Temperatuurkaartjes 24-12-2006

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jippie heb mijn eitje gehad!
    Wist het eigenlijk wel want ik voelde hem, maar wilde dat FF hem ook zag!

Maar kan ik nu ook al een innestel dip hebben?
    Had vanmorgen met afvegen een heel licht rose veegje.

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nou, mijn temperatuur is naar 36.7C gezakt (0,2C lager), dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Ik heb mijn eisprong 2 dagen eerder gehad dan normaal (en mijn lutheale fase is meestal 14 dagen), dus mijn banner klopt denk ik niet. Het zal wel einde verhaal zijn deze maand.
    Balen..... maar ja, misschien de volgende ronde! :)

(Fertility Friend deed raar, dus ik kon mijn plaatje niet plaatsen)

Allemaal succes meiden!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn temp is ook weer gezakt met 0.2 graden..... :(
    Denk dat mn ongi er over een paar dagen aan zit te komen....
    Ach nieuwe ronde nieuwe kansen!

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @jennie, het leek er even op dat je eitje kwam, maar vooralsnog dus nog niet... afwachten en klussen maar weer! succes

@rensie, ik heb nu ook een andere thermometer, ook met 1 cijfer achter de komma (die met 2 cijfers kon ik nergens vinden...) en je krijgt wat puntigere grafiekjes. Met 2 cijfers is je kaartje mooi geleidelijk. Succes in ieder geval!

@sandraK, oh nee he......... ik had het zo voor je gehoopt, maar geen bloed geeft moet zeggen ze altidj he!

@monika, hey wat een mooi kruis! En over die innesteling... gemiddeld vind de innesteling geloof ik plaats tussen dag 6 en 10. Maarja dat zijn natuurlijk gemiddelden. Het zou best kunnen dat jij een innesteling hebt op dag 4! Je hebt een lagere temp en een beetje bloed. Nog ff geduld hebben en dan wéét je zeker of het een innesteling was. Succes met wachten!

@appeltje en astrid85, hey balen meis, maar geen bloed geeft moed he!

Hierbij mijn kaartje, gaat mooi geleidelijk aan! Ik hoop op een eisprong rond dag 15/16 (lijkt me stug ;) ) zodat mannetje me nog kan bevruchten! Die gaat volgende week namelijk voor 3 weekjes weg....

5. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier mijn kaartje weer...wat is een flatliner eigenlijk?...Weet iemand dat?
    Werd gister tegen mij gezegd dat ik een flatliner had :confused:

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    En hier ook gezakt. Ik ben solidair.

7. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    ahhh nee Kato het zag er zo goed uit! balen zeg!

8. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg

Ik wordt er een beetje moe van. Maar ja, dat heb je weleens. Mijn ei was steeds dag 18. Vorige periode 19, gevolgd door die foute innesteling en nu zitten we al op dag 20 en de ovutesten blijven negatief en ook mijn slijm laat nog geen verandering zien. Wanneer komt dat superei nu eens. Wordt een lange cyclus dit. :(
    Ik ga mijn banner maar vast aanpassen. Doe wel net of ik morgen mijn ei ga hebben en dan plus 14. Zet hem wel op 35 dagen.

Groetjes,

Marianne

9. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Een flatliner noemen ze een platte lijn. Als iemand aan de hartmonitor ligt en sterft. Krijg je een platte lijn waar eerst de hartslag te zien was. Dat noemen ze een flatliner. Is in dit geval niet erg hoor. Eerder netjes, zo regelmatig.

10. Niet meer actief

:confused: .... Mn hart klopt nog gelukkig ... ;)
    Maar ik snap wat je bedoeld.....thanx meis!

Bij jou moet er nu onderhand ook een beetje beweging in komen he?
    Ik blaas je wel ff omhoog meis!

pffffffffffffffffffffff....[​IMG]

11. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Najaa ik zie alleen maar dalingen vandaag, wat is dat nou meiden?
    ( ik gooi het voor jullie op het koude weer buiten en morgen zijn alle temperaturen weer omhoog---> * blaast heeel hard*

Bij mij gaat het goed geloof ik, nog geen kruis te bekennen maar als ik fictief dezelfde temp als vandaag invul voor morgen krijg ik iig een stippellijn van FF... ik heb goede moed!

12. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hahahahahhahaha NIES dat plaatje! geweldig

13. Niet meer actief

Hahaha ja lief he?....Haal ik hier weg:

http://animatiegifjes.stophier.nl/index ... am=smilies

Dan eentje aanklikken met rechter muis...Url selecteren, control c en dan plakken met control v in je berichtje, weer selecteren en img klikken en voila ... en er staan zoveel leuke op ;)

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik blaas jullie ook een beetje warme lucht toe!

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    En nog een beetje!

haha deze is ook leuk

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hee meiden!

ik denk dat het *game over * is........ik voel ook helemaal niks nada nopes en in combinatie met die temp daling.. :cry:

fijne dag verder!

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @naomie, misschien heb je wel een innesteling?
    Geen bloed geeft moed he!

18. Niet meer actief

Nou mijn kaartje is niets op te zien op dag 2 ;)
    Ik wacht tot mijn ei is geweest....

Maar dames...waar zijn we nu helemaal mee bezig? Allemaal tempdalingen BAH BAH BAH
    Toch blijf ik duimen!

19. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Katootje, appeltje, astrid, sandra: NEEEEE dat mag niet, weg blijven :evil: :evil: en stijgen die temp..........

Naomi: kan natuurlijk een innesteling zijn, weet niet hoe lang je luteale fase is, maar je zit pas tegen dag 10......... ik blaas voor je meid.......

Monica: ook bij de eisprong kun je soms wat bloedverliezen en mijn temp. ging ook eerst weer een beetje naar beneden, kijk maar bij temp. kaartjes zwangeren...... succes op de wachtbank meid......

Nies: wel erg origineel, maar niet echt waar je op zit te wachten hè meis.......

Alle andere ook weer heel veel succes.....

Twinny

20. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    @Roses ik denk niet dat het een innesteling is, ik verwacht over twee dagen de :evil: :evil: maar wel lief van je dat je daar aan denkt ;)
    @Deeltjuh idd veel dalingen he? ik vind ook dat er weinig zwangeren deze maand ( voornamelijk op dit topic) maar ja wat niet is kan nog komen he?
    zolang er bij niemand de :evil: :evil: zijn gekomen dan houd ik nog moed voor mezelf en de anderen!

Deel Deze Pagina