@ Syl, jeetje sterkte dr mee.... Ik snap ook niet zoveel van mijn temp kaartje... Eerst had ik volgens FF Mnr ei op de 12e dag, toen verschoof ie naar dag 17 en nu ist stippeltjes.... Vage shit.... Ik plaats 'm ff, misschien dat iemand me het ietswat duidelijker kan maken? http://img246.imageshack.us/img246/3138/naamlooszk6.png
Meid dat ziet er erg goed uit! Hopelijk is het voor jou ook raak en kom je gezellig meekletsen bij de september mama's (volgens mij hoor je daar dan bij toch? )
Marsab, van harte meid! Dat kon natuurlijk niet anders met zo'n mooi kaartje! Sylvia, jeetje wat een klotenieuws.... :x
hallo Sylvia: wat ontzettend naar meid............ sterkte...... Babyblues: heel veel succes in de volgende ronde..... Marsab: nogmaals van harte gefeliciteerd meid, duidelijke strepen hoor.... Zico: ik gun het je van harte meid, nog ff geduld dan maar... Jinky: zo'n daling op het eind, pppfffff...... hopelijk wordt het niet wat ik denk....... tWinny
Heey meiden, Hier mijn kaartje weer! @ sylvia OOh meissie toch Wat een k*t nieuws vanuit hier een heeeeelllle dikke knuffel! @ marsab GEfelciteerd meid nu lekker genieten! @ zico Ooh meid wordt spannend mijn duimen draaien voor je! Hier verder geen rare dingen te melden! Temp blijft constant! Liefs Pearly
Hoi dames Twinny waar baseer je dat op dag 12? vraag me dat af, mijn cyclussen zijn onregelmatig te noemen ik denk zelf pas dag 16 maar ja dat blijft afwachten. Silvia wat erg voor je ik duim dat het toch nog goed zit voor je. Ik ga mijn kaartje over ene paar dagen plaatsen. Ben benieuwd. Ik heb wel hulp nodig is de eerste keer voor mij maar dat vinden jullie niet erg he. gro jennie72
dank je meiden... Momenteel voel ik me gewoon onzettend rot en verdrietig, gelukkig is m vriend er voor me, die is eerder naar huis gekomen. Morgen ga ik wel gewoon werken, al heb ik er nog niet zo'n zin in enzo..maarja, het is superdruk dus zal wel moeten....(ik werk op de babygroep) Er bestaan wonderen..en dat het nog gewoon goed is maar dat zal bij mij denk ik niet zijn... Liefs Syl
Meissie, ik vind het echt zo rot voor je, en ook voor Twan. Ook voor hem veel sterkte! Hele dikke knuf
Goedeavond dames! Hier mijn kaartje voor vandaag.....is 0,1 gezakt De duivels zullen wel in aantocht zijn...
http://img383.imageshack.us/img383/8304 ... jandk1.png vanmiddag licht roze bloed en mentruatiekrampen. Deze ronde voorbij Liefs Jinky
Astrid, qua temp lijkt het eerder alsof je eisprong op dag 12/13 was maar daar klopt je cervixslijm niet bij, bij 15,16,17 geef je E aan, dus vruchtbaar. Als het dag 12 is dan heb je nu een 2e stijging. Je kan overal je cervixslijm eens weghalen en kijken wat ff dan doet.
Dat klopt idd berbel. Doordat je eggwhite invult na je eisprong gaat ff twijfelen, vandaar je stippelkruis.
Meiden, Ik wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken. Ik hoop dat jullie wens ook snel uit mag komen. Eerlijk gezegd was ik ook benieuwd hoe het met de meiden gaat die ik nog ken van toen ik zelf tempte, maar ik ken er niet zoveel meer 8) . Denk dat er ook een hoop verhuisd zijn naar het topic vruchtbaarheidsbehandelingen HELAAS! In ieder geval zag ik dat ME2 en Sandra K hier nog aanwezig zijn. Meiden, heel veel sterkte, denk aan jullie hoor! Liefs, Bibi
dag dames hier vanaf gisterenavond de op bezoek gekregen tijdens onze staking. Heel onze instelling is kort en klein geslagen door gedetineerden. op naar een nieuwe ronde
goeiemorgen dames! @Zico:Balen dat je toch ongi bent geworden...In ieder geval heb je nu wel een aardig regelmatige cyclus zie ik en dat is ook wel prettig hoor. Nou, meiden duim voor ons, vandaag spermaonderzoek en we moeten de zwemmers ter plekke produceren, omdat die kliniek te ver weg is... nog ff snel mijn kaartje, niks byzonders nog...moest 40min. eerder tempen..