Ja inderdaad, ik weet er ondertussen alles van! Ik hoop dat ongi snel gaat komen, heb het idee dat dat nog wel ff gaat duren. Normaal heb ik altijd wel steken voordat ik ongi wordt. Nu nog niets te merken. Rustig afwachten dus maar.
Hoi Bregt, Ik heb dezelfde verschijnselen, maar mijn temp is nog hoog. Het is allemaal verschrikkelijk spannend. Houd moed. Bij de zwangerenkaartjes zit ook wel eens een flinke dip! gr Anne
hier me temp kaartje ik wil graag weten wat jullie hier op zien... Volgens me banner ben ik vandaag het vruchtbaarst volgens de ovu test totaal niet en volgens de krampen in me buik heb ik me eisprong. Kortom... ik snap het niet meer.
Idd anne ik heb net de kaartjes even bekeken en daar zitten ook meiden bij die ff een flinke daling hebben een paar dagen voor de tijd.....pppfff spannend zeg.. Voor jou is het ook spannend! Al enige "vage" klachten ? Liefs Bregt
@ Bregt: Oh ja (elke maand trouwens weer andere klachten, maar goed) Pijnlijk, stuk grotere borsten (ik pas alleen nog maar mijn sportbeha ) Iedere avond en soms overdag even ongikrampen Verder nog wat andere vage klachtjes gr. Anne
Hallo meiden, heb net de FFsite even bezocht. Maar vraag me nu af hoeveel het gaat kosten na die eerste tijd gratis registratie. Kan iemand me dat vertellen?
hoi hoi Je hoeft niet te betalen voor FF! Als je vip wilt worden dan heb je allerlei extra opties! Maar voor de standaard kaartjes hoef je niet te betalen! Succes Liefs Pearly
en weer mijn kaartje van vanmorgen [img=http://img77.imageshack.us/img77/7152/chart2ehc5.th.png][/img]
Ik hoop het wel, want ik dacht hem gisteren gevoeld te hebben. Zou trouwens wel toevallig zijn. Op die dag was mijn overgrootmoeder jarig en die is 1,5 jaar geleden overleden.
goeiemorgen! @Monika:ik duim dat je ei geweest is hoor! Hier nog ff mijn kaartje.Hij is ietspietsie gedaald, ik had gisteren een heeel klein beetje lichtroze slijm, wat ik nooit eerder gehad heb.Misschien een gevoelige bmm? Ik word wel een beetje moe van de zenuwen zo vlak voor m'n NOD.. En daar komt ook nog eens bij dat ik vanmiddag naar de huisarts mag bellen voor de uitslag van het spermaonderzoek, dus mijn hart zit bijna in mijn keel.Ik wilde dat deze dag voorbij was en ben bang voor de uitslag...
@ Carmen31: Sterkte meid! Hier ook nog steeds alles rustig.(heb ik nog nooit eerder gehad) Me temp was zelfs o,2 gestegen en was nu 37,3. Nog maar ff meid!(nou ja ff ) Groetjes en suc6! Marjo