Hiiiiiiiii Katootje: gaat goed! Sandra: ook lekker daar houden he! Nies, hoop vurig dat het gaat werken die Teunisbloemolie! Deeltjuh: balen meis......dikke knuf! Voor de rest: zet hem op! Mijn kaartje, gisteren ei gehad denk ik.
hey meiden ja ziet er goed uit he? ik hoop dat et zo blijft' al ga ik mezelf niet gek maken hoor ik heb het tevaak zien gebeuren dat alsnog de komen met zo`n tempkaartje maar ja, blijft spannend hoor!
@ Me2 thanx! En jouw ei is gister geweest denk ik.... @ Naomi32 daarom meid..maak jezelf nie gek...we gaan duimen hoor!
Mijn temp is nog steeds hoog! weer 37.1 ( kan mn tempkaartje niet uploaden, zit op mn werk.... ) Iedereen warme lucht blazen ajb
Hou je vast, komt ie aan....pfffffffffffff, pffffffffffffffffffffffffff....even adem halen....pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
@ astrid....ik duim voor je! Ziet er goed uit meid! @ mistimin...ach ja...we gaan dr weer voor vol goed moed meid...eens moet het lukken onze dochter een brusje te geven he
Tnx! Vind het er ook goed uitzien maar ik hoop nergens op.... Heb wel ff een vraagje; Ik heb pijnlijke booby's maar hele gekke pijn ( vind ik). Echt helemaal binnen "in" zeg maar. Op de ribbenkast ongeveer. Waar ze aan mijn lichaam gehecht zitten ( hoezo moeilijk uit teleggen) :x Wie komt dit ook bekend voor?
hallokes, voor de dames die ongi zijn geworden, blijven doorgaan net als ons, ooit gaat het ons wel lukken Voor de wachters en testers heeeeeeeeeeeeeeel veel succes. Ik heb binnenkort m'n eitje, zal wel zien wanneer, heb een kaarte maar vul geen temp in enkel wanneer we van bil geweest zijn. Heb het speen van al dat testen ga m'n poep eens lekker laten rusten, amaai is serieus pijnlijk geweest.
Hoi meiden, Hier mijn kaartje ook weer. Temp was vanmorgen met 0,1 graad gezakt naar 36.9. Heb nog wel last van ongikrampen af en toe, duizelig, af en toe misselijk en sinds vanmorgen ook hoofdpijn. Deze klachten had ik ook toen ik zwanger werd van Jordy las ik net terug. Spannend, maar weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Vorige cyclus had ik spotting maar tot heden nog geen spotting of bloed te bekennen. Wel van die dikke slijmachtige afscheiding. Weet niet wat dit nu weer is. Heb net ook zelf gevoeld en ik voel mijn baarmoeder volgens mij wel zitten. Is zacht of er een opening in zit kan ik niet echt ontdekken. Weet iemand wat dit wil zeggen?Vanmorgen ook getest omdat ik volgens ff mijn eitje eerder had, maar helaas nega. Mochten de duivels er donderdag nog niet zijn en ik heb ook nog een hoge temp dan test ik nog een keer. Is dan weer 3 dagen verder. Maar voorlopig ga ik er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. [/url][/img] Duim verder voor alle meiden. Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuffel. Groetjes Bianca (MamavanJordy)[/list]
@ Astrid...mijn borsten doen NU nog steeds pijn...kun je nagaan...mijn lichaam houd me lekker voor de gek, dus ik kan helaas zeggen dat je dat ook kunt hebben als je niet zwanger bent...afwachtem meid! @Zico thanx @ mamavanJordy bij mij word mijn bmm altijd zacht als ik ongi moet worden...en zakt mijn temp rustig aan....dus je zou bijna denken dat je ongi gaat worden...maar we moeten maar ff wachten meid wat je lichaam en je temp gaat doen.DUIM
Wat jammer Deeltuh dat je ongie bent geworden, echt jammer.Mama van Jordy volhouden he ik duim voor je. Katootj mooi kaartje man! spannend hoor. Astrid85 nog 1 met een mooi kaartje goed man. Ik leef met jullie mee dames! Sandra keep it up he ! jennie72
Hoi ik denk dat ik hem al gehad heb maar goed kan er naast zitten dus we klussen vrolijk verder he of kan ik hem nog niet gehad hebben? Ach ja spannend iedere maand weer. Succes he jennie72
@ Jennie..tuurlijk kan jij m al gehad hebben...heb je geen tempkaartje of lijstje? *ennuh doorklussen is nooit weg he*
astrid en naomie dat ziet er ook spannend uit! Ik had wel last van de zijkanten van me borsten, maar niet zo zeer heel diep erin........maar tja ieder lijf is natuurlijk weer heel anders! twinny
Hier is hij volgens deze kaart heb ik hem toch nog niet gehad maar kon gister sweren dat ik vruchbaar slijm had wat plakkerig was en je niet uit elkaar kon trekken daarom ben ik ook zo in de war. Misschien zit ik in de vruchbare periode wat denk jij? bedankt jennie72