@katootje: dat is balen zeg..... misschien te vroeg getest? ik durf nog niet te testen... zit nu op dag 16 dpo.... maar ga proberen het te rekken tot het weekend als ik dan nog geen bezoek heb gehad
wacht nog een paar daagjes meis, dan kan het hcg misschien nog gestegen zijn en anders sluiten we ons aan bij zwanger in 2007 he
He gatver, Meid. Ik sluit me aan bij de anderen. Het kan nog steeds te vroeg zijn en dat het met een paar dagen wel positief is. Zolang je kaartje er zo mooi uitziet als die van jou en je geen bloed ziet, is nog alles mogelijk. Ik duim voor je.
Spannend hoor. Met 16dpo had ik allang getest. Ik zit pas op 10dpo, dus bij mij kan het nog alle kanten op, al ben ik tot nu toe met mijn luteale fase nog nooit verder als 8 dpo gekomen en nog nooit zo hoog. Ik ben er heel blij mee, maar zolang ik nog niet op 14dpo zit, ga ik er nog maar niet teveel over nadenken. Succes met het wachten. Het is echt mega-spannend.
@Avalon: ik probeer het nog even uit te stellen... vorige keer duurde het tot 18 DPO voordat de echte ongi kwam... dus ik probeer het tot dan vol te houden.... gewoon om alles uit te sluiten.. maar het kriebelt hier inmiddels wel hoor... Gelukkig deze 3 dagen werken dus wat afleiding.....
Hier mijn kaartje weer, nog steeds een mooi dalletje. Het eitje hoeft van mij nog niet te springen, graag nog een paar dagen wachten, want mannetje is ziek en voelt zich beroerd............ als ie vanmiddag wat beter is wil hij wel klussen, maar nu dus nog even niet, logisch uiteraard He katootje balen van de negatest, maar misschien te vroeg getest. Dit is zo'n supermooi kaartje, kan toch bijna niet anders! @avalon, jij maakt het ook spannend meis! Je hebt nu in ieder geval een langere lutheale fase, dat is al heel wat en hopelijk heb je ook een mooi cadeautje voordat je het nieuwe jaar in gaat! Ik lees jullie straks eventjes verder bij!
Ik snap niet zoveel van mn tempkaartje deze maand..... Nu dat ik na mn ei zit, is mn temp nog best laag vergeleken met al de andere maanden. Dan had ik rond deze tijd steeds 37,0 c en nu 36,8 c... Zou dat te maken hebben met het later gaan slapen? Ik slaap wel uit maar heb dus om 7.30, de tijd dat ik temp nog niet zoveel geslapen als anders (omdat we al paar dagen rond 13.30uur pas zijn gaan slapen). Nouja, ik wacht het wel af.. Heb veel last van mn borsten, jeuken en vooral tepels zijn beetje pijnlijk. Gisteren veel ongi achtige (baarmoeder) krampjes en rommelende buik. Ik heb nog 9 dagen te gaan.. Ik hoop dat mn temp straks wel gaat stijgen..misschien wel pas op laatste moment..Ik hoop het ! Ik wens alle anderen ook heel veel succes en ik duim voor jullie! Liefs Syl
Wat een spanning hier! Ik zal de komende dagen blijven meelezen, maar zelf geen kaartjes posten. Ik ben gisterenavond - keurig op tijd - ongesteld geworden. Ga de komende maand niet temperaturen, omdat mijn ei zich zeer regelmatig en duidelijk aankondigt. sterkte meiden!
Ik probeer mijn kaartje nu ook toe te voegen, weet niet of het gelukt is maar dat zien we daarna dan wel Er zijn wel weer heel veel spannende kaartjes bij hoor! vanmorgen was ik gewoon super nieuwsgierig na 2 dagen hier niet te zijn geweest hoe het met jullie temp was gegaan en of er al een paar dikke vette + hadden getest! jullie houden het spannend! ik zal voor jullie duimen! @ingiemoppie ben je er al achter wat dat stippekruis betekend? ben ik ook benieuwd naar want ik had dat vorige periode ook , maar toen was mijn kruis verschoven en dacht dat het daar aan lag, is jouw kruis niet een keer verschoven? voor de meiden waar de op bezoek zijn (geweest) balen hoor ,maar op naar een vruchtbaar 2007! [/img]
yep Ingemoppie, dat begrijp ik wel van dat gestippeld kruis. De temperatuur geeft een kruis aan een dag voor je een positieve ovulatietest had, dat rijmt hij niet. Haal die OPK + en - maar eens weg...
ha katootje, daar zat ik ook aan te denken. maar ik had echt die positieve ovu test op die dag..... maar de dag ervoor die diepe dip! Ik check het..... merci meis!
caramba minou, wat een mooi kaartje. Ik hoop dat het dipje niets uitmaakt en dat je over een paar dagen een mooie test hebt!
Hoi meiden, Hier mijn kaartje. Er is nog wel niet zo veel te zien maar ja. [/url][/img] Minou: mooi kaartje hoor. Duim voor je. Ingiemoppie: spannende dagen voor je. Hopelijk blijft je temp stijgen. Ik duim verder voor iedereen. Bij iedereen waar de duivels op bezoek zijn geweest: dikke knuffel. Groetjes Bianca (MamavanJordy)