Wat een dalingen! Zal het aan het koude weer liggen? Ik voel ook bijna niets meer. Af en toe kleine krampjes. Maar ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Ik heb trouwens op de dag dat volgens FF mn ei was er 14 dagen bij opgetelt om de datum van mn Nod te weten. Als ik van mn vorige cyclus moet uitgaan zou ik er 28 dagen voor moeten rekenen, nu ik heb 31 dagen genomen. Iets ruimer, nu maar kijken of dat klopt.... Misschien ben ik wel overtijd nu, wehehehehe
Zooo ff een updat; De zijn gekomen, met een heleboel! Ben ik toch weer netjes op tijd (29 dagen) Op naar de volgende ronde! Succes dames!
Hoi meiden, Hier temp vanmorgen nog steeds 36.9. Voel nu eigenlijk niet veel meer. Wel af en toe nog wat krampen. Mijn vorige cyclus (1ste temp ronde) gaf ff aan dat ik ongi werd op 13 na ei. Nu is het al 14 na ei. We wachten maar rustig af. Heb nog steeds van die dikke, soms doorzichtige slijmerige afscheiding. Wat betekent dat? Nog niet eerder gehad. Hier mijn kaartje. [/url][/img] Astrid: nee balen joh. Dikke knuf. Succes in de volgende ronde. Wat veel dalingen hier zeg. Dat moeten we niet hebben. Ik blaas iedereen weer omhoog pfffffffffffffffffffffffffffffff. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Mijn temp is vandaag gezakt naar 36.9... Eigenlijk is het voor de nog te vroeg. Vaak 14 tot 15 dagen na IUI. En we zitten nu pas op dag 10.... Toen ik douchescherm droog trok had ik met bukken steken in linker zij..lies....ra ra ben vandaag een beetje onzeker. [/img]http://img183.imageshack.us/img183/2736/23jan20078zi.png
jeetje meiden er zaten een paar mooie kaartjes tussen maar die moeten wel weer omhoog! Ik strooi nog wat hcg voor jullie rond...
Tnx iedereen! Ach ik troost me met de gedachten dat ik nu precies weet hoe mijn cyclus werkt, en dat ie regelmatig is.... En dus wanneer me eitje komt. Dus over een tijdje weer volop klussen
Ah ok, ik zie net idd dat je je bericht hebt aangepast. Flink balen dat je weer bezoek gehad hebt, nagoed nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@twinny, is het nu niet veel te laat dan om nog van de eisprong dat beetje bloed te krijgen...naja bloed, veegje rose. Net genoeg om op te vallen. @ de dalende meiden, pfffff die temp moet omhoog!
Hoi dames , ik heb toch het vermoede dat mijn thermometer niet goed meer is ik heb gelijk een andere gehaald eens kijken wat er morgen gebeurd . Maar ik denk toch dat ik weer tegen een lange cyclus aanzit te staren echt balen hoor. ze worden alleen maar langer zo. Monika houd vol zo he, alle andere omhoog die handel. Astrid jammer hoor houd vol jou dag komt ook echt wel! Ik weet niet wat ik van mijn kaartje moet denken wat denken jullie? komt mijn eisprong nog? We wachten af heb een hekel aan mij thermometer. Nies netjes zo hoor. Wij duimen voor iedereen hier hoor! jennie72
Heey meiden, Kom me ook melden bij de dalers! OOk hier is ook de daling ingezet! Ik verwacht vandaag anders morgenvroeg de ! Liefs Pearly
hoi meiden Astrid: balen meid, veel succes in de volgende ronde...... Minou: misschien een innesteling, morgen gewoon weer omhoog hoor..... Monica: het bloed moet tenslotte eerst via de eileider door de baarmoeder en dan ook nog eens door de baarmoedermond, waarom zou dat niet 2 daagjes mogen duren, hihi....... Pearly: ga voor jou blazenn dat ie weer omhoog gaat meid, tis maar een kleine daling... Mamavanjordy: ziet er eigenlijk niet slecht uit, geen testje wagen? grjts Twinny
@ twinny het is inderdaad maar een kleine daling! Maar mijn ongie is vorige keer ook doorgebroken met 36.7! Maar er is nog niks te bekennen! vanavond of morgen vroeg zullen ze wel arriveren! We wachten rustig af! Liefs Pearly