Goffer Carmen .... meis, niet de hoop opgeven hoor!...De wonderen zijn de wereld nog niet uit, al lijkt ie van jouw nu even ingestort...achter de wolken schijnt de zon wijffie, vergeet dat niet! Dikke dikke dikke knuf, lieverd!
Carmen, spermakwaliteit kan enorm wisselen. Bij ons waren er de eerste keer 2 miljoen spermacellen te vinden, de tweede keer waren dit er 9 miljoen (dit was 4 weken later). Waarschijnlijk is 5 % gelijk aan 5 miljoen. Dan is de kans zeker nog aanwezig dat je zwanger gaat raken. Heel veel sterkte met dit moeilijke bericht, ik begrijp hoe je je voelt.
he carmenke, geen fijn nieuws te horen zeg , maar de moed niet opgeven he, we hebben overlaatst nog een zwangere gekregen waar toch een natuurlijke zwangerschap is gelukt, ze sprak van een klein wonderke, dit kan bij jullie ook hoor, blijf erin geloven meis
hier mijn kaartje weer. lijkt wel wat op die van dec... lekker afwachten maar. fijn wekend meiden xxx
Ik kom maar weer eens een kaartje plaatsen. Allereerst wil Ik Carmen een virtuele knuffel geven. Ik vind het heel vervelend voor je, maar zoals andere al zeiden, verschilt sperma-kwaliteit per keer. Die ene keer hoeft niet te betekenen dat het altijd zo is. Sterkte, meid. Ik zit op dag 17 van mijn cyclus. Ik heb geen idee wanneer de eisprong komt. Vorige keer op dag 19, dus als het goed is, moet ik vandaag of morgen een positieve ovulatietest in mijn handen hebben. We wachten wel af. Fijne dag weer dames. Groetjes, Marianne
Hoi meiden, Allereerst voor Carmen: een dikke knuffel. Geef de hoop niet op. Maar kan me voorstellen dat je hoop nu even helemaal vervlogen is. Avalon: ik hoop voor je mee dat je een dezer dagen een posi ovutest hebt. Hier ook weer mijn kaartje. Ik zit nu 0,1 graad lager dan de vorige cyclus. Heb wel al sinds afgelopen donderdag ongikrampen. Soms ook duizelig en misselijk, maar weet dat dit niets hoeft te zeggen. Heb vanmorgen wel 45 minuten eerder getempt als normaal, was toch al wakker. [/url][/img] Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Zo, hij is weer flink gestegen, ik was wel zo'n 40 minuten later dan normaal, maar heb wel direct na het wakker worden getemperatuurd. Het zegt natuurlijk nog niet zo vroeg in de cyclus, maar ik heb nooit zulke hoge temperaturen. Meestal hang ik zo rond de 36,5 met enkel een uitschieter naar 36,7C, dus het is best een beetje spannend. Heb sinds 3 dagen al menstruatieachtige krampen in mijn buik, maar ja... dat zegt zo lekker weinig he? Nou ja, nog een weekje en dan weet ik het! Avalon, heb jij normaliter ook cervixslijm wat je vruchtbare periode aangeeft? Hij moet straks wel omhoog hoor... ik help je duimen! Zo hairdresser, menstruatie is weer vertrokken, nu weer tijd voor leukere zaken MamavanJordy, spannend al die signalen, ik hoop dat het veel goeds aangeeft.
Die van mij is weer 0.05 gezakt...balen dat hij niet doorstijgt... Heb namelijk wel verschillende symptomen die ik normaal niet heb....
Goedemorgen dames, helaas ben ik gister ongi geworden. Dus weer op naar de volgende ronde.. Liefs Bregt
Goedemorgen allemaal! Carmen--> inderdaad rotnieuws meid, maar 1 zwemmertje is voldoende gelukkig Mijn kaartje weer, volgens de gyn moet dit weekend de eisprong zijn en zou mijn follikel nu precies op 20 mm moeten zitten, wanneer zou hij dan gaan springen denken jullie?
Nou hierbij mijn kaartje ook weer....maandag nod...en vandaag gezakt naar 36,5......helaas denk ik dan...zie t nie dak zwanger zou kunnen zijn..jammer. Wel nog zere (.)(.) maja dat heb ik vaker..... Baal wel hoor....
Goeiemorgen meiden, Hier mijn kaartje weer: @Monika....je ziet het...nog steeds geen ei gehad...we moeten weer geduld hebben denk ik ... Hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Aanvulling: Dag 30 zie ik....misschien voor jou ook een tip om die teunisbloemolie capsules te gaan slikken?....Ik heb ze gister opgehaald, es kijken of het effect heeft...
ik heb deze maand , nou ja halve maand maar weer is getempt en me ei is nog steeds ongeveer het zelfde gebleven. sandrak, je kaartje lijkt wel een 8baan
Ja dat wel Son...... Maar dit is wel de eerste keer dat ie relatief hoog blijft....meestal gaat ie tussendoor vaker omlaag.... Niet dat het wat te betekenen heeft, maar het viel me op deze keer....