Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Het is de test van de site: matcare...gewoon een dipstick.
    Ben benieuwd wat hij vanmiddag aangeeft op de andere testjes.
    Welke zou ik halen? welke is sowieso een aanrader?

@ Zico, het kan nog hoor meid! Ik had nl ook ongi krampen en je zit nog boven je lijn!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dank je jenny72 en marsab

we zullen afwachten, zou stom zijn een test te verspillen he als ik vanavond ongi zou worden.Geen bloed geeft moed

zeg dames even een vraag aan jullie voor jullie ongi worden hebben jullie dan nog witverlies romig papje? vorige keer wa ik helemaal droog , nu niet.....

3. Niet meer actief

Hij is gestegen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    + zere (.)(.) ;)
    Spannend hoor....duimen allemaal he! ;)

Marsab...wat gaaf joh....op je hoeveelste dag zit je nu? Of hoeveel dagen voor NOD? Alvast voorzichtig gefeli! :D
    *ik zie net dat je banner staat op 4 dagen overtijd...klopt je banner of..?

Zico, ik heb ook altijd veel witverlies een dag voor NOD en/of op NOD...jammer joh...maar goed...geen bloed..... ;)

De andere ladies SUC6! 8)

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ik zit op 4 dagen NA mijn NOD!
    Donderdag was mijn NOD en nu een streep....
    Maar ik geloof het nog niet helemaal hoor!

5. Niet meer actief

Je bent gewoon zwanger joh! GEFELICITEERD!
    Heb je nog meer testen? Zo ja...drink ff een paar uur niet en doe er nog 1...wedden dat je t dan wel geloofd? ;) SUPER JOH!

Vind je van mijn templijstje?

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    marsab
    volgens mij ben je goed zwanger meid... kan volgens mij niet anders
    ben benieuwd wat je volgende test aangeeft maar volgens mij is dat ook gewoon echt zwanger.

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Marsab, het lijkt me gewoon zwanger hoor! :D
    Gefeliciteerd!

Hier weer eens een kaartje van mij...
    Lijkt of mijn eisprong is geweest, heb ook heel erg last van mijn borsten..zoals altijd na een eisprong.
    Maar ik ben al vaker verrast door een tweede stijging...dus ik wacht af.... ;)
    Wat me wel opviel is dat ik toen bij de eerste stijging geen last van mijn borsten had, en nu wel....

8. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Heb zojuist mijn temp weer ingevuld, nu ontstaat er ineens een rood kruis op dag 9!

Hoe zou dit kunnen, dit is nu voor mij pas de eerste keer dat ik temp, dus ik snap er de ballen niet van!

Hier komt ie:

9. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier ook mijn temp kaartje weer eens. Vanmorgen 1 uurtje later getempt als normaal, wel 37.1 net als gisteren. Kan het verschil uitmaken als je een uurtje later tempt als normaal, was nog niet mijn bed uit geweest.
    De vorige keer wat mijn lut. fase 13 dagen, op dag 13 na ei werd ik ongi. Temp ging toen ook omlaag. Kan ik er nu dan ook vanuit gaan dat de lut. fase na ei weer 13 dagen is?

[​IMG][/url][/img]

Divanaatje: ik had dat ook in deze cyclus, kreeg ook een stippelkruis van FF. Mij werd hier toen gezegt dat FF dan niet zeker is van je ei. En zie na een aantal dagen werd het kruis weer verplaatst naar dag 16, toen had ik een dik vet kruis. Je moet denk ik afwachten wat je temp nu gaat doen.

Sandrak: spannend, ik hoop dat je ei is geweest en dat je geen tweede stijging krijgt.

Marsab: je bent gewoon zwanger meid. Alvast een voorzichtige proficiat. Ik duim voor je dat de andere testen ook net zo posi uitslaan. Ga je met dezelfde soort testen of een andere?

Deeltjuh: omhoog die temp weer. Ik blaas voor je. Goed zeg dat hij weer is gestegen.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

10. Niet meer actief

@ Bianca; thanxxxxxxx ;)
    Tempverschil bij mij als ik een uur later of vroeger temp is 0,1 (vaak gecheckt LOL)...dus als ik een uur later 37,1 zou hebben net zoals jij nu...dan zou mijn eigenlijke temp 37,0 zijn...maar ik weet niet of dat bij iedereen zo is..
    Ik word ALTIJD 14 dagen na ei ongesteld.Das nooit anders geweest.
    Misschien dat dat bij jou wel verschillend is, dat weet ik niet. Maar ik zou van die 13 dagen uitgaan en kijken wat je temp dan doet.

@ Divanaatje: stippelkruis (zoasl ik ook in mijn kaartje heb) komt doordat FF niet zeker is of je die dag je ei hebt gehad.....

Ik ga vanmiddag lekker naar een bungalowpark....een midweekje weg.
    Dus kan geen kaartjes laten zien....ben dr vrijdagavond pas weer... ;)

11. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    Marsab, van harte gefeliciteerd meid!!!!

Mamavnajordy: ik heb 5 mnd een temp.kaartje bijgehouden en mijn lut.fase ligt tussen de 13 a 15 dgn, meestal word ik op dag 16 na ei ongi.Kan dus verschillen...

Hier nog ff mijn kaartje, lijkt wel een achtbaan deze maand...

12. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Wacht het nog maar even af.

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi ff een vraagje:
    Vanmorgen wasme temp opeens weer gestegen met 0,1 graad. Sinds vrijdag was ze dalende. Nu zit ik dus weer op 37.

Heb ook al enkele dagen last van minuscule speldenprikjes rose slijnerig bloedverlies bij ut afvegen en een misslijkmakende pijn boven me navel.Soms ook kleine steekjes; net speldenprikjes. Ook me bosten voelen dikker en pijnlijk aan.

Weet iemand wat dit kan betekenen?

Groetjes en alvast bedankt!
    Marjo

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Marsab: van ganser harte Proficiat meid!

Groetjes Marjo

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Marsab: o wat spannend meid, ziet er goed uit, proficiat alvast.......

Carmen: mooie tweede stijing, ik ga voor je duimen, wel hoog houden nu hè!

Sandra: ik blaas hoor meid, dat ie maar mooi hoog mag blijven....

Deeltjuh: mooie stijging, spannend hoor......

Jennie: ik zou je ei hoogstens op dag 12 plaatsen, maar dat is een gok.....

Katootje: hoestie meid?

Nies: niet verzuipen in de smurrie hè!

Allemaal weer heel veel succes in alles stadia waarin jullie zitten, ik denk aan jullie hoor.......

Ben nu aan het werk, strakkies ff naar de fysio en dan weer rustig avondje thuis......... Alles lijkt lekker te gaan hier, dus we hobbelen maar verder!

Twinny

16. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Marsab, Alvast voorzichtig : GEFELICITEERD !
    Wat fijn voor je.

Ik kom me heel even melden. Er is nog weinig te zien, dus ik plaats mijn kaartje alleen even in het foto-album.

Sterkte weer aan alle dames die rond de NOD zitten. Ik hoop dat ongi niet komt.
    En de dames die voor hun ei zitten, wens ik veel klusplezier. Op naar dat superei.

Fijne dag weer.

Groetjes,

Marianne

17. Niet meer actief

@twinny; zeker spannend! thanx ;)

18. Niet meer actief

Hoi Zico, ik ben altijd een beetje droog zo'n 2 a 3 dgn voor mijn ongi, 1 dag voor ongi bruinverlies..

19. Niet meer actief

mijn ongi is meteen bloed..hoppa! En niet te zuinig...nooit eerst bruinverlies...wel witverlies ervoor vaak....ik eindig wel vaak met bruinverlies overigens..

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Lief dat je naar me vraagt Twinny. Ik zit weer op de wachtbank. Wil hier niet te veel komen, ook niet te veel meer met de temperatuur bezig zijn. Dit is inmiddels het 13e kaartje al....!

@Marsab! Proficiat. \:D/
    @Sandra, leuk dat je er weer bent
    @Avalon. Ik duim dat deze ronde beter uitpakt!

Deel Deze Pagina