Jeetje Avalon, balen dat je nu zo lang moet wachten.....Wellicht komened dagen. Doen de ovutesten wel al iets van een lijntje laten zien? Nies: een flatliner is in eisprong termijn helemaal niet erg, wel als je aan de hartmonitor ligt, maar daar goed het gelukkig niet over. Is wel mooi zo voor je ei zo'n constante temp! Katootje en Sandra: dit hadden we niet afgesproken! Astrid: nee he meis! Dikke knuffel. Geef de duivels er maar goed van langs! Hoe durven ze met zoveel tegeljk te komen! Monika: lijkt op ei ja! Succes op de wachtbank! Kan al innesteling zijn, maar eisprong geeft soms ook wat bloed, dat laatste lijkt me waarschijnlijker. Mistimon: da's ook een echt ei! Lekker (ahum) wachten nu! MamavanJordy: wat ga je mooi! Testen?! Minou: we houden het op een innesteliing! Morgen weer omhoog! Pearly: ook morgen omhoog, huppakee! Pffffffffff
Nee, helemaal geen enkel lijntje. Ik dacht wel daarstraks het begin van vruchtbaar slijm te bemerken. Eggwhite, dus hopenlijk vanavond een positieve test en dan binnen24 tot 48 uur dat superei waar we met smart op wachten. Ik hoop dat het bij jullie om een innesteling gaat. Zou wel super zijn, he? Ik duim voor jullie.
Zo, nu had ik even tijd om alle berichtjes te lezen... wat is dat nou met dat dalen? jullie waren mijn hoop voor deze maand iemand moest toch een goede ronde hebben... Nou ja, dan ga ik maar voor een goede deze maand (iemand moet het doen ) moet eerst dat rare ei van me eens komen, blijkbaar ben ik niet zo'n kip.. het leggen wil niet liefs rens morgen iedereen weer omhoog hoor! VANG AL DIE RONDWAAIENDE HCG-TJES OP!
Meiden, ik kom hier niet meer zo vaak maar lees wel mee en duim heel hard voor iedereen......... Zoals beloofd nog even een update, vandaag afspraak bij de gy gehad.... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... c&start=15
@ Astrid: Neeeeeeeeee shit meid! Balen! Nou we gaan flink klussen aankomende maand he.. @ MamavanJordy: hmmmz het ziet er goed uit voor je meid..nog lekker hoog....en afscheiding....ik zou dr een testje tegenaan gooien meid! DUIM DUIM DUIM @ minou: dat kan een innestelling zijn meid...DUIM! @ Pearly: Kop op meid...morgen kan die nog stijgen he ook voor jou DUIM!
Zeg Zico, wat ontzettend toevallig dat 4 pendelaarsters Maart voor je voorspelt hebben zeg! Ik ben erg benieuwd
Meiden, whoeeeeeeeeeeeelp! Ik ben vandaag begonnen met de ovutesten van matcare. Nu had ik een heel licht streepje en ik weet dat ie dan nog niet positief is maar is het zo dat het streepje met de dag dan donkerder word?....Krijg je uberhaubt een streepje als je geen LH in je urine hebt?....Snappen jullie het nog? Dus ik heb een heel licht teststreepje en pas als ie net zo donker is als de controle streep dan is ie posi....dat weet ik allemaal...allen waarom krijg ik dat lichte streepje? Hoop dat iemand een antwoord heeft!
@Nies, Ik gebruik ook ovutesten. Bij mij verkleuren ze geleidelijk. Dus je ei zal er wel aankomen. (tzt ) Succes!
Yup bij mij ook.. 1e ovutest nega, niks te zien 2e ovutest nega, dun licht lijntje 3e ovutest nega, dun licht lijntje (donkerder dan gister) 4e ovutest posi duidelijke lijn 5e ovutest posi duidelijke lijn (hier ei volgens temp) 6e ovutest nega, dun licht lijntje 7e ovutest nega, niks te zien
Goede morgen hier mijn kaartje ik zeg niks . Wat betekend die stippellijn nu weer? ik heb hem niet ingevuld als disgarded. Komt mijn ei er nu aan? Ik snap er niet veel van hoor. Bedankt jennie72
Hoi meiden, Hier mijn kaartje weer. Ben weer met 0,1 graad omhoog gegaan naar 37.0. Afgelopen maandag al getest en toen nega. Als ik morgen nog niet ongi ben en temp is nog hoog (vorige keer zat hij ook op 37.0 en de dag daarna ging ik naar 36.7) ga ik weer testen. Of vrijdag. Sinds gisteren wel heel af en toe een spoortje roze afscheiding of heel donker. Weet niet wat dat nu weer wil zeggen, maar ben bang dat ongi eraan komt. [/url][/img] Hoe gaat het met de rest? Groetjes Bianca (MamavanJordy)