Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ff rekent door met cyclussen voor gemiddelden enz, maar je zou het nu gewoon kunnen invullen en later weer weghalen? Zodra je met je nieuwe cyclus begint?

2. Niet meer actief

Oké, maar HOE doe ik dat dan? Is me namelijk nog niet gelukt, maar misschien doe ik wel iets verkeerd.

3. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ga deze cyclus ook eens tempen. Ga eens kijken of ik mijn ei kan vinden!

Hebben jullie nog tips? Ik heb me aangemeld bij fertilityfriend.

Temperatuur invullen, menstruatie hoeveelheid en slijm zag ik staan.

Liefs Evi

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Het klussen kan je invullen bij intercourse

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    op je kaartje kan je op de dag klikken waar je wat van wilt invullen, dan krijg je het invoerschema. Wil je de gegevens weghalen, kan je het ook op die manier doen, en dan gewoon de gegevens verwijderen.

Wat je ook kan doen, is bovenin zie je die pijltjes staan, en daartussen de datum. Vul daar de juiste datum in en druk op "go". Zo kom je bij die dag en kan je alles invullen!

Succes!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    goed hoor.. nee ik temp zo af en toe eens.. maar niet meer de hele cyclus. was een beetje temp moe. heb de afgelopen paar daagjes wel getempt, wil graag altijd weten wanneer ik mijn ongi kan verwachten.

8. Niet meer actief

Oké dank je wel Roses, dan heb ik er blijkbaar overheen gekeken. Heb op die manier wel bij andere dagen gegevens in kunnen vullen (menstruatie enzo), maar ben ovulatie niet tegengekomen. Ga nog maar eens kijken dan.

9. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Als je je ovulatie wilt invullen, moet je gewoon eventjes 3 temperaturen beneden de temp die je nu hebt zetten, en daarvoor ook nog een paar lage, dan geeft FF een kruis. Gewoon denkbeeldige getallen. Snap je het nog ? :)

10. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Nog even een vraagje..
    Als je temperatuur zakt halverwege de cyclus kan je dan je ei verwachten de volgende dag?

Ik zie nl. op de voorbeeld kaartjes dat de temp dan vaak eerst zakt.

11. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Vaak krijg je je ei op de dag dat je temp het laagst is.

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Indigo, ik pm je wel ff

13. Niet meer actief

@ Evi..SOMS zakt je temp iets als je je ei hebt en stijgt ie daarna weer door.
    Maar de meesten hebben niet dat ie zakt, maar dat ie alleen maar stijgt....

@ Indigo Nee er is geen temp die zegt dat je zwanger bent...das bij iedereen verschillend, maar...bij de MEESTEN is de temp boven de 37,0...maar sommigen zijn ook zwanger met een temp van 36,8 hoor. Ligt maar net aan je basale temp.Maar vaak als je temp nog boven 37,0 is op je NOD, kun je vaak al wel blij worden (had ik iig ook!) ;)
    Maar nogmaals: das bij iedereen verschillend he

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Het heeft geen enkele zin om de hele dag je temp bij te houden. In de loop van de dag zijn er zoveel factoren die van invloed zijn op je temp dat je er niets uit kan aflezen. Alleen je body base temperature zegt iets en dat is je temp die hebt na een nacht slapen voordat je opstaat.

15. Niet meer actief

Das waar ;)
    Zie mezelf trouwens ook nie heel de dag met dat ding in mijn *PIEP* rondrennen LOL

16. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    hmm kom ik wel bij de volgende vraag, is er een soort indicatie van ochtend en avondtemperatuur?
    Als je sochtends laten we zeggen 36,5 hebt dan zit er toch wel een beetje speling i guess?
    zal er dan een max van 0,3 zijn of kan er ook nog 1 hele graad verschil in zitten?

De laatste paar dagen ( puur uit nieuwsgierigheid) ook om savonds eens te testen, afgelopen dagen zater zowiezo niet meer dan 0,3 tussen, maar vandaag zit er op dit moment dus gewoon even 0,6 tussen... ( hoop dus dat mijn temp. aan het stijgen is)

( en ja ik weet dat ik vaag praat, sorry :$)

17. Niet meer actief

Ik temp aan het eind van mijn cyclus ook vaak voordat ik ga slapen (rond 23:30) en dan is ie vaak rond de 37,5...maar de ene keer is het dan 's morgens 36,8 en de andere keer 37,0...dus daar kun je niet helemaal vanuit gaan.
    Het enigste wat ik daar uithaal is dat ik kan zien of mijn temp gaat zakken...dan ben ik voorbereid ;)

18. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    hier mijn kaartje weer van vanmorgen. Ik heb het idee dat mijn thermometer niet helemaal goed is. Mijn temp blijft maar vlak die eisprong heb ik iniedergeval nog niet gehad dus als ik mijn thermometer mag geloven. Ik ga straks even een andere halen. bedankt jennie72

19. Hoi allemaal,

nou gister maar snel een nieuwe thermometer gekocht, want die an mij was sinds zondag ineens weg... helaas wel mijn temp weer naar beneden...
    deze thermometer heeft wel maar 1 getal achter de , dus zal wel iets anders zijn...

[​IMG][/url][/img]
    liefs rensie

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Daar gaan we weer..... :rolleyes:

Jennie, je kunt pas wat over je eisprong zeggen als je een aantal kaartjes hebt bijgehouden.....dus niet meteen in de stress he meid... ;)

Deel Deze Pagina