Goedemorgen Dames, Ik zie weer een paar superspannende kaartjes voorbij komen. Ik duim voor jullie allemaal en hoop dat er snel wat dames moeten verhuizen naar het zwangerenforum. Wel zo nu en dan eens bij ons op bezoek komen, hoor. We missen jullie anders veel te veel. Hier is mijn kaartje tot nu toe. Er is nog niet veel te zien. Zit pas op dag 11 van 32 en mijn eisprong komt gemiddeld op dag 18 en 19. Hij is weer redelijk stabiel. Geen rare uitschieters zoals de voorgaande periodes. Dat op zich geeft me al een goed gevoel. Niet dat het iets zegt, maar ik ben blij dat mijn lichaam een beetje stabiel is. fijne dag weer dames en ik kom vaak even kijken of er nog veranderingen zijn.
Hier mijn kaartje voor vandaag..... vandaag 0,1 gezakt.. Weten jullie misschien ook waar om ik geen dpo cijfertjes er bij heb staan? Bij mijn andere cycli komt dat erbij te staan zodra ff mijn ei heeft ontdekt...raar
Hier mijn kaartje voor vandaag..... vandaag 0,1 gezakt.. Weten jullie misschien ook waar om ik geen dpo cijfertjes er bij heb staan? Bij mijn andere cycli komt dat erbij te staan zodra ff mijn ei heeft ontdekt...raar
Bregt: die cijfers staan er bij als je een VIP abonnement hebt. En als je begint bij FF, krijg je een VIP abo voor 30 dagen...
Hoi help wie kan me helpen vanwege de afspraak bij de gyno wil ik graag gaan temparturen om eidenlijk eens inzicht te krijgen in mijn rare cyclus, maar heb er de balle verstand van. Dus hierbij een aantal vragen. 1=moet je altijd op de eerste dag van de maandstonden beginnen met meten? ik ben afgelopen Woensdag ongie geworden dus de 10de en Zaterdag 13 was ik er vanaf. 2- Op welk tijdstip moet je meten? 3= iedere dag neem ik aan? 4 - Zakt je tempratuur als je je ei krijgt? of je ongie moet worden? 5- Ik dacht begin vandaag maar maar wel smiddags. Hoe werkt het grafiekje?hoe vul je dat in? sorry maar ben echt een leek help Bedankt he jennie72
Hier mijn kaartje... In eerste instantie was volgens FF mijn eisprong op dag 12... Nu ist gewijzigd naar dag 17... :x Nou hopen dat we toen genoeg geklust hebben
Mijn kaartje van vandaag. Ik heb nou echt geen idee wanneer mijn eisprong heeft plaatsgevonden en of ik er uberhaubt wel eentje gehad hebt. Vanmiddag ben ik weer ongi geworden.... Ik ga zometeen maar ovulatietest bestellen via dit forum, misschien dat dat meer duidelijkheid kan geven.
jennie72: 1: is wel het overzichtelijkste, dan is het het duidelijks wanneer je je ei hebt. Maar sommigen beginnen ook wel wat later. Dus je zal eventueel al wel kunnen beginnen! 2. 's ochtends in bed, voordat je opstaat, en dan wel elke dag op hetzelfde tijdsstip. 3. iedere dag! 4. temp zakt bij je ei, dagen erna stijgt hij en blijft hij hoog. Na ongeeer 14 dagen zakt hij weer (als je ongi wordt) of blijft hij hhoog (waarschijnlijk zwanger!) 5. op de dag/ datum gaan staan en dan de temp invullen bij FF! hopelijk snap je het zo!
Hoi Marsab bedankt he ik snap het wel denk ik. Mijn onregelmatig heid is zo vervelend he, Er was drie keer een cyclus van 37 dagen dus vandaar dat ik wil gaan tempraturen. Zou fijn wezen als ik wat meer inzicht er in zou krijgen. Is het ook zo dat je dan geen eispong krijgt met een wat langere cyclus? ze zijn wel vrij normaal maar 3 keer onregelmatig te noemen. Toen bloed laten prikken en een mooie eisprong te zien, nu ben ik benieuw wat mijn kaartje laat zien he. Echt handig. Bednakt he jennie72
Nee dat maakt niet altijd uit, dan kun je gewoon een eisprong hebben hoor! Volgens mij heeft Nies hier op het forum ook vaak een late eisprong, op dag 30-35 of zo! Een paar pagina's terug staat haar kaartje wel, dan zie je dat!
Hoi meiden, Dank jullie wel voor de positieve geluiden! Zo lief hoe iedereen mee leeft! Ik heb echt goede hoop, heb echt mega veel slijm en bmm staat behoorlijk open. Ik hou jullie op de hoogte !... En ik duim natuurlijk ook voor iedereen hier! Dikke knuf!
Nou ik plaats even geen kaartje tot misschien duidelijk is wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Nu schommelt het nogal, weer een beetje omhoog dan weer omlaag.
hallo dames en goedemorgend zoals ik al zei dat het waarschijnlijk niet prijs zo zijn, de temp is vandaag 0,1 gezakt, de duivels zijn waarschijnlijk in aantocht
meiden dit zag ik vanmorgen. Ik heb ruim gewacht voordat ik keek...Durfde het niet aan (je weet wel: tandenpoetsen, omkleden) en toen ik hem omdraaide.... {|= Ik ben zwanger he....YES!\ Vanmiddag nog een paar testjes doen, kan het niet bevatten!
he marsab we gaan voor je duimen.... Ik doe geen test, heb ongi kramp langs links , gisterenavond schaambeenpijn vond ik wel raar hoor.Nu enkel ongikrampen dus ze gaan er komen......
Hai Marsab ik ga voor je duimen! het ziet er wel naar uit, welke test is dat? spannend. Wij gaan vrolijk door. jennie72 ook duim ik voor jou Zico
Nog even mijn kaartje.....Ohh..Ik moet zo werken, maar dat gaat me bijna niet lukken. Zit helemaal vol!