@MArijke dat FF nog niet zeker weet dat je die dag een eisprong hebt gehad @ Deeltjuh, jeetje wat erg voor je meid... maar wel een goede keuze denk ik. Sterkte! En verder ik zie weer stijgende kaartjes! Het gaat weer de goede kant op zie ik
Als de temperatuur morgen nog hoog is en ik nog niet ongesteld ben. Ik ben een beetje allergisch geworden voor vage en negatieve testen. Ik test niet meer zo vroeg. Ofwel..dit wordt een slapeloze nacht.
niesje, ik heb nooit een donkerder of een even donker gehad, ik keek wanneer het de meeste kleur had. Raar maar toch zag je toen aan m'n temp dat ie wel degelijk in temp zakte wanneer streepje het helst was
Deeltuh ik wens je heel veel sterkte toe , wat het dan ook geweest mag zijn. IK baal van mijn lichaam snap er niet veel meer van hoor zo. Word er alleen nog maar onzekerder van zo. echt balen die lange cyclussen. Wanneer krijg ik nu mijn kruis eens? jennie72
Bedankt lieve meiden! Ik ga proberen jullie zo veel mogelijk te blijven volgen en wens jullie allemaal een mooie zwangerschap en gezond kind toe!
Heey meissies, Hier mijn kaartje weer! Waar blijven de nou? @ katootje ziet er super uit meis! ooh spannend ik duim voor je! @ deeltjuh ooh meissie toch wat een naar bericht ik wil je heel veel sterkte wensen! dikke knuff vanuit hier! Liefs Pearly
Goedemorgen allemaal ik zal me even voorstellen ik ben 28 jaar en maart vorig jaar is mijn spiraaltje verwijdert Inmiddels nadat het even op zich liet wachten 6 rondes verder en nog niet zwanger Het is voor mij mijn eerste kindje inmiddels word het elke maand toch wel een teleurstelilng als ik weer ongesteld word ik ben deze maand na mij eisprong gaan tempen(ik ben nogal onregelmatid) ik heb op dag 18 of 19 mn ei gehad (dag 17 pos ovu test) vanaf dag 20 gaan tempen en het is als volgt dag 20 36.9 dag 21 37 dag 22 36.8 dag 23 36.9 dag 24 en 25 niet getempt dag 26 36.9 dag 27 36.9 dag 28 36.9 Zegt jullie dit iets? heel graag jullie reakties ik heb s ochtends op zelfde tijdstip voor opstaan temp opgenomen bedankt!
zet het even op FF bij het tempforum steeds vermeld, gewoon inloggen, zo kunnen we alles beter volgen gewoon invullen hegeen je hier hebt,het beste is dat je ook invult wanneer jullie betrekking hebben gehad zodat je kan zien of je de juiste periode " van bil" bent geweest als ik het zo mag zeggen, deze site is gratis, je kan deze kaart dagelijks opladen via het programma dat ook staat vermeld bij temperaturen image iets in die aard. probeer eens wie weet geeft hij een kruisje
@Meissie,je kunt beter beginnen met tempen zodra je ongi wordt. Dan kun je het een hele cyclus bij houden.. Op www.freya.nl kun je grafiekje printen en anders kun je het invullen op fertilityfriend.com Succes.
ja dat kruisje geeft je vrichtbaarste dag, je eitje waar. Het is enkel engels maar met de mensen van hier kunnen je perfect helpen als je aan iets niet aanuit kunt. Ja amg er gerust vragen over stellen dan, wel steeds om het zelfde uur s'morgens tempen als je nog bed ligt,dit is heel belangrijk.Veel succes he