goede morgen dames O katootje wat spannend allemaal, ik ga nog harder voo je duimen...... Appeltje bij jou ziet het er ook helemaal niet slecht uit....... Pearly: kan heel goed van de innesteling zijn volgens mij, zygote vreet zich tenslotte in de baarmoederwand , ga voor je duimen hoor meid....... Sandra: ga jou wat warme lucht toeblazen dat ie nu weer gaat stijgen, ppffffffffff Iedereen natuurlijk weer heel veel succes in alle stadia waar ze zich in bevinden, ik denk aan jullie hoor! Twinny
Er zit geen beweging in die temp... Ik ben vandaag begonnen met Teunisbloemolie Capsules...eens kijken of het helpt bij mij. Ik heb er positieve dingen over gelezen...en baat het niet dan schaadt het niet, toch? Katooooooo....wat een mooi kaartje!
@ katootje....duim duim duim Ziet er goed uit! @ Nies...toch begonnen meid? Mooi zo...dat ze mogen helpen!
Ja Deeltjuh...op aanraden van jou Ik had nog niet de moed gevonden om te beginnen en wachtte eigenlijk op antwoord van de VK....dus nogmaals thanx meis!
Hier mijn temp lijstje van vandaag. Temp was weer omhoog gegaan naar 37.2. Hopen dat ie zo mooi hoog blijft.
@@@@@ Twinny: ik weet het niet. Misschien als ie nu echt eens gaat stijgen. Anders pas als ik echt overtijd ben. Eind van de week of zo. Sandra: hij gaat ook leuk... maar voor hoelang?
katootje: is begrijpelijk hoor. Ga in iedergeval heel hard voor je duimen..... MOie stijging minou, ook voor jou draaien mijn duimen overuren! Twinny
Katootje,die van jou gaat ook mooi ... Deeltjuh,zie zie dat jij al een dochter hebt,mooie naam trouwens... Verder alle andere meiden veel succes...hopelijk wordt dit een heel vruchtbaar jaar. Liefs Minou
Bedankt twinny! voor je snelle antwoord! Nu maar afwachten! @ katootje woow mooi kaartje meis! spannend! @ Nies hoop dat er snel verandering in komt! Ik duim voor je! @Deeltjuh Balen meid! Veel succes in de volgende ronde! Dikke knuff! @ appeltje ziet er netjes uit spannend ik duim voor je! @ sandraK Ziet er ook heel mooi uit! Ook voor jou draaien mijn duimen! @ avalon balen meid dat het eitje op zich laat wachten! Succes met wachten! En het wordt gewoon een SUPER eitje! Voor de rest die ik vergeten ben ik denk ook aan jullie! Succes allemaal! Liefs Pearly
@ pearly thanx meis! @ Nies geen dank! @ Minou..ja ik heb een dochter van 2,5 jr..en we willen zooo graag een brusje voor dr...dus balen balen balen, maar goed...komt wel