silvia echt balen ..... knuffie succes carmen vandaag... en hopelijk ben je gewoon nu al zwanger xxxxx even geen kaartje hier van mij.. is toch niet echt bijzonder..lees wel mee maar typ niet zo veel. even iets afstand.
Ach nee Zico! Meis ik heb nog zó hard oor je geduimd... Het enige positieve is idd dat je nu een regematige en niet al te lange cyclus hebt! *knuffel*
Hoi dames nou bij mij was hij gister 36.6 en nu 36,7 jullie beginnen wel lager dan mij heb ik gezien is dat normaal om op 36,6 te beginnen? bij jullie zie ik 36.2 staan. Wat jammer Zico echt balen. Ik heb dus niet hard genoeg geduimt voor je. Succes Carmen. Gaat goed komen toy toy! jennie72
@Bibi,dank je wel meis...wat leuk dat je nog even komt gluren hier! Helaas betekent dat dat Me2 en ik alweer veel te lang hier rondhangen he? @Syl, wat onwijs rot voor jullie...heel veel sterkte en een dikke knuffel.. @Carmen, heel veel succes met de zwemmertjes! 8) @Zico, wat balen meis... Hier mijn kaartje voor vandaag.....doet mijn lijf vast expres....weer zo'n maf kaartje. Stijging...dip..stijging....daar ga je toch echt wel ff hoop van krijgen! Maar dan bedenk ik me gewoon dat de dip niet laag genoeg is, dat de dip wel errug vroeg is voor een innesteling...etc, etc... En ga ik weer vrolijk verder met mijn bezigheden voor vandaag..... Feit blijft dat het erg hoog is voor mijn doen. Had het ook warm vanmorgen onder mijn dekbedje, maar dat is wel vaker...en dan zie ik dat niet terug in een hoge temp....vreemd allemaal weer... Ik neem me ook altijd voor om na mijn ei niet meer te tempen, maar ben toch steeds nieuwsgierig... Heb nu wel een kramperig gevoel in mijn buik, maar als mijn eitje echt zo vroeg was....dan moet ik volgende week al ongi worden...dus das logisch dan....
Goedemorgen allemaal, van mij vandaag ook geen kaartje, is erg weinig op te zien. @sylvia, wat erg meis! ik had zo gehoopt dat het goed zou zitten!
Mijn aanwezigheid hier zegt genoeg denk ik. Heb nog niets gelezen, dan zal ik snel doen. Meiden ik baal ontzettend, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen. Ben echt even de weg kwijt.. Ookal is het bloeden gestopt en hoop ik op een nieuwe kans, ik zie het als een heeeeeeel groot verlies waar ik zo ontzettend naar uit had gekeken. Gr Droom (sorry dat ik nog niet op jullie berichten kan reageren)
@droom NEEEEEEEEEEee meissie wat erg! vreselijk voor je sterkte joh! sjezus... @Sylvia voor jou ook zo vreselijk joh, jeetje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen ik kan me echt zo geod voorstellen dat dit zo vreseslijk meot zijn! sterkte! @ zico ook voor jou balen, ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is ( en voor iedereen hoop ik dat natuurlijk) Carmen: succes vandaag! Hierbij mijn kaartje van vandaag, eindelijk voor het eerst een keer in een cyclus een kruis gekregen van ff!
Och meid, wat vind ik dit vreselijk voor je. Ik was zo blij voor je dat het raak was. Ik kan even niet op de woorden komen om uit te leggen wat ik voel. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en we zijn er voor je, hoor.
Ach nee Droom, wat naar nou..........heel veel sterkte, wat vreselijk naar, kan het echt niet zijn dat het nog goed zit? Zico: ook balen zeg, wel weer een betje regelmaat in de lichaam, da's je troost... Jinky: ook al ongi....dikke knuf van mij...houd de moed erin. SandraK: hahahaha, jij houd het weer lekker spannend. ZOu natuurlijk kunnen dat je pas gisteren je eitje hebt gehad?! Carmen: succes vandaag! BAlen dat je "op locatie" moet presteren. Mijn man heeft toentertijd gewoon sochtend potje gevuld in de badkamer toen ik nog slipe en meteen naar ziekenhuis gebracht. We zaten in mijn vruchtbare periode dus 9 uur daarvoor nog geklust(!), zwemmers bleken top en ik bleek al zwanger !. Hoop hetzelfde voor jullie!
@Droom, wat %$#%@#%$%$, waarom nou?Ik vind het echt heel erg voor je meis!Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen en dan weer opnieuw proberen....heel veel knuffels en sterkte...xx @Naomi: lekker he, om een kruis te krijgen!Waar je al niet blij mee kunt zijn SandraK:mooie stijging hoor!En nu ff omhoog houden, ppppfffff! @Jennie: het heeft geen zin om je temp. met anderen te vergelijken.Iedereen heeft weer een andere basistemp.Gewoon afwachten en dan ga je uiteindlijk een verschil in temp voor en na je ei zien.FF helpt je er ook bij door dan een kruis te zetten... @Jinky:balen meis, maar was eigenlijk wel te verwachten.Ga jezelf maar ff lekker verwennen en dan weer op naar een nieuwe ronde!knuffel! Nou, de zwemmers zijn ingeleverd.Maar ik ben pissig!Worden we helemaal naar de andere kant van rotterdam gestuurd, helemaal vast in de file gestaan. Worden we daar in die kliniek gewoon een plee opgestuurd!Of het al niet genant genoeg is allemaal!Maar ben wel trots op mijn mannetje, want ik stond buiten te wachten en hij was na 5 min. al klaar!Terwijl hij zich super opgelaten voelde! Maar ik ben boos op mijn huisarts, hij heeft ons verteld dat het verstandiger zou zijn de zwemmers daar ter plekke te produceren, ivm files.En dat er een kamertje speciaal voor was...nou niet dus! maar goed, donderdag of vrijdag komt de uitslag binnen..
@Me2: zo, dan heeft hij zeker superzaad.Wij hebben braaf 2 dagen onthuoding hehad, ivm dat onderzoek!
Goedemorgen! weer geen logica vandaag vorige cyclus had ik op dag 28 mijn ei, maar daar ziet het er niet naar uit... groetjes rensie [img=http://img224.imageshack.us/img224/9252/chart2cbt4.th.png]
Wij hadden ook onthouding moeten hebben, maar dat wist mijn man natuurlijk weer niet en had lukraak een afspraak gepland.....
Ik heb ff c ingevuld op de laatste dag van mijn cyclus, want dan zie ik tenminste heel mijn kaartje, vind ik spannender om te zien
goede morgen meiden Droom: ach nieeee toch meissie, heel veel sterkte en doe maar ff rustig aan hoor.... Zico en jinky: balen hoor, maar veel succes in de volgende ronde! Carmen: kan me voorstellen dat je daar pissig over wordt, vind het ook geen stijl eigenlijk. Weet wel dat het in het belgische ziekenhuis ook zo ging....... Sandra: ik ga voor je duimen meid, de moed niet opgeven hoor...... twinny
Ja juist, ik ging in eerste instantie ook uit van de 12e dag, maar ben nu echt gaan twijfelen.... Heb ook best wel veel cervix slijm Maar heb nu het cervix slijm weg gehaalt en hij doet niets anders.... vandaag trouwens weer een dipje... Innesteling? http://img297.imageshack.us/img297/9634/naamloosoh5.png
Waarom krijg ik nu nog steeds geen kruis? Heb afgelopen zaterdag mijn 5e IUI gehad. Zondag heb ik niet getempt. Toch is temp nu omhoog gegaan.....