Das lief van je meis...dank je..maar hou het liever ff voor mezelf...het is gewoon niet meer te doen zo...xxx
Katootje: hiiiiiiiiii dat ziet er mooi uit! TESTEN! Sandra: dir gaat ook heel erg goed! Appeltje: ook lekker gestegen! MamavanJordy: ik zou ook testen! Deeltjuh: wat een vreselijk naar bericht.......dikke knuffel, doe geen overhaaste dingen, denk goed na en neem de tijd voor elkaar (vind het wel verstandig dat je even aan de pil gaat, want in deze situatie is het niet het beste om wel zwanger te worden....maar goed dat is mijn mening). Als je er over wilt praten mag je me altijd pb-en! Mijn kruis is vandaag gezet dus zit officeel op de wachtbank.
Nou kan jullie vertellen dat het al 3,5 jaar zo gaat...en hij zou dr echt wat aan gaan doen...maar helaas...het ging FF goed maar nu weer dit...nee ik trek het gewoon nie meer..maar idd Me2 geen overhaaste dingen, ik wil hem gewoon ff niet zien deze week...ff goed nadenken. Ennuh...ik duim voor je!
Goedemorgen! Nou ik ben dus deze cyclus begonnen met tempen.... (Er zullen vast nog veeeeelll meer vragen volgen, hihi) Vanochtend ging ik tempen, had ik 36.0, ik denk, wat laag en heb nog een keer getempt en toen 36.2. Wat moet ik nu aanhouden? (Ben nog ongi) Liefs, Mariekepieke
Hoi meiden, Gister heb had ik een licht streepje op mn ovutest en nu helemaal geen Zou ik mn ei dan al gehad hebben?....
Er staat wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje maar dan moet je wel bij het daglicht gaan staan...
Dat is waardeloos zeg, word je alleen maar onzeker van.. Bij mij is het altijd zo dat hij altijd een heel licht streepje aan geeft.Dit komt omdat er altijd LH in je urine zit.Maar rond je ei wordt hij steeds donkerder en beter zichtbaar.Handig is om alle testen te bewaren, kun je goed het verschil zien...Ik heb dan altijd dat hij 1 of 2 dagen echt vetgedrukt is en de dag erna is hij weer bijna weg, maar nog wel zichtbaar... Ik weet niet wat je plannen zijn, maar ik zou, als ik jou was, wachten tot die ongi doorbreekt, wat ik niet hoop natuurlijk..En daarna zou ik die temp.kaarten meenemen naar de ha. Hij weet toch dat je in het verleden ook 'moeilijke' eisprongen gehad hebt. Hij kan je dan toch clomid ofzo voorschrijven?Of gaat dat niet zo gemakkelijk?Ik wil niet opdringerig zijn, maar ik vind het erg k*t voor je dat je al zo lang op je ei zit te wachten...
Jeetje dames er zitten wel weer een paar hoopvolle kaartjes bij.... ik ga voor jullie duimen... misschien nog net een septembermama dan.....
Ik had al besloten om te gaan als ik drie tempkaartjes heb.... dan kunnen ze me daar in elk geval niet weer voor naar huis sturen. Ik wacht het maar af.... Thanx Carmen...
Hier nog maar eens ja ik was hem vergeten intevullen als je dit zo ziet denk ik dat ik weer een cyclus van 37 dagen kan verwachten toch? OOk al heb ik nu heel veel last van slijm bij het afvegen wat creamy, ben heel misselijk en niet lekker kan dta van mijn nadernde ei zijn? Ik hoopte dat ik dit keer nu een een kortere cyclus zou hebben, weet ook niet meer of het kaartje klopt zo wilde wat veranderen er aan. jennie72
Ach meis, niet de moed opgeven hoor!Ik blijf voor je duimen dat dat ei eraan komt... Kan me niet voorstellen dat die ha je gaat wegsturen...Zal vast wel goed komen!
Maar ik wil wel ff kwijt dat ik me doodirriteer dat artsen je soms maar wat laten aanmodderen...Ik snap ook wel dat al die onderzoeken een hoop geld kosten, maar daar zijn we voor verzekerd en die verzekeraarsbedrijven moeten niet zeiken! Hihi, ff frustratie eruit...
@ nies ik wil je niks opdringen maar waarom nog langer wachten met naar de dokter gaan? je betaalt niet voor niks scheel aan ziekenfonds toch? ik ga echt als ik deze ronde ongesteld wordt naar de dokter en dan lieg ik er gewoon twee maandjes bij jammer dan ik ben het zat om elke keer 38 dagen te wachten tot de volgende teleurstelling! ik vind 38 dagen al lang moet je nagaan hoe lang het voor jou moet duren! ik zou als ik jou was gewoon lekker gaan, wat heb je te verliezen? volgens mij valt er alleen maar winst te behalen! maar ja, zoals ik al zei ik wil je niks opdringen
Ik heb braaf 11 maanden gewacht, 1 maandje gesmokkeld... Maar als mijn vriend eerder z'n zaad had mogen laten checken had het een hoop zenuwen gescheeld..Het voelt voor mij nu echt aan als een verloren jaar...Je betaalt je inderdaad scheel aan ziektekosten, dan mag daar ook wel iets tegenover staan!