@ marsab ja idd dag 14 of 16 ei....heb alleen niets gevoeld (of kan het me niet herinneren) en niet veel slijm gehad maar dat heb ik niet elke maand.Raar die 37,1 dat heb ik meestal alleen aant eind van mijn cyclus en niet nu al...? wat ken da zijn want vanmorgen was die weer 0,2 lager?
@ Deeltjuh: Dat zegt denk ik niet zo heel veel, sorry.... Een hoge piek laat niet zien of je zwanger bent of zo...vaak moet je dan een lage dip hebben . Gewoon afwachten meid, en dat is kl*ten: wachten! Ik weet er alles van! (ps. je dochter is op mijn verjaardag geboren, viel me zo ff op! )
Hi Zico, Ik ben niet weg hoor. Ik plaats alleen wat minder kaartjes, omdat het nog niet erg interessant is op dit moment. Het duurt nog zeker een week voordat mijn ei komt. Nog niets te zien dus. Je kunt het kaartje wel vinden in mijn foto-album, als je het wil zien. Ik ga vanaf dag 13 weer urine opvangen voor het onderzoek van die arts uit het UMC en dan ga ik ook weer met testjes beginnen. Kijken of ik mijn ei zo weer op kan sporen. En daarna moet ik het allemaal weer loslaten. Ik heb al ontdekt dat een hoge temperatuur niets zegt. Dat hebben diverse dames hier al kunnen merken. Ik wacht gewoon af wanneer mijn ei komt en ik denk dat ik daarna stop met tempen tot 14 dagen later. Ik wordt supernerveus van mijn temperatuur en dat is niet bevorderlijk. Groetjes, Marianne
Mijn man zoekt een handleiding van de vrouw. Hij snapt niks meer van mijn temperatuurlijst en kwaaltjes (zere borsten/tepels, vermoeidheid).
@ marsab haha wat leuk mijn dochter jarig op jouw verjaardag idd je hebt meestal een dip. Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik een DIPJE van 37,1 naar 36,9 (dacht dat t weer nie gelukt was) en de volgende dag steeg die weer naar 37,0 toen 37,1 en 1 dag voor nod 37,2 dus wist ik al dat ik zwanger was
hoi zico als je gevoelige test hebt kan je 4 dagen voor NOD testen alleen of het verstandig is? je kan dan posi testen en dan toch gewoon ongi worden. (de testen van matcare zijn gevoelig heb ze hier ook en staat dat je ze 4 dagen voor nod kan gebruiken maar met risico natuurlijk)
Haha Marsab..dat denk ik nie..NOD is 20 of 22 jan, dus dan zou t nu wel vroeg zijn voor me dip lol Zico ik testte 1 dag voor nod posi met 27 dagen cyclus SUC6!
goeiemorgen! FF weer m'n kaartje plaatsen, pff, heb nog nooit zo'n vreemd kaartje gehad als deze maand... @Zico:gewoon nog ff 2 dagen wachten met testen meid!
Weer gezakt en nu denkt FF dag 14 ei.....normaal zakt mijn temp nooit...hij stijgt normaal alleen maar rustig aan van 36,7 naar 36,9 naar 37,0 etc etc en dan aant eind van de cyclus vanaf 2 dagen voor nod kan hij gaan zakken...dit heb ik dus in 6 maand tijd niet gehad :
Bij deze weer mijn kaartje, gestegen met 0,1 graad....hhmmm Morgen nog ff afwachten.... @ Zico: begint te kriebelen he, heb nog even geduld. @ Deeltjuh: Je kan nu toch een innestelingsdip hebben? (hoop het voor je!)
Goeiemorgen! Hier mijn kaartje weer! Ik had vanmorgen een hele dikke prop slijm in de toiletpot liggen...misschien nu dan echt mn eitje?....pffff
@ marsab..ik duim voor je! (en KAN idd een innestellingsdip zijn bij me..DUIMEN) @ Nies ik hoop dat je ei dr nu is meid! @ zico ik ga duimen! Ziet er goed uit! Nou dames, ik hoop dat mijn temp morgen stijgt, dan heb ik goede moed!
Meid ik hoop dat je je ei hebt vandaag! Maar met zo'n temp kan het bijna niet anders! Kun je weer op de wachtbank! Spannend!
Vanmorgen heb ik dus getempt (zie kaartje hierboven) en heb ik een half uurtje later getempt dan anders (ja zondag he... ). Toen had ik 37.1! (had zoiets van, dat kan nooit) Heb ik gelijk daarna weer getempt en toen had ik dus 37.0/ 36.9 graden. Daarom heb ik het laagste maar aangehouden, ook omdat ik heel iets later heb getempt.... Ik dacht wel ff: 37.1! euh Ben echt benieuwd naar de temp van morgen.....
@zico/marsab: het ziet er wel goed uit he.. maar ik wacht het nog even af. de temp zegt niet alles heb ik wel gelezen hier.. morgen NOD, misschien dinsdag testen. misschien kunnen we alle 3 komende week op het 'zwanger forum' zou wel heel gaaf zijn
Goede morgen meiden BB tje: ziet er niet verkeerd uit, ik duim hoor....... Deeltjuh: ik had ook maar een klein dipje en ook geen mega piek dus...... Zico: zit er zo tussen in hè...... geen bloed geeft moed, maar ik zou niet te vroeg gaan testen als ik jou was..... Marsab: het blijft spannend bij jou, misschien toch ff bloed laten prikken van de week? Nies: dat klinkt smerig goed hoor........ Ik ga nu maar eens bij mijn team naar het voetbal kijken, vandaag een inhaalwedstrijd en het zonnetje schijnt lekker......... Iedereen weer heel veel succes..... grjts Twinny
BBtje ik duim voor je! Twinny..nou ik hoop dat ik net zo'n mooie banner als jou mag neetzetten straks