@Twinny: Weet nog niet wanneer ik zal gaan testen..... maar denk dat ik nog een paar daagjes wacht... ging er vanuit dat het deze ronde wel niets zou worden maar nu twijfel ik toch wat .... Dus denk zelf aan het eind van de week als mijn temp zo mooi hoog blijft....
Hai, Misschien dat jullie ff kunnen helpen. ik probeer ook zo'n temp kaartje in te vullen. Ik heb zelf steeds bijgehouden met kaartje van freya. Maar hoe kan ik mijn hele cyclus nu op die site zetten. het lukt mij alleen van vandaag.?
avalon mooi kaartje!!! volhouden die hoge temp!! mellie... voor jou ook weer spannend, je temp is nog mooi boven de rode lijn en daar gaat het om..pfffffffff even warme lucht erbij katootje: ik vind hem mooi!!!! ik duim voor je, dat 't gelukt mag zijn... zou geweldig zijn droom...nog even afwachten, maar je hebt gelijk..altijd hoop houden brigitte; spannend meid...kaartje ziet er mooi uit Roses; mooie dip..laat het eitje maar komen Hairdresser; je weet wat je moet doen...klussen!!! Berbel... nu verder omhoog he Alle andere wachters...heel veel succes!!! Fijne 2e kerstdag voor iedereen!
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een kaartje bij ga houden....ik heb PCO en nu heb ik pas toch weer een eitje gehad, en dus gemist, want een paar dagen terug werd ik ongesteld. Mijn man zei van waarom ga je niet tempen om te kijken of we het eitje voor kunnen zijn. Zodoende ben ik sinds gisteren gaan tempen....zal over een paar dagen wel een kaartje neerzetten. Staat nu nog zo weinig op..
Hallo allemaal, Morgenvroeg krijgen we de uitslag van het sperma onderzoek van mijn vriend. Hopelijk genoeg zwemmertjes... Ben echt benieuwd naar de uitslag. Ik zal de huisarts meteen vragen of mijn NOD ook later zal zijn omdat mijn eisprong ook later is deze maand. Groetjes Roca
weer een positive ovulatie test vanochtend. nu zijn ze op was de laatste . gister avond toch maar weer even geklust. das toch nog op tijd of moet ik het nu nog een keer doen?(ik test met die van clear bleu. ik teste nu 1 daagje later. eerst op dag 19 en 20 nu op dag 20en 21 xxxx
er staat 2 keer tempen omdat dit mijn tweede ronde met tempen is..... ik temp niet 2 keer hoor (achter elkaar) 1 keer vin ik al zat hihi xxxx spannend allemaal meiden xxxx
Hihi, Ik temp wel 2x achter elkaar. Ik kwam er op een bepaald moment achter dat als ik met dezelfde thermometer 2 of 3x achter elkaar tempte, dat er stoms een verschil van 0.1 of meer inzat. Ik begreep er niets van. Ik temp nu met 2 verschillende thermometers. En als er een groot verschil tussen zit, dan temp ik nog een keer. Maar het gekke is dat hij nu vrij constant blijft. Beide geven zo goed als hetzelfde aan. De ene meet alleen 1 achter de komma en de andere 2.
aha verwarrend dan he.... nee ik temp elke dag 1 keer en dat gaat helemaal god en soms doe ik het 2 keer om te kijken of ie wel klopt. p9 van de 10 keer is mijn temp 36,5 kijken wat ie morgen gaat doen. als het goed is moet ie de lucht in gaan. xxx
Goedemorgen Dames, Mijn kaartje weer voor vandaag. Het is allemaal erg spannend. Nog geen echte verandering, al ben ik toch wel bang dat ongi eraan komt. Ik heb ongi-krampen in mijn buik en mijn borsten doen sinds gisterenavond mega-veel pijn. Ik denk dat het toch over en uit is en ik verwacht vandaag het aantreden van de Mochten deze krampen iets anders betekenen (wat ik dus niet weet, omdat ik nog nooit zwanger ben geweest en ook niet weet hoe dat dus aanvoelt) en ik wordt niet ongi, dan test ik op ouderjaarsdag 's ochtends. Fijne dag allemaal en tot morgen maar weer. Groetjes, Marianne
zou dan toch wel een mooi kadootje zijn toch? ik kan pas ergens rond de 11 testen duurt mog wel effe.
Het zou een superkadootje zijn, maar ik ben eigenlijk zo bang om hoop te krijgen, dat ik het constant probeer te relativeren. Maar ja, feit is dat ik nu ook al begin te dromen dat ik zwanger ben en mijn manneke is net zo gespannen als ik. Het zou een zeer grote teleurstelling zijn als ik toch ongesteld wordt, maar ja, Ik hou er wel rekening mee. En anders wordt het een fantastisch Oud en Nieuw.
avelon we blazen je omhog pffffffffffffffffffffffffffhhhhhhhhhhhhhhhhh daarboen nu blijven he Hier mijn kaartje van vandaag, de klusdagen komen er aan. Vruchtbare periode net rond de feestdagen, zal geen probleem zijn om dan te klussen denk
Goeiemorgen!@avalon:je kaartje ziet er supergoed uit!Maar het is helaas nog geen garantie.Ik duim heel hard met je mee hoor!Spannend!
goedemorgen dames..... Hebben jullie de kerstdagen goed doorgebracht? Wij wel. Vandaag even overstappen op lichte kost, want oei oei oei wat hebben wij weer lekker bourgondisch geleefd..... @Marianne: meid wat ziet jouw kaartje er super uit zeg... ik hoop dat die krampen iets anders betekenen @melliklein: wat heb jij een lange cyclus zeg... Maar het wordt nu wel erg spannend he? duim duim @katootje: wow........ ziet er nog steeds veelbelovend uit. wanneer wil je een testje gaan wagen? @droom: erg hé? dat wachten? welkom op de wachtbank. @appeltje: mooie eerste ronde zou ik zeggen. veelbelovend op naar 2e ronde dus.. @brigitte: succes. duim duim @roses: haha meis..... jij maakt er elke maand een heel spannend kaartje van nietwaar? mooie vallei heb je gemaakt. laat nu dat ei maar springen zou ik zeggen. @hairdresser: fijn hé, als die smiley er eindelijk is! op aan de klus hé! @jinky: probeer wel zoveel mogelijk op dezelfde tijd te tempen. Het liefste elke morgen, voordat je uit bed gaat. Ik moet ook vaak 's nachts nog naar de wc, maar ik temp niet. ik temp pas om kwart voor 7! Elke dag. Want als ik naar je kaartje kijk zou ik aan de hand van de temp zeggen, dat die temp op dag 18 erg hoog is. Als je die op discarded zet, dan krijg je misschien je kruis. Heb je wel eens aan ovulatie testen gedacht? Die gebruik ik al 4 maanden om mijn eitje te detecteren @sylvia: ook op het wachtbankje.... succes @twinny: veelplezier bij de gyn vandaag...... @berbel: mooi kaartje.... houden zo @minou: Je maakt met FF een nieuwe cyclus. Als begindatum geef je de eerste datum van freya aan. Dan vul je gewoon elke dag de temp in en je komt vanzelf bij deze maand terecht. Als het niet lukt, stuur me even een pb, dan probeer ik je er doorheen te loodsen. @monika: welkom bij de tempmeiden succes met het vaststellen van je ei. Ik gebruik er trouwens nog ovu testen bij, voor alle zekerheid. Veel succes. @roca: ben heel benieuwd naar jullie uitslag! Wel laten weten vandaag hé?! @hairdresser: ik zou manlief vandaag toch nog maar even nog een keertje lief aankijken....... je weet maar nooit... @zico: op naar een klussend oud&nieuw dus. Iedereen met ongi: ik hoop dat ze snel weer over zijn. Succes met de nieuwe ronde. Iedereen op de wachtbank: succes en we duimen natuurlijk. Hier is mijn kaartje: wat ik vreemd vind, is dat hij mijn kruis als stippelkruis geeft. ik heb alles al geprobeerd, discarded/temp weglaten, maar het blijft een stippelkruis... pffffff
ik hou het nog even spannend vandaag..... ben heel benieuwd! Heb nog steeds zere borsten.. al een paar dagen! [/url][/img]
Nou Katootje en Brigitte ik voel gewoon de spanning! Zelf werd ik vanochtend teleurgesteld door die op bezoek kwam... mijn mooie hellingen veranderden dan ook in een stevige afdaling Op naar de volgende lange ronde!