Bedankt voor de warme lucht meiden, het heeft kennelijk geholpen! Dat er vandaag maar net zoveel stijgers zijn als dalers gisteren... Toch denk ik dat ongesteldheid eraan komt, heb zo'n vaag gevoel in mijn buik... :x
Jennie, ik zou er graag wat over willen zeggen, maar kan je kaartje niet zien... er staat een rood kruis...
Goedemorgen Dames, Mijn kaartje voor vandaag. Het wordt een saai verhaal. Nog niets in zicht. Fijne dag weer. Groetjes, Marianne
zoals gewoonlijk sandra. ik kan effe niet op ff.. ligt eruit bij me opzo. vandaag op dag 15 maar begonnen met ovu testen. had hem de afgelopen 2 manden op dag 21 dus hopenlijk nu eerder.... had net een dun lijntje wel te zien maar echt veel lichter..... kijken wat ie gaat doen. had ook nog niet veel afscheiding.... ik hou mijn vingers gekruist voor de gene met een daling en hoop dat ie weer omhoog schiet pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
@ nies hopen dat je ei er nu eindelijk aankomt! succes met klussen! wat een geduld moet jij opbrengen zeg
Goeiemorgen! Er is een verandering in mn temp...zowaar... en wel met 1/10e gezakt zeg Maar goed, geeft niet, straks weer ovutest ertegen aan gooien en es kijken wat ie doet. Katootje ....je gaat lekker wijffie Enne lieve Naomi, dank je wel meis....en tja, geduld is een schone zaak zeggen ze...ik heb geen keus joh Dikke knuf
Dames, ik heb ff een mededeling.. ik ga vanaf morgen weer aan de pil. Er is hier gisteraaf wat gebeurt wat in mijn ogen niet door de beugel kan.. vandaar. Ik laat me er op internet liever niet over uit, maar ik weet niet meer zeker of ik in deze relatie wil blijven, vandaar mijn beslissing om weer aan de pil te gaan... Iedereen harstikke veel suc6 en ik blijf jullie volgen! (en duimen natuurlijk!)
Jeetje deeltjuh Dat moet een vreselijk moeilijke beslissing zijn voor je Ik weet eigenliijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar wens je wel heel veel sterkte en wijsheid toe!
morge meiden Appeltje en katootje: Ohh wat ontzettend spannend, ik blijf strooien met mijn HCG-tjes en blazen hoor...... Sandra: hopelijk voor jou morgen toch weer een stijger..... Deeltjuh: wens je heel veel sterkte, maak er iut op dat het nu niet goed met je gaat............ en als je wilt delen, mag je altijd een Pb-tje sturen hoor........ Mistimon: Welkom op de wachtbank en heel veel succes...... Nies: succes met je ovulatietesten en laat je niet kisten meid...... Twinny
kan ik me echt voorstellen joh, wat kan het leven soms toch k*t en gemeen zijn he sterkte en dikke knuf!