Goeiemorgen Ik wil ook mijn kaartje hier even neerzetten Omdat ik graag een mening van jullie wil hebben Is het nu zo dat als je je eisprong hebt gehad In mijn geval waarschijnlijk dus gisteren Dat je daarna niet meer vruchtbaar bent Of heb ik dat mis Vanmorgen hebben we het namelijk erg gezellig gehad Gisteren avond had ik te veel buikpijn en ben ik gaan slapen Vanmorgen zeurde de buikpijn nog en nu gaat het langzaam weg Zijn we nou te laat geweest of is er nog een kans?
Hoi Ooievaar, Volgens mij ben je tot een dag na je eisprong nog vruchtbaar! Dus dan heb je nog optijd geklust hoor!
Hallo allemaal, Jammer dat ik nog geen tempkaartje kan laten zien. Ben vanochtend pas begonnen namelijk. Ik zit nu op de 25e dag van een cyclus van 33 dagen. Heb 37,1 C gemeten. Dat leek me vrij laag. Is dat een normale temperatuur na je eisprong?
Hoi Indigo, voor mij is een temperatuur boven de 37 graden wél hoog. Verschilt van persoon tot persoon...
Oh, oké. Dus dan zal ik de eerste 2 weken van mijn cyclus waarschijnlijk zelfs onder de 37 graden zitten. Goed om te weten. Het leek mij zo laag. Maar ja, ik had ook gemiddeld 37,5 in gedachten als lichaamstemperatuur voor een mens Bedankt Roses!
Hier mijn kaartje, heb nog het 1 en ander aangepast, schrijf alles namelijk op in mn agenda, wat ik voel enzo Ook ben ik erachter gekomen dat ik de klus dag elke keer 1 dag te laat op FF zette. Lekker helder! http://img163.imageshack.us/img163/9027/naamloos0az.png Omhoog moet die temp!
Carmen wat een rot nieuws zeg ik blijf duimen dat het goed komt, Sandra spannend voor jou ook voor jou duimen omhoog he, Deeltjuh ik denk aan je, Zonde hoor beght echt jammer. Mijn tempratuur kaartje is ook raar een dipje zullen we het maar noemen he, ik kan er nog geen zinnig woord over zeggen helaas. jennie72
hier mijn kaartje weer Heb de temp van gisteren maar weg gelaten! Ik denk dat over 3 / 4 daagjes de gaan doorbreken! We wachten geduldig! Liefs Pearly
Ik lees dat jullie ook temperaturen.Ik heb info voor fertality friend gekregen en hier staat dat ik een bbt-basal body temperature thermometer moet aabschaffen.Wie heeft dit ook gedaan?Kan ik dat gewoon bij de kruidvat kopen?En gewoon zo vragen?Hoe doe njullie dat?Sorry weet het nog niet zo goed..
Yvetje1982, Ik heb bij Blokker een gewone digitale termometer gekocht met 1 getal achter de komma. Je kunt ze ook kopen bij MediaMarkt zag ik laatst. Je hebt al een termometer vanaf een paar euro .
Bij action heb je een gewone simpele thermometer voor nog geen 2 euro volgens mij. Daar heb ik een hele tijd mee getempd (heb nu eentje van Braun gekocht). Hij heeft koortsalarm en piept wanneer ie klaar is, ook een geheugenfunctie!
Ooh ja zo'n gewone digitale heb ik wel!Ik deed het alleen laatst met een oorthermometer en nou hoorde ik dat die niet betrouwbaar is,dus toen d8 ik laat ik het nu gelijk goed doen!Haha,maar bedankt!Waar duwen jullie em eigenlijk? Mag het in je mond?
Ok!Wat moet dat moet zullen we maar zeggen he Bedankt iig!Ik ga dan vanaf de volgende cyclus beginnen(tenzij ik nu zwanger ben)was deze maand nog niet zo goed gegaan ivm die oorthermometer..
Succes yvetje en hoop voor je dat je de thermometer in kast kan laten liggen en dat het nu al gewoon raak is! Liefs Pearly
Ja dankje!Fijn zoveel medeleven hier he?Ik hoop het voor jullie ook!Ga zo ff wat zwangerschapstestjes kopen van de kruidvat,dan heb ik die alvast liggen..Groetjes!(en ook heel veel succes,iedere x weer spannend he)