Jaa idd ook lange cyclussen, en ze wisselen nogal qua lengte Ik ben sinds mei 2006 van de pil af! Ik hoop dat mn eitje donderdag komt, of nog in het weekend! Manlief gaat 2,5 week weg met zn werk, maar is woensdag nog eventjes thuis Hoe lang ben jij gestopt met de pil nu?
@naomi, ziet er mooi uit je kaartje! ik duim voor je! @Nies, zo te zien je eitje, geweldig! ik hoop het voor je! Als ie nu komt, is eht dan het zelfde als je andere cyclussen? @mistimon, het kan kloppen dat FF je kruis verschuift. Hij kijkt naar drie temperaturen, die hoger zijn dan de 6 dagen er voor....
Ik zeg er verder niets over. Ik begin een beetje moedeloos te worden. Mijn ei is nu al 3 dagen te laat. Afwachten maar weer. Ben zo goed als door mijn ovu-testen heen. Vandaag nog eentje en daarna moet ik maar op het slijm enzo letten. Mijn temp was vanmorgen bizar. Ik meet altijd met 2 thermometers omdat ik het idee heb dat mijn oudste thermometer niet helemaal goed is. Nu ga de ene vanmorgen aan : 36,9. De andere gaf aan 37,55 Ik dacht gelijk : Schiet mij maar lek. Ik heb mijn ei gemist. Ik heb nogmaals met mijn nieuwste gemeten en deze gaf aan : 36.7 Bij een tweede meting gaf mijn oude 36.68 aan. Dit heb ik dus maar aangehouden als temperatuur. Kan het zijn als het koud is in de kamer, dat de thermometer een verkeerde meting geeft. Kan ik me wel voorstellen, eigenlijk. Groetjes, Marianne
Katootje, ik duim voor je, Meid. Ik hoop zo dat je nu zwanger bent. je kaartje ziet er kei-goed uit, ook al weten we hier allemaal dat dat niet veel zegt. Maar je hebt wel een mega-stijging. Misschien een late innestelingsdip. Mijn duimen draaien overuren. Groetjes, Marianne
Dank je wel Roses en Naomi! Ja ongeveer op de zelfde dag als vorige cyclus Roses...vorige keer was ie er op dag 43 ....
Hallo, hier ben ik weer een keer! Mijn kaartje hieronder....ik snap er niets van! Geen kruis te bekennen, mijn temp is al dagen 36.8. Hoe kan dit nou? Liefs, Divanaatje
KAtootje: TESTYEN TESTEN! Naomi: ziet er ook mooi uit! Avalon: balen zeg. Tsja, da's wel het risico van met 2 thermometers tempen. eigenlijk moet je ook nooit een tweede temp doen tenzij de eerste mis gin...daar wordt men veel te veel van in de war! Ik hoop dta je ei heeeeeeeeeel snel komt! Nies: EITJE EITJE! Ik duim dat het hem was...ziet er in ieder geval wel goed uit! Mistimom: van jouw kaartje begrijp ik niets, ja, van het kaartje wel, maar niet van dat kruis, denk dat het komt omdat je ook helemaal niets anders hebt ingevuld zoals slijm ed. Divaantje: Jij hebt je slijm later neer gezet dan je dip. daarom heb je nog gen kruis van FF gekregen denk ik, maar als jet het aan mij zou vragen was je ei toen je de laagste temp had of pas dat niet in jouw cyclus? Hoe is het met SandraK? Mijn ei is definately geweest. Ik zit op de wachtbank, meer kan ik niet doen....
Ja er zit idd vooruitgang in Roses hahaha Thanx Me2...ik hoop het echt meis!...Jij weer op de bank met een dik kruis ...Hartstikke mooi man!...Ik duim voor je hoor!
@dankjeme2, jij succes op die zenuwslopende %%#%#% wachtbank! weet je, gister zei iemand - ik weet niet meer wie- kon je zelf maar naar binnen kijken om te kijken of daar een beebje zich aan het innestelen was. ik moest daar erg om lachen want ik wil dat ook
Het blijft hier schommelen tussen de 36,8 en 36,9C. Heb gisteren de hele dag last gehad van krampen alsof ik ongesteld moet worden, maar er is nog niets te zien. Wel zit mijn baarmoedermond ineens zo hoog dat ik hem niet meer kan voelen. Iemand een idee? Katooke, dat ziet er errug goed uit! Ik hoop dat het raak is meid!
je hebt maar een kleine daling appeltje, wacht tot morgen als hij dan het zelfde is of terug omhoog zou ik toch maar een testje wagen
hallo meiden KAtootje, naomi en appeltje: het ziet er nog altijd goed uit hoor meiden, ik ben o zo benieuwd! Hier komen nog wat HCG-tjes.......... Avalon: balen als je het echt gemist zou hebben, hopelijk moet ie nog komen..... MAmavanjordy: sjips meid, is het echt al game over? Pearly: vervelend dat je geduld zo op de proef gesteld wordt! Hopelijk krijg je vlug wat meer zekerheid en hopelijk in de goede richting! Nies: Ohh meid dat ziet er top uit! En wat zei je ovutest? Ga duimen dat ie morgen gewoon ook nog hoog is hoor....... Ik ga nu naar de gynaecoloog, ben best wel nerveus...... maar is nergens voor nodig........rare wezens hoor die vrouwen! Twinny
Even update voor de nieuwsgierigen onder jullie... Ik heb getest en een tweede vage streep. Gezien mijn ervaring van de laatste tijd wil ik rustig afwachten. (de streepjes vervagen steeds weer dus...) Eens kijken wat er morgen/overmorgen gebeurd.
Ooohhh Kato...wat spannend meis.....ik duim voor je...dat weet je he? Sja, hoe gaat het hier....ik ben al een dag of 6 zooooww vreselijk moe. Ik slaap alleen maar. 21.00 naar bed en als de wekker gaat de volgende morgen, dan ben ik nog net zo moe als dat ik erin ging... Maar ja...ik heb ME en FM...dus het is wel een zwakke plek van me. Maar zo erg als nu, dat heb ik niet vaak hoor... Maar mijn boobies doen geen pijn meer, en mijn temp is niet echt geweldig....
bedankt voor de HCG-tjes Twinny... Katooke..... spannend meid.... alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Sandra, jouw kaartje ziet er toch helemaal niet slecht uit? Ik bluif duimen voor iedereen!