waarom duren dagen zo lang... hihihi... wil wachten maar ook weer niet.... maar heb met mijn mannetje afgesproken dat we pas dit weekend eventueel gaan testen..... maar wil het zo graag weten.... heb nu al meer dan 2 weken af en toe wat bruin bloed.... volgens VK hier van geirriteerde baarmoedermond... maar nu begin ik er echt zat van de worden... en huisarts is nog op vakantie... bleh... Je wordt er zo onzeker van.....
Hai, Nog een vraagje aan jullie. Weet iemand hoe het komt dat sommigen een gestippeld rood kruis hebben bij ff en anderen een gewoon rood kruis zonder stippellijnen? Viel mij opeens op. En een vraag aan Appeltje:Volgens mij ben jij wel handig met die kaartjes. Als ik naar die site ga om mijn kaartje bij te voegen en ik klik op 'host it' en ik kopieer vervolgens de aller onderste link. Krijg ik nog niet het kaartje in beeld. Misschien kun jij me helpen. Ik begrijp ook niet hoe dat werkt met het IMG knopje. Alvast erg bedankt!
Dat stippelkruis komt door tegenstrijdige informatie... dus na je tempstijging nog een + ovutest of vruchtbaar slijm......
Wat zitten er veel spannende kaartjes bij zeg! Krijg er zelf helemaal de kriebels van............ Wat zijn jullie geduldig en wat kunnen jullie goed wachten zeg. Hoop dat ik dat straks ook kan. Bij ging hij vanmorgen iets om laag, we wachten het maar rustug af. Voel natuurlijk vanalles maar dat is altijd zo als je iets graag wil. Tenminste ik kan mezelf goed voor de gek houden. Gr Droom
Droom, je hebt een mooi kaartje. Het ziet er naar uit dat je cyclus een mooie lengte krijgt. Is dit het eerste temp kaartje dat je invult?
Hallo dames Eventje weggeweest, omdat ik het half november niet meer zag zitten. Ik werd helemaal gek van die ! Heb weinig aan zwanger worden gedacht en zie het resultaat: ZWANGER! Ik weet dat ik dit in een ander topic moet schrijven, maar omdat ik hier veel kwam, doe ik het hier ook eventjes. Voor iedereen: HEEL VEEL SUCCES allemaal! Gr van Friezin
Hallo allemaal Dit is mijn kaartje van vandaag. Vandaag een kleine daling, maar dat komt omdat ik normaal tussen 9.00 - 9.30 temp, en vanochtend al om 7.30 omdat we om 8.00 bij de huisarts moesten zijn. We hadden gehoopt op de uitslag. Nu was deze nog niet binnen om 8.00 en kunnen we hier pas vrijdag voor bellen. Kwam i.v.m feestdagen etc. We hebben dat extra in het ziekenhuis gevraagd, zo van, is dat geen probleem dat de feestdagen ertussen zitten. Toen zeiden ze dus, geen probleem, de huisarts heeft woensdag om 8.00 de uitslag. Dus dat was wel beetje balen, afwachten op vrijdag.... Mijn NOD is zondag, maar doordat mijn eisprong deze maand ook iets later was, kan mijn NOD dag ook iest verschoven zijn, zei de huisarts. Voor alle meiden in de wachtbank, ook heeel veel succes ! Dat de rode duivels bij iedereen maar wegblijven. ! Groetjes Roca
Jemig, Friezin!Hoe heb je dat nou geflikt?Ik gooi mijn thermometer uit het raam!Gefeliciteerd meis! @Katootje:jammer, maar misschien te vroeg getset? @Brigitte:TESTEN JIJ! @Minoupppfffff, ff omhoog die temp, mooi kaartje hoor! @de rest: allemaal succes!
Hoi dames Iedereen bedankt voor de felicitaties. Het is nog heel onwerkelijk en ook wel wat spannend. Deze maand echt niet getempd, niet met jullie gekletst en er niet aangedacht. En nu is het raak. Het is gewoon ongelofelijk! Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Succes dames, mijn duimen draaien voor jullie Liefs Friezin
Super Friezin, Gefeliciteerd, nu moet je me alleen echt even uitleggen hoe je het voor elkaar krijgt om er niet aan te denken! Zou mij volgens mij echt niet lukken! Maar je hoor het toch vaker, als je er niet mee bezig bent gebeurt het opeens. Geniet ervan!
heb ik m'n kaartje vandaag al geplaatst? Amaai begin oud te worden Hier heb je het voor alle zekerheid
Goedemorgen dames, Ik ben er deze keer vroeg bij..moet zo gaan werken, bleh, geen zin in! Mijn vriend ligt nog lekker in bed. Maarja, het is maar een half dagje! Mn temp is nu een stuk hoger, dus dat is heel mooi! Ik hou het kort nu even, want moet zo gaan! Ik kom straks weer online, even kijken hoe het met alle tempkaartjes gaat! Oja, banner klopt niet helemaal, heb over 8 dagen mn nod Liefs Syl
Goedemorgen Allemaal, Mijn temp is een aardig eind gedaald. Bijna 0,2 graad. Ik weet nog niet of dit een klein dipje is (wat we natuurlijk hopen) of een mega-dip die eindigd met de aankomst van We wachten maar weer af. Meer kunnen we niet doen. Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval van het goede of slechte nieuws. Iedereen die tegen ongi aan zit, sterkte. Iedereen die moet klussen, veel succes. En al degene die op de wachtbank zitten, toi toi toi. Laten we een vruchtbaar jaar maken van 2007. Groetjes, Marianne
hoop dat ik op dag 21 mijn ei heb gehad. is het zelfde als vorige maand. mijn temp vanochtend iest omhoog maar nog niet veel. kan je ook je eisprong hebben als je zeg maar s óchtends een positive test had en dat dan savonds je ietje is gesprongen ? xx