Hoi meiden! Hier mijn kaartje: http://img383.imageshack.us/img383/8304 ... jandk1.png Temperatuur is omlaag gegaan. Is het nu uitgesloten dat ik zwanger ben? (Of is dat een domme vraag?) Liefs Jinky
marsab van harte meid.......... wordt nog spannend hier alle w88 succes en veel geduld toegewenst en voor allemaal omhoog die temp!
Zo vlak voor je NOD zo'n daling is bij mij altijd slecht nieuws...Ik zou gewoon van het ergste uitgaan, kun je je vast voorbereiden...PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik blaas nog ff je temp omhoog en ik duim voor je!
babyblues, balen dat je ongi bent geworden!ff een dag lekker snoepen etc etc en dan weer met hernieuwde moed ertegenaan
He baln BAby Blues......dikke knuffel en verwen jezelf maar even lekker! Jinky: dikke daling 2/3 dagen voor NOD belooft nooit veel goeds, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Dankjewel! Ik zal wel gewoon ongesteld worden maar hoop houd ik tot menstruatie. en anders op naar volgende ronde. Liefs Jinky
Mensen bedankt en ja IK BEN ZWANGER! Mijn mannetje kwam net al thuis, hij was helemaal benieuwd natuurlijk! Ik heb dus net weer 2 testen gedaan: DA eigen merk en een Romed (ja die had ik nog) Maar allebei mega positief ook de Romed, een hele duidelijke streep (dat hoort toch bij een dipstick?) Zit te trillen en ik weet niet wat ik vandaag allemaal nog ga doen. Maar ik denk dat er niks van terecht komt! Zo raar, 1 dag voor mijn NOD nog negatief, dus meiden: Houd moed en geloof erin!
Meiden, ik kom me denk ik weer bij jullie aansluiten.. Ik heb vanaf zaterdag na gemeenschap bloedverlies. Nu nog steeds. Niet echt veel krampen enzo maar denk dat ik gewoon ongi ben geworden. heb ook weer een test gedaan en streepje was nu veel lichter.. Mijn temp is nog wel 37,1 c, maarja, dat zal nu wel niks betekenen. Zou nu anders 5 weken en 3 dagen zwanger zijn. ben nog wel misselijk en voel mn tepels goed maar dat komt denk ik allemaal door de mk. 23 januari ga ik wel naar de vk voor een echo, maar ik zie dat dan als een echo om te kijken of alles eruit is.. Echt niet leuk, weer een mk Liefs Syl
Hé Syl?!......Nee toch meis.... Ben je echt zo zeker dat het over is nu?.... Misschien is het nog nie over meis... Ik duim voor je! Dikke knuf
Ja, ik denk dat het echt weer over is voor me...er zijn altijd wonderen natuurlijk maar bij mij geloof ik daar niet in.. Vooral omdat de test vandaag zo goed als nega was denk k dat het over is.... Behoorlijk rot en vedrietig gevoel.. Toch maar weer naar de volgende ronde, al ben ik nu nog onzekerder want zwanger worden doe ik tot nu toe wel alleen zwanger blijven is het probleem... Liefs Syl
sylvia, heeft je vriend niet een adertje geraakt tijdens het vrijen?Kan zijn dat je daarom vloeit..Ik duim voor je dat het allemaal goed zit!
Ik schrik hier echt heel erg van. Lieve Sylvia, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor je. Ik wil jou en je vriend heel veel sterkte wensen en je een dikke knuffel geven. Marianne
hey sil das niet fijn meid.kan niet eerder naar vk/gyn voor echo scheelt toch weer extra onzekerheid denk ik heel veel sterkte dikke knuffelllllllllllllllllllllllllll en ja meiden gewoon weer met goede moed naar de volgende ronde hier al lukt dat vandaag ff niet maar gaat morgen vast weer beter
Van harte gefeliciteerd meid! Ben blij om jou berichtje te lezen over dat negatief testen voor je nod en toch zwanger zijn!