Hier mijn kaartje, de duiveltjes zijn van het weekend op bezoek gekomen! Had ik al verwacht gezien mijn geringe kluspogingen Maar dit keer wel een redelijk korte cyclus voor mijn doen, 31 dagen! We gaan nu aan ronde 6 beginnen...
Goedemorgen! Marsab....van harte wijffie!....die streep ziet er goed uit! Volgens mij ben je zo zwanger als wat! Hier weer mijn kaartje: Nog ff afwachten
Goedemorgen allemaal! hierbij mijn kaartje, heb nog neit terug kunnen lezen, maar zag wel dat Marsab zwanger is>?! van harte gefeliciteerd! geniet ervan! Ik heb duidelijk mijn ei gehad en gevoeld!
Hai meiden, ben ik weer eens even .. snap er echt geen jota meer van.. en ik weet dat het niet handig is dat ik niet een vaste tijd had om te tempen, maar ik was op vakantie en dan om 6.30 opstaan wilde gewoon niet... liefs rensie [img=http://img02.picoodle.com/img/img02/7/1/15/t_chart2bbi_d9bem_823e7f4b.png]
@Sandra K ik zal voor je blazen dat je temp hoog blijft! en dat je snel een ++ test in je handen hebt! [-o< @Nies ook voor jou zal ik blazen dat je snel de lucht in gaat en daar blijft en een dik vet rood kruis krijgt van FF @Katootje succes op de wachtbank meis, hopen/duimen voor een ++ test dat je snel van dat gedoe af bent! @ carmen31 jij hebt een mooi kaartje! hoog houden he! vanmorgen is mijn man naar de dokter geweest hij moet 30 januari zijn zaad naar het ziekenhuis brengen! ik vind dat wel heel spannend hoor!
Moeilijk he meis...en alweer zo'n mooi kaartje ook nog.... Jammer genoeg weten wij al dat dat niks zegt he....en dat maakt het steeds moeilijker vind ik.... Dikke kus van mij....
@marsab : gefeliciteerd he, helemaal te gek hier nog geen duivels, maar wel een kleine temp daling. Vandaag NOD Zico , we zitten in hetzelfde schuitje denk ik.. ook een beetje krampjes onder in de buik... maar weer afwachten, en ik ga ook morgen testen als de duivels vandaag niet komen.
Naomi....als je temp morgen nog zo hoog is dan krijg jij ook je kruis...ziet er prima uit meis!...Ik duim voor een dikke vette posi test voor je meis! Dikke knuf
@ Dames: Stomme vraag misschien, maar wat betekent een "kruis"? Betekent dat zwanger? Mijn temp was sinds vrijdag dalende en vanmorgen weer gestegen naar 37. Wat kan ik daaruit opmaken? Groetjes Marjo
MArsab: dat is zwnagre hoor! Van harte! Katootje: tsja, ziet er weer mooi uit, maar goed, nog even afwachten he. SandraK; goed je weer te zien. Vind het toch wel een duidelijk hoor! Laat dat kruis maar staan! Ik zet ook nog geen kaartje, want zit pas op cd 10. Mijn ei zal eind van de week/weekend wel komen.
Eigenlijk nog niks, vrees ik.Je hebt nog een aantal dagen voor de boeg en het wordt eigenlijk pas spannend als je overtijd bent en je temp. is dan ook nog hoog...En dat kruis geeft aan op welke dag de eisprong ws geweest is!
neeee, geen bloed aub!PPPPPPPPFFFFFPPPPPPFFFFF, ik blaas ff voor je.Jij had écht een zwangerkaartje met die giga dip, dus ik wil geen bloed zien daar!Ik ga heeeel hard voor je duimen!