Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden, daar ben ik ook weer eens...

yvetje: ik temp via mijn mond. Netjes onder de tong. dus dat kan ook hoor. wat je zelf het prettigst vindt. alleen als je een keer begint met welke manier dan ook, dan moet je daar bij blijven. want er schijnt toch wel verschil te zitten tussen mond en rectaal )ca. 0,2 graden of zo.

deeltjuh.... wat is dat nou? je hebt nog geen spotting of wel? ikhoop dat het alsnog iets anders is.

mistimon: het ziet er idd naar uit dat je eitje komt. hup aan de klus.
    me2: veel plezier met klussen :D

katootje: en nou de komende maanden zo houden hé meis.....

hier is mijn kaartje weer eens voor de verandering :D

2. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik hoop het Roses, maar ik denk het nog niet, want gisteren was de ovulatietest nog steeds negatief. Even afwachten er vandaag gebeurd.

Jouw kaartje ziet er ook mooi regelmatig uit, behalve die ene uitschieter. Mijn kaartje lijkt al best op het vorige kaartje heb ik gezien. Maar ja, dat zegt niets. Eerst maar even de eisprong afwachten en dan daar 14 dagen bij optellen. We zien het wel. Fijn dat jij ook weer onderweg naar je ei bent.

@@@@@

Rensie : Vervelend dat hij opeens verdwenen is. Misschien ergens achter gevallen.Hopen dat je hem snel weer vind.

Hairdresser : Je temp is inderdaad wat van slag. Hoelang duurt het nog voordag je ei komt?

Deeltjuh : Gatver, meid. Wat vervelend dat die duivels toch op bezoek komen. Ik weet hoe zeer je lichaam je voor de gek kan houden. En soms krijgen we hele mooie temperatuurkaartjes voor ons kiezen en gaan we hoop krijgen. Die wordt dan helaas de grond in geboord. Als het dan niet mag in Januari, dan ga je voor een superei in Februari.

Me2 : Heel veel plezier vandaag. ;)

Mistimon : Ziet er wel naar uit dat je eisprong eraan komt. Je temp is lager dan ooit in deze cyclus, dus ik verwacht dat hij er vandaag is en dat hij morgen weer stijgt. Succes met klussen. Op naar een positieve zwangerschapstest.

Katootje
    : Ik weet dat ik het niet mag zeggen, want we weten hier op dit forum zo langzamerhand al wel dat mooie kaartjes geen garantie zijn, maar ik vind dje kaartje er mooi uitzien en hij is mooi weer omhoog. Ik vind het zo spannend voor jullie en hoop dat het deze maand raak is.

Ingiemoppie
    : En vanaf nu de lucht in met die temperatuur. Jullie hebben goed geklust, dus ik ga voor jullie duimen.

Alle dames die ongi zijn geworden wil ik veel sterkte wensen.
    Alle dames op weg naar hun ei, wens ik heel veel klusplezier
    En Diegene op de wachtbank wens ik succes en sterkte.

Spannende tijden zijn het elke keer weer.

Groetjes,

Marianne

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

Hoi hier mijn kaartje nog eens ik had vanmorgen tijdens het afvegen inneens slijm doorzichtig en veel dus wat is dat? mijn eisprong of wat? lijkt me wat vroeg he, snap er niet veel meer van, of duurt het nog even tot die eisprong ben wel misselijk. :rolleyes: Wie helpt. Kom ik nu in een vruchtbare periode kan dat nu al? bedankt jennie72

4. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Niemand? ik ben ook echt misselijk maar dan zou dat toch te zien moeten zijn aan je tempratuur? een lichaam zit maar raar in elkaar zeg. Zo,n korte cyclus is voor mij de eerste keer.
    Dus wat gebeurd er als je je eisprong krijgt? dan zakt of stijgt je tempratuur? Wie weet dit? Het klopt helemaal niet met mijn kaartje.
    jennie72 Bedankt he

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @jennie: als je dun en rekbaar slijm hebt zit je in ieder geval in je vruchtbare dagen... maar het kan best zijn dat je een aantal dagen dat slijm hebt.. meestal verdwijnt dat de dag na je eitje weer. En je temperatuur gaat omhoog na je eisprong en blijft dan ook hoger tot je NOD.....

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Brigitte22 het klopt gewoon niet met dat kaartje van mij, ik voelde net een pijnlijke scheut in mijn onderrug, raar hoor denk ik mijn lichaam een beetje te begrijpen was ernet zo aan gewend geraakt en nu dit, nou ja zou ik dan toch binnenkort een kruis gaan verwachten ? ik weet het nu helemaal niet meer. jennie72

7. Niet meer actief

@ ingiemoppie..was dat nou? Das ongi die eraan komt haha...nee geen spotting, maar ik word op mijn nod (morgen dus) altijd ineens ongi...geen spotting en geen bruinverlies eerst...maar tis duidelijke zaak meid..
    Nog geen ei gespot bij jou....doorklussen ;) (al denk ik dat die gister was)

@ avalon...thanx meid...idd je lichaam en temp kan je goed voor de gek houden...maar ik was ook half ziek de laatste 2 weken, dus misschien dat temp daardoor raar deed?
    Ennuh..misschien heb je vandaag wel je ei....;) You know what to do!

@ Jennie...slijm KAN vruchtbare dagen betekenen, maar sommige vrouwen (onder wie ikzelf) hebben hun hele cyclus door vaak rekbaar slijm (toevallig vorige maand helemaal niet gehad, alleen 1x bij afvegen ook wat, maar was dus (achteraf gezien) buiten mijn vruchtbare dagen ook.
    Maar het kan dat je ei er al aan zit te komen, dus ook jij klussen meid!
    Het kan hoor dat je de ene maand een lange cyclus hebt en de andere keer een korte...niets raars aan. Ennuh dag 13 eisprong is niet vroeg hoor..ik heb in de maand dat ik zwanger werd ook op dag 13 mijn eisprong gehad, cyclus van 27 dagen dus en mooi zwanger...mijn dochter is nu 2,5 jaar! ;)
    Dus klussen meid! En suc6!

VRAAGJE: hoe kan ik foto's in mijn album plaatsen?

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Dan doe ik ook via de mond!Thnx,ik weet voldoende :)

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo Katootje! Hier houden he!

11. Niet meer actief

Hoi!

Ik meld me hier voor het eerst, ben vandaag begonnen met temperaturen.
    Ik doe het met het FF programma en begin het langzaamaan te begrijpen, maar wat ik niet snap is:

Wanneer vink je het vakje DISCARDED aan naast je temperatuur?

Ik hoop dat ik m'n eisprong kan detecteren,

succes allemaal, dat we maar snel zwanger worden :D

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    discarded kan je gebruiken als je niet zeker bent van je temp, doordat je bijvoorbeeld ziek bent.
    FF telt die temp dan niet mee, en zet voor die dag dan een stippellijntje!

Succes met tempen! en welkom hier :)

13. Niet meer actief

Roses, bedankt voor je snelle antwoord :)

Ik ben zo benieuwd hoe deze cyclus zal gaan met tempen, vind het helemaal leuk :D

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Haha ja daar had ik ook last van ja haha, ik vind het nog steeds spannend iedere keer, alleen je moet telkens zo lang wachten :) ;)

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

hier mijn kaartje
    Zegt genoeg! :cry:
    Nu maar wachten op de :evil: !

Liefs Pearly

16. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Hallo dames, kwam ff gedag zeggen, kaartje heeft nog maar 3 tempjes dus nog niet veel aan te zien

@ katootje en astrid: dames dit is heeeel spannend, hup die temp zo houden! Hier nog wat warme wind...ppppffffffffff.....Spannend hoor!

Liefs Bregt

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hallo dames,

Hier komt mijn kaartje dan weer!
    Nog geen kruis gesignaleerd. Wie weet wanneer het kruis tevoorschijn komt?

Liefs, Divanaatje

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ Divanaatje, je temp moet 3 dagen lang, hoger zijn dan de 6 dagen ervoor, dan krijg je van FF je kruis!

19. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Roses: Dank je, dan zit mn kruis er aan te komen!

20. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hee meiden!
    ik heb vast van alles gemist en ga nu ff teruglezen

hier mijn kaartje van vandaag!

Deel Deze Pagina