Nee katootje, dat meen je toch niet? En je temp was nog zo hoopvol. Hè gads wat balen zeg! Heel veel sterkte en dikke knuf,
He Gatver, Katootje. Je kaartje zag er zo ontzettend mooi uit. Dit is niet eerlijk. Heel veel sterkte, meid. Ik had zo'n hoop dat je met een prachtig berichtje 2007 in zou gaan. Ik vind het echt heel vervelend voor je. Knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffel Marianne
Meid, wat hou je het spannend zeg. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik me niet in kunnen houden. Poeh. We hebben vandaag 2 kruidvat-testen gekocht. Nie dat ik denk dat het goed zit, zeker niet met die dip van vanmorgen, maar ja, er is nog geen ongi, dus ik wacht af. Als er zondagmorgen nog niets is, dan test ik dan. Erg spannend. Ga je morgenochtend testen? Ik zal vol spanning morgen kijken wat de uitslag is.
katooke, neen he........ Ben je ongi geworden zo'n mooie temmp, kom hier dat ik een dikke knuf geef Denk eraan meis, we zijn er voor je in goede en kwade dagen love you xxxx
Droom : Wat ziet je kaartje er al mooi uit, meid. Wat de temperatuur aangaat, weet ik niet precies hoet het zit. Ik geloof dat als je wakker wordt en daarna weer in slaap valt en op je normale tijd wakker wordt, dat je moet tempen als je weer wakker wordt. Ik wordt ook altijd rond 5 uur wakker. Moet er dan uit om te plassen, duik weer terug mijn bed in en temp dan om 7 uur.Ik kan me voorstellen dat het aardig kriebelt. Je hebt netjes geklust voor de eisprong, dus het zou weleens een positief kaartje kunnen gaan worden. Nies : Ik weet niet hoe lang je cyclus normaal is. als je een korte hebt, zou dag 10 wel kunnen. Toch is het wel een beetje vroeg, vind ik. Ik denk dat hij nog gaat komen. Hannah : Jeetje wat spannend zeg. Wat mooi dat je temperatuur weer omhoog gegaan is. Je hebt echt een heel mooi kaartje, meid. Ik duim voor je. Hoop dat je spoedig een positieve test in je handen hebt. Als je eisprong op dag 21 zat, dan zit je momenteel nog steeds 14dpo, dus je zou el alweer een testje aan kunnen wagen. Zico : Goedzo. En nu lekker aan de klus en op naar een zeer vruchtbaar 2007. Ingrid : Vervelend dat je je zo moe voelt. Denk je dat je iets onder de leden hebt, misschien? Ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt. Ik ben vandaag pas voor het eerst in je album wezen kijken. Wat een leuke foto's van jou en je manneke en van jou alleen. Twinny : Wat een mooie echo's. Hartstikke leuk om te zien. Hoe voel je je? Nog steeds goed? Sam : Jeetje, het ziet er naar uit dat het een lange cyclus gaat worden.
ventje beldde dat hij straks met het werk nog effe iets gaat drinken , heb hem wijsgemaakt niet te laat te maken want hier wcht nog werk.....Hij zo is het de periode , ik zei ja, zorg maar dat de benen ingesmeerd zijn want we gaan nu eens elke dag proberen. amaai het werd stil aan de overkant
@katootje: neeeeeee ik had nog zulke goede hoop voor je... zeker met je temp van vanmorgen..... ik hoop voor je dat het niet doorzet.... hier misschien morgenochtend en anders zaterdagochtend testen... eerst maar eens zien wat de temp doet morgenochtend
Dat heb ik dus ook Brigitte. Eerst even mijn temp afwachten morgenochtend en afhankelijk daarvan test ik..... Heb vanmiddag toch maar 2 testen gehaald......
Je temp zal wel goed blijven hoor, ik denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken... We gaan heel hard voor je duimen hannah
@Hannah: hier ook al een paar testen liggen (van allemaal verschillende merken hihihihi je kan je kansen niet genoeg spreiden)..... als ik het morgenochtend durf doe ik het en anders echt zaterdag! Met welke test zal ik het proberen dan? CB+; CB digitaal of kruidvat? pfffffff nog even wat warme lucht voor ons....
Zoveel testen heb ik niet eens.....heb 2 etostesten in huis..... Ik heb gehoord dat kruidvat test erg goed is en ook cb+. De cb digitaal schijnt veel hcg nodig te hebben......... Heleboel warme lucht..................
nou had van vorige maand nog wat liggen.... eerst CB+ gehaald (2 stuksverpakking) maar haat eigenlijk die vage streepjes enzo.. dus toen ook digitaal geprobeerd maar niets..... had gelezen dat kruidvat minder hcg nodig heeft maar nu ook weer gelezen her en der dat ze vals + geven? hmmmm lastig als je een keuze hebt....... maar durf het nog steeds niet.....
Ik ook niet....... Heb de afgelopen maanden al vaak de teleurstelling gehad van negatieve test dat ik nu niet meer durf......... Kan me het gewoon niet voorstellen dat het raak zou zijn......
@zico: ik kom pas echt net kijken... ronde 2 pas... daarom kan ik me nog niet voorstellen dat het nu al raak zou mogen zijn.... @hannah: vorige maand ook paar keer negatief en dat voelde niet leuk... daarom wil ik het nu ook nog niet.... maar ja het is toch niet meer te veranderen.... dus wat dat betreft
ik ben van september bezig heb eerst een cyclus van 49 dagen gehad zeg, kwam precies geen einde aan, nu heb ik een korte
Ben vorig jaar december met pil gestopt. Toen niet echt serieus/gericht gaan klussen. Vanaf juni zijn we echt serieus gaan klussen.........