Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@ astrid..heel slim meid...want ik deed dat wel en HOPPA teleurstelling 1e klas...

@ Jennie..zou kunnen dat je gister ei hebt gehad...dat kun je helaas pas over 3 dagen zien als temp hoog blijft...dus nog ff afwachten EN DOORKLUSSEN meid ;)

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Bedankt Deeltuh! omhoog die handel. ;) dus drie dagen een hogere tempratuur oke ik begrijp het nu! jennie72

3. Niet meer actief

@ Jennie..kijk maar naar mijn kaartje van deze maand (2 pagina's teurg geloof ik) er staat een gestippeld kruis...dat betekend dat FF DENKT dat ik toen ei heb gehad, maar die heb ik dus pas 2 dagen later gehad...daarna zie je mijn temp stijgen en blijft ie hoog tot ik ongi moet worden.

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    jennie, vruchtbaar slijm is niet plakkerig, maar je kunt er juist hele drade mee trekken......

twinny

5. Niet meer actief

Ik heb vorige maand helemaal geen slijm gehad...ja 1x waterig en dat was buiten mijn eiperiode ;)

6. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ha sorry blond he nee ik bedoelde dat het zo was dat je er draden van kan trekken tussen 2 vingers en dat het niet gemakkelijk breekt.
    Zou ik nu nog ovu testen kunnen gebruiken of ben ik dan te laat?
    Ik weet het niet meer. bedankt jennie72

7. Niet meer actief

@ Jennie..je kan nu ovutesten gebruiken, misschien is je ei nog nie geweest...

8. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Deeltuh ik heb het nog eens bekeken op de site bij ovu testen maar ik ben al te laat want ze vragen je kortste cylus en die was 30 dagen en dan moest ik beginnen op dag 12 ik zit nu op dag 14.
    Dus ik denk dat dat niet zoveel zin meer heeft of heb ik het mis?
    Jennie72

9. Niet meer actief

@ Jennie hmmmz nee idd dan zou ikhet niet meer doen..en voordat je ze in huis hebt...;) volgende maand als je ongi word deze keer meteen bestellen..;)

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Goedemiddag, wat hebben jullie weer een hoop gekletst. Ik ga het straks even op mn gemakje doorlezen en op jullie reageren!
    hier nog mijn kaartje:

11. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    heb voor het eerst ovu testen gebruikt,maar heb niet aan schema gehouden,weet via FF dat ik ong op dag 18 ei heb,en heb gister en vandaag test gedaan en waren allebei positief en vanmorgen was temp ook laag.Heb ook cyclus van 30 en had als ik op dag 12 was begonnen heel wat wat testen moeten verbruiken voor ik het wist,ik vind voormezelf de combi met tempen wel prettig!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    we zitten aan pagina 100 dames

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nog ff en ik maak een nieuwe (woensdag)

14. Niet meer actief

Appeltje en Deeltjuh, bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag mbt temp vanochtend. Ik ben inderdaad mijn bed niet uitgeweest, pas na de 2e keer tempen. Dus toch maar 37,2 genoteerd en discarded. In de notities erbij geschreven hoe het precies gegaan is, dat ik dat later nog weet mocht het nodig zijn ;)

Misschien is dit wel een hele domme vraag, maar is er een gemiddelde temperatuur die je moet halen om zwanger te kunnen zijn? :oops:

15. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Nee geen enkele temperatuur is hetzelfde bij zwangeren. Iedereen heeft ook een "eigen" lichaamstemperatuurm is bij niemand gelijk. Zou natuurlijk wel heel fijn zijn als dat zo was... :)

Liefs Bregt

16. Niet meer actief

Oh, hihi, oké Bregt. Bedankt voor je antwoord. Dacht eigenlijk al zoiets, maar ja, toch vragen he?! :rolleyes:

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he natas hoe is het met u, temp je eigenlijk zelf ook nog?

18. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Indigo, je zou ook je eerste temp aan kunnen houden, en dan de tijd invullen waarop je getempd heeft. Dan ziet ff dat hij meer dan een half uur afwijkt van je normale tijd, en dan krijg je een wit bolletje.

19. Niet meer actief

Oh, dat kan ook nog. Bedankt Roses. Ik wacht even af wat mijn temp morgen doet en dan kan ik het eventueel nog aanpassen.

20. Niet meer actief

Trouwens nog een vraagje.... :oops:
    Ik vind het wel jammer dat ik nu pas 3 dagen aan het tempen ben, op het einde van mijn cyclus (7 dagen voor NOD). Doordat er in mijn chart geen eisprong is gedetecteerd kan ik een aantal prognoses niet bekijken/inschatten. Kan ik mijn eisprong eventueel zelf invoeren op de dag waarop die gemiddeld zou hebben plaatsgevonden of doe ik dat beter niet?

Deel Deze Pagina