ben er ook weer lekker vanmiddag vrij genomen. word wel spanend hier zie ik. gelukkig mag ik nog 2 weekjes voor ik weer de kriebels krijg
Heb afgelopen vrijdag nega getest. Maar ik denk zelf dat mijn ei later is geweest....Dus wacht morgen nog even af en dan test ik weer...... Nog maar weer afwachten. En het zou idd een fantastisch uiteinde zijn van jaar. Nog maar afwachten. Dat lukt wel...Wacht al zo lang...
hallo dames , hier m'n kaartje van vandaag iK HEB BIJ MONITOR EEN L STAAN OMDAT IK BEGIN VRUCHTBARE PERIODE BEN EN EEN LICHT STREEPJE OP DE OVU TEST HEB.
Heel herkenbaar hoor hannah. Ik ben van die nega test van gisteren ook nog ondersteboven. Maar jij bent al zolang overtijd! Dan maakt die ene dag ook niets meer.
wEET JE HANNAH ALS JE TEST DAN WEET JE OF JE ONGI GAAT WERDEN MET DE FEESTDAGEN OF NIET? IK HOOPTE OP GEEN ONGI TE ZIJN EN DAT IS , zit dan net in de vruchtbaarste periode, heerlijk, hihihihihi
HAD JE EEN NEGA TEST KATOOTJE? MEIS WACHT NOG EEN PAAR DAGEN AF, wie weet heb je weinig hcg he en anders gaan we samen voor een vruchtbaar 2007 he
Hannah meis, misschien kun je alvast 2 testen gaan halen ofzo, kun je er al 1 morgen gebruiken...of vandaag nog.. Ik vind het echt heel spannend voor je! Nog 1 dagje en dan is je nod.... Ik duim duim duim duim duim duim duim duim duim..... Liefs Syl
@Hannah: hier hetzelfde verhaal.... maar ik zit op mijn werk dus kan niet testen... hihihi goede smoes he......
Hallo Meiden, Mellieklein, Ja dit is het eerste lijstje wat ik invul. mijn cyclus hiervoor duurde 162 dagen. heb er wel iets van getemt maar heb halverwegen even afstand van alles wat ook maar met bolle buikjes te maken had gedaan. Ben toen dus gestopt. Ben blij verrast dat dit op een 'normale'cyclus lijkt! Friezin, gefeliciteerd! Roca, waar krijg je de uitslag morgen van? Sylvia, en hij gaat weer omhoog! Super! Avalon, Ik hoop op een klein dipje! dat hij morgen maar weer hoog mag zijn. Ingiemoppie, oje! Zou die moeheid wat betekenen? Katootje en brigitte, wat een super mooie kaartjes hebben jullie toch! Hannah, dat jij zo goed kunt wachten, ik zou gek worden hoor! En heb je een test gehaald? Nou bij mij is tie weer een stukkie omhoog, en flink ook vind ik zelf. Had vanmorgen weer wat geks. Ik moet er vaak een uurtje voor de wekker uit en dan temp ik eerst voordat ik er uit stap. Was hij dus 36.9. dacht echt dat dat best hoog was voor mij dus na de wekker weer getemp was hij nog steeds hetzelfde. Geen verschil dus! Het is toch wel zo dat je moet tempen vorodat je de eerste keer uit bed stapt, ongeveer na 6 uur slaap? Ik ben nu een week na mijn eisprong en het begint al flink te kriebelen. Ben al zo blij gewoon een cyclus te hebben! Gr Droom.
@Marloes: hihihi de winkels zijn zeker nog open na het werk maar heb thuis ook nog wel een test liggen.... maar wil toch liever in de ochtend testen... meer kans op ++++++
Droom: ziet er goed uit zeg! Wij lopen ongeveer gelijk, jij bent 1 dagje verder dan mij Al is het wel zo dat ik op dpo 13 altijd al s avonds ongi word, dus volgende week donderdag.. Ik vind het wel spannend! Hoop dat we volgende week goed nieuws hebben! Liefs Syl