Heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Ik kom er nog niet wijs uit! iedere maand weer een verrassing! Meiden waar de ongie is door gebroken wil ik een dikke knuff geven vanuit hier! Meiden op de wachtbank heel veel succes en mijn duimen draaien op volle toeren door! Meiden die aan de klus zijn heeel veeel klusplezier gewenst! Ik doe het maar ff zo heb geen tijd om alles terug te lezen! Sorry! Tot morgen Liefs Pearly
Hoi hoi, Hier mijn kaartje voor vandaag...temp zakt nog steeds helaas.....Weer op naar de volgende ronde ben ik bang..
maar we laten je niet zomaar ongi worden!!!!!!!!PPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!Omhoog die temp!
Ik hoop dat het helpt, laatst in ieder geval wel Laat de temp dan gelijk blijven, maar absoluut niet zakken....pfff spannend altijd die laatste dagen
Hoi! even snel mijn kaartje voor ik naar mijn werk moet... lees alles vanmiddag wel van iedereen fijne dag! [img=http://img226.imageshack.us/img226/2069/chrtft3.th.png]
Toch maar weer eens een kaartje van mij. Ik wilde na Fertility Friend mijn kruis had aangegeven niet meer temperaturen, maar kon het niet laten . Heb voor mijn doen hele hoge temperaturen. Vorige cyclis kwam ik amper de 36.6 voorbij. Dus.... toch wel spannend! Droom, oh nee.... wat klote voor je meid! BB tje...... en? @ de rest... sterkte, succes en hang in there!
goeiemorgen! @Appeltje:die temp.verslaving sluipt er al langzaam bij je in hoor ik @Monika:Kan me voorstellen dat het frustrerend is om op dat eitje te moeten wachten zeg..ik duim voor je! Hier nog ff mijn kaartje...
zo hier mijn kaartje weer en de duivels zijn weer weg... gisteren had ik alleen een klein beetje roze en nu niks meer. en zit alweer op dag 8 dus dat gaat weer snel.... droom meis echt ik vin het zo erg.... weet dat je lichaam het niet voor niks doet maar ... ik vind het gewoon niet eerlijk, ben je eindelijk zanger gaat het niet goed. dikke knuffel meis... verder iedereen succes met klussen en wachten he en als ik over iemand heen heb gekeken die positief heeft getest heel erg gefeliciteerd. kijk wel af en toe maar niet zo veel meer maar dat had ik al gemeld...
Goedemorgen dames.. Hier mijn kaartje voor vandaag! Carmen! Kijk eens wat je gedaan hebt! haha, het heeft gewerkt!