hallo lekker al die snelle reakties ik temp altijd voor ik opsta rectaal dus dat zit wel goed moet mijn temp nog verder stijgen of als dit aanhoud is dat ok? iedereen heeft zo veel verschillende waardes en ik eigenlijk niet ..? ik moet me zeker eerst aanmelden op ff en dan chart? of zo? bedankt weer!
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Mijn had had een indicatie dat zijn zaad wel eens niet goed kon zijn. Hij heeft zijn zaad dus in ronde 6 laten controleren en dat bleek allemaal perfect. Ik was die maand ook prompt zwanger. Ik had als er wel iets aan de hand was geweest en we hadden 12 maanden gewacht het ook beschouwd als eenverloren jaar en daarom heb ik er toen op aangedrongen om het te laten checken. Ik baal zo voor je wijffie, dat de uitslag bij jullie niet zo best was.... Nies: wellicht heb je net de LH piek gemist en is vandaag je ei (de piek is 24-48 uur voor het ei). Ik hoop zoooooo dat je ei nog in aantocht is......Ik sluit me wel aan bij de andere dames dat je gewoon snel naar de HA moet en hem eens even van katoen geeft dat hij iets moet doen!
ja je eerst aanmelden, na enkle dagen zullen ze vragen voor betaling, dit is niet nodig hoor, je kan gewoon ook verder alleen minder opties dan. Je temp kan dalen als je ongi gaat worden maar ook als je innesteling hebt, na innesteling is de bedoeling dat je met je temp na een daling terug omhoog gaat. Wel rekening mee houden dat een innesteling tussen dag 5 en 10 is daarna zakken kan ongi betekenen
@ Carmen: Je gevoelens zijn zo herkenbaar........ Gisteren eerste faspraak gehad bij de gyn.....En helaas bestaat het nu weer uit wachten...........Tussen 1ste en 2de zaadtest moet 3 maanden zitten... Dus bereid je daar maar op voor als je naar de gyn gaat. Ik heb ook braaf getempt en ovutesten gebruikt, tempkaartjes meegenomen. De gyn hoefde ze niet eens te zien, vroeeg alleen maar hoe mijn cyclus is. EN ook al ligt het probleem bij mijn vriend ook ik wordt nu eerst binnenste buiten gekeerd om uit te sluiten dat er bij mij ook niks is. En dan begin april als het goed is komt er een plan over hoe nu verder.....Slik...Dat is ver weg nog. Dus bereid je alsjeblieft voor dat het bij jou ook nog langer kan duren, ik hoop het niet nauurlijk. SUcces Carmen!
Er is wel een avalon zwanger... kijk maar even bij het NOD forum van januari.... dacht ook even dat het avalon van hier was maar helaas dus niet
@ deeltjuh, wat een rotzooi meid! ik voel echt met je mee, maar denk wel dat het een goede beslissing is (hoe moeilijk ook) een kindje in een onstabiele relatie brengen is natuurlijk ook niet goed.. heel veel sterkte meis! @ alle anderen wat een mooie stijgers zeg! Waar blijft mijn kruis? Ik ga op kruistocht- hihi liefs rensie
hallo voor deze maanda word het een beetje lastig heb inmiddels een grafiekje voor elkaar op ff maar ik heb pas na mn ei getemp voor eerst dus wacht de ze ong maar ff af zondag of zaterdagmijn nod dus.. wel op dag 5 klein drupje bloed gehad en nu trekkerig gevoel in mijn buikmaar ik weet inmiddels dat je lijf je behoorlijk om de tuin kan lijden hahaha jullie allemaal succes
@ brigitte22 toen Zico over je bruidjurk begon werd ik nieuwsgierig en ben gaan kijken! SUPERRRRRRRr mooi zeg, echt heel mooi!
Hallo allemaal, mag ik gelijk met een rare vraag binnen komen vallen. Zie hier mijn tempkaartje voor vandaag. Ziet er netjes uit vind ik. Maar nu komt het.... ik kom net terug van toilet ... zat er me toch een hele grote dikke klodder plakkerig/rekbaar slijm op mijn wc papiertje.... Maar als ik eggwhite bij FF invul, dan veranderd mijn dikke kruis in een stippelkruis. Moet ik het nu wel of niet aangeven? Of moet ik vanavond nog een ovu test proberen? mmmhhhh.... dit is de eerste keer namelijk dat ik na de positieve ovu test en een hogere temp dit soort slijm zie....
hoi katootje..... het was wel heeeeeeel erg rekbaar (kon het wel 7 cm uit elkaar trekken zonder dat het kapot ging) en doorzichtig slijm. Bij sticky dacht ik altijd dat het wit plakkerig moest zijn?!?
Ik doe maar een gooi. Maar Eggwhite is niet plakkerig. Dat loopt als het ware door je vingers. Net snot.
hahahahaha katootje..... getver de getver.... hahaha maar wel goeie beschrijving.... Ik hou het gewoon lekker zo als het was. Want ook kwa temperatuur zou het raar wezen... Ik zal niet te vroeg gaan springen enzo, maar ik vind jouw kaartje er verdacht goed uitzien. zo'n stijging heb jij de vorige keren niet gehad net voor je NOD toch?