Lieve meiden, ik wil jullie allemaal super bedanken voor jullie lieve berichten! Ook de pb's doen me erg goed! BEDANKT!
Pff er is nog steeds niks te ontdekken! Hmm heb alleen de eerste 2 rondes een cyclus gehad van 35 dagen en daarna altijd 33/34 dagen en dag 34 is ook bijna om en nog niks te bekennen! mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld! Liefs Pearly
grrrrr hij moet omhoog die handel, en niet het zelfd blijven, Pearly testen he, ik wacht daarop hoor, succes jennie72
Hoi meiden, Mijn temp is vanmorgen naar beneden gegaan en heb al spotting sinds gisteren dus ik denk dat het hier game over is helaas. Op naar ronde 4. Hopelijk brengt die ons meer geluk. Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Allereerst wil ik Deeltjuh heel veel sterkte wensen en de kracht en de wijsheid om datgene te blijven doen wat goed is voor haar. Je bent duidelijk een sterke vrouw, blijf bij/in je kracht! Ben ik weer even met een vraagje: Moet de temperatuur zakken tijdens de menstruatie en zo ja, hoeveel dan ongeveer? Of kan het ook wel eens dat de temp juist stijgt?
mijn tempkaartje...nog niks in zicht. deeltjuh heel veel sterkte.... hoop dat je je snel weer wat beter voelt. katootje zal je niet eens gaan testen meid.xxxx
@katootje, jeetje meis wat een super mooi kaartje, dat kan toch niet anders! deze is echt prachtig! wanneer is je NOD en wanneer ga je testen @deeltje, sterkte meis! wat een moeilijke beslissing moet dat zijn om weer met de pil te beginnen! @pearly, volgens mij ben jij ook hartstikke zwanger, testen! Hierbij mijn kaartje weer:
he roses zie dat jij ook vaak lange cyclussen hebt. hopen dat ie van jou ook eerder komt he.... hoe lang ben jij gestopt met de pil of heb je geen pil gebruikt?
@katootje! dit kan niet anders idd! wanneer ga je testen? bij mij komen de er echt aan hoor, ik voel het gewoon
Katootje....... Dat ziet er erg goed (zeg maar meer dan goed) uit voor je! Ik wacht op het goede nieuws @Pearly, Meis ik duim voor je...wanneer ga je testen? Liefs Mirre
oeh Katootje ziet er goed uit! Ik snap er eigenlijk niet meer zoveel van FF zette dus eerst een dik kruis op afgelopen zondag, gisteravond was dat ineens een stippellijn en nu vandaag zet FF mijn ei weer een dag later! Wat moet ik nu aanhouden?
goedemorgen meiden vanmorgen mijn temp wederom 36.9 zijn er meer mensen die zo n stabiele temp hebben na hun eisprong? ik en de hele week al 36.9? bvd en fijne dag
Goeiemorgen! Katootje ......oeoeoeoeoeoeh, wat spannend!....Ik duim dat je een vette streep krijgt meis! Er is ook iets gebeurd met mijn kaartje Zou het nu meiden? [-o<