Nou mijn tempstaatje....niet veelbelovend...denk maandag NOD, dus 8-1 ei gehad (wat ik zelf al dacht) maar dan loopt temp NU gelijk met vorige maand dus geen zwangerschap hiero denk ik...blijft die tempdip raar hoor.....
Zo, ik heb even gesmokkeld... ik heb mijn rare temperaturen van gisteren (36,6 en 37,0) gemiddeld naar 36,8.... nu heb ik dus geen dip meer... Ach... als ik mijn andere cycli kijk zat ik op 9 dagen na mij ei nooit hoger dag 36,6C. Dit is voor mijn doen allemaal hoog. Hij mag van mij op 36,8C blijven.... Deeltjuh, houd hoop.... morgen weer omhoog! Roses, balen dat je mannetje weg is tijdens je vruchtbare dagen Naomie, bedankt voor je warmtegolf... hopelijk heeft het morgen effect. Mooi kaartje meid! Monika, nu stijgen hè?! Carmen, ziet er mooi uit je kaartje. Al uitslagen bekend? Nou, tot morgen maar weer!
Appeltje...wrom zet je een andere temp neer dan? Ennuh...mijn hoop is vervlogen hoor...temp doet tzelfde als vorige maand, dus NOG IEMAND ZWANGER?
Omdat ik het zo gek vond dat ik 36,6C en een half uur later (normale tijd van opnemen) 37,0C was. De meningen zijn verdeeld over wat ik zou moeten invullen. Kon hem ook op 'discarded' zetten, maar heb het nu zo ff opgelost. Morgen haal ik hem misschien weer weg....
Carmen, is er al iets bekend meid van je uitslagen.... Ik weet in welke spanning jij nu zit. Ik hoop dat je positief nieuws hebt!
hoi ik heb een vraagje ik moet van de dokte temperaturen maar heb geen kaarje of voorbeeld meegkregen. Het was een invalster en zij kon het neit vinden. hoe kom ik aan zoeen temperatuur kaart en hoe gaat het in zijn werk? jennefer
hier mijn kaartje weer! Ik ben benieuwd wat de temp morgen gaat doen! Had vanmorgen 1,5 later getempt als normaal! dus ben niet zeker van die 37,0! We wachten maar weer af! Liefs Pearly
en op fertilityfriend kan het digitaal succes ooh slaat hier nergens op dit bericht hij plaatst hem verkeerd ern kan hem niet verwijderen natuurlijk
hoi meiden Nou, de uitslag van de zwemmers was helaas niet goed.Er waren 5% levende spermazaadjes te vinden...Volgens de huisarts zijn onze kansen op 'normale'bevruchting nog niet helemaal verkeken, maar de kans is wel een stuk kleiner.Hij heeft tegen mijn vriend gezegd dat we het nog maar een maand moesten proberen en ik moest meteen een afspraak met hem maken.Dus denk dat hij mij gaat doorsturen naar het ziekenhuis...Leuk hoor om zo'n uitslag te horen als je op je werk zit, heb ff flink zitten janken en nu gaat het wel weer... Ik heb nu ook lage rugpijn, buikpijn en spotting, lijkt wel of de duvel er mee speelt, dus morgen ongi...
Oh Carmen shit meisje............... Ik weet helaas maar al te goed hoe zo'n mededeling voelt. Ook bij ons was de kans op een spontane zwangerschap niet helemaal verkeken maar die kans is wel zeer klein en waarschijnlijk zonder hulp niet mogelijk.......... Sterkte meis en een hele dikke knuf! Als je iets wilt weten dan vraag je het maar!
hallo allemaal, na een drukke periode (werk privé) zet ik hier eindelijk maar eens weer een kaartje van me neer. eitje is in aantocht. ik geloof nl. niet dat ik hem op dag 12 al heb gehad. de afgelopen 4 cycli was het telkens dag 16.... dus nog eventjes afwachten.
Ik had misschien een stomme vraag...engels is niet mijn gooeeiiste kant Maarre hoe geef je in ferti.friends aan dat je je menstr.hebt... vandaag doorgebroken, wil graag met een nieuwe grafiek beginnen..