Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Haai,

Hier is mijn kaartje van 21 Januari...
    Het is nu 7 dagen na mijn IUI.
    Denk steeds weer dingen te voelen,maar dit zal wel weer door de pregnyl komen....
    We wachten maar 'rustig' af..

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    goedeavond dames, hier gaat alles stil z'n beloop en wil het deze maand zeker zo houden, geen temp en ovu testen, effe alles rustig aan

Avelon, we gaan voor een vruchtbaar 2007

Ingiemoppie, nu omhoog he

Katooke, ge hebt een geweldige kaart zeg, ik duiiiiiiiiiiimmmmmmmmm voor jullie allemaal.

Wij zitten in onze vruchtbaarste periode in de ardennen op weekend, lekker ontspannen.

veel sucees en zal jullie hier volgen

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik wilde wat vragen, ik hou nu voor de tweede maand mijn temp bij op ff. \zit nu op dag 18 in mn cyclus en vermoed dat ik op dag 15 mn ei heb gehad (dit voel ik altijd in mn buik en de dag ervoor positieve ovutest) dag 15 was temp 35,9 op dag 16 36, 3 dag 17 36,5 en vanmorgen (ik temp altijd netje om half 7) 36,1 dat vond ik wel raar,d us toen ik om 10 uur wakker werd dacht ik, misschie was het 36,7 want een digitale 1 en 7 lijken op elkaar en ik was slaperig en heb mn telefoon als "lampje"gebruikt. Dus meteen om 10 uur toen ik wakker werd nog een keer getempt, 36,8. Dus zo heb ik hem ook maar in ff gezet en dan geeft ie idd mn ei aan op dag 15. Wat denken jullie? Heb ik het zo goed opgelost?
    tnx!

4. Niet meer actief

@ Zena...je temp was toch 36,1 op de normale tijd?
    Dan moet je dat aanhouden...want het KAN natuurlijk dat je ei nog niet geweest was...
    Kijk morgen maar ff wat je temp is... ;)
    Suc6

Jaaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk foto's in mijn album ;)

5. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Pff ik zit het hele weekend ( wat zeg ik, de hele week!) al zo ontzettend in de zenuwen.. ik ben echt aan het wachten op de eisprong, maargoed ik voel van alles:S

Nouja goed, de tijd zal het leren zullen we maar zeggen, als mijn temp morgen hoger is weet ik in ieder geval al iets meer

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    @deeltjuh. Dat weet ik dus niet zeker, kan ook 36,7 geweest zijn. Vandaar dat ik dus niet weet hoe ik het in moet vullen! Ze zeggen dat tempen goed is voor inzicht in je cyclus, maar ik wordt er alleen maar onzekerder van. Bahbah!

7. Niet meer actief

@ zena..als je dr zo onzeker van word, kun je dr niet beter mee stoppen dan meid? Je moet dr niet gefrustreerd van worden he ;)
    idd..gewoon morgen ff kijken wat je temp doet en aan de hand van die temp ff kijken wat temp van vandaag had kunnen zijn...

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb ook bedacht dat ik er na deze ronde mee stop. Het heeft niet de uitwerking die ik hoopte! Al weet ik nu wel heel zeker dat mn ei steeds op dag 15 is. (alleen nu niet dus...) In ieder geval bedankt voor je hulp!

9. Niet meer actief

Als je dr zo over denkt kun je dr idd beter mee stoppen meid...groot gelijk heb je!
    Suc6 meid!

10. Niet meer actief

Goeiemorgen dames!
    Even een vraagje....
    Vanochtend werd ik om onverklaarbare reden om 5.15 wakker. Heb toen meteen mijn temperatuur genomen, omdat ik erna niet nog eens 3 uur rust zou hebben. Temp was toen 37,0. Heb daarna liggen soezen, maar niet meer echt geslapen (meer halfslaap), om 6.00 uur temp genomen (want dat is de tijd waarop ik dat doe) en nu was temp 37,2.
    Welke temp houd ik nu aan?

Ik heb 'm op 37,2 gezet, maar wel discarded. Wat zouden jullie hiermee doen?

11. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hier is de mijne weer.... gaat toch weer iets omhoog.... spannend...

@Indigo, ik had dat vorige week ook... 40 minuten te vroeg, toen 36,6, daarna op gewone tijd getemperatuurd en toen 37,0. Ik heb hem uiteindelijk gemiddeld op 36,8, zeker omdat ik de dag ervoor en de dag erna ook op 36,8 zat. Maar je kan hem idd op 'discarded' zetten.

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Hier mijn kaartje weer!

Liefs Pearly

13. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Mooie kaartjes dames!

Zou ik dat toch echt mijn eisprong gehad hebben?

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pearly je hebt gewoon je innesteling gehad meis, nu mooi hoog blijven he

appeltje dt ziet er heel mooi uit dat kaartje van u, we gaan duimen

15. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

een goede morgen dames hier mijn kaartje weer en up die tempratuur he. Ik hoop toch echt binnekort op dat kruis. Wat denken jullie?
    We wachten af. jennie72 :rolleyes:

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn kaartje voor vandaag... ;)

Aangezien mijn vroege eitje dit keer...gok ik op de 24e...denk dat dan mijn NOD is...

17. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey Meis

Ja wie weet! Moet anders morgen of woensdag ongie worden!
    Weet iemand of een innesteling pijn kan doen? :oops: :oops:
    Ik heb sinds gisteravond steken links boven mijn schaambeen heb vannacht nauwelijks een oog dicht gedaan!
    Het kan natuurlijk ook een voorbode zijn van de ongie! Maar heb dit nooit eerder zo gevoeld!
    Wie oo wie?
    Liefs Pearly

18. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik plaats vandaag alleen even mijn kaartje. Heb niet zoveel tijd om te reageren, omdat ik op mijn werk zit.
    Het eitje is nog niet in zicht. Gisteren nog steeds een negatieve test.

:( Hij komt steeds later.
    Misschien heeft de foute innesteling er vorige maand mee te maken dat mijn cyclus iets van slag is. Laten we het daar maar op houden.

Fijne dag Dames. Ik hou jullie op de hoogte.

19. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi goedemorgen.

Ff een vraagje:
    Wil het altijd zeggen dat het weer mis is als je temp gaat zakken? :oops:

Ik heb dat nl. sinds zondagmorgen. Was opeens nog 37,1 en vanmorgen nog maar 36,9.
    Ben 2 dagen overtijd en geen ongi te bekennen. Testte gister negatief.

Weet iemand hier meer van? ;)

Groetjes Marjo

20. Niet meer actief

Nou dames, vannacht om 06:00 is mijn ongi in alle hevigheid losgebarsten...jammer, maar verwacht ;)

We gaan dr weer voor! :D

@ indigo...ik zou je temp nemen die je om 06:00 hebt gemeten..je bent je bed toch nie uitgeweest?

@ Appeltje...spannend! Ik duim!

@ Pearly...mooie dip...hopelijk betekend ie wat leuks ;)

@ Avalon...nee nog geen ei gespot bij je...balen dat ie steeds later komt...misschien zijn teunisbloemolie capsulles iets voor je? (slik ik voor kortere en regelmatige cyclus, ook toen ik zwanger werd van mijn dochter)

@ mistimon...lijkt er wel op dat je ei gister is geweest.....vandaag nog ff klussen voor dr zekerheid? ;)

@ muuske64...tempdaling kan betekenen dat je ongi moet worden...zie mijn kaartje maar ;) wel balen meid..maar goed..geen bloed geeft moed he!

Deel Deze Pagina