Hallo.. Ik heb een vraag over temperaturen... kun je ook met een oorthermometer tempen... ik hou niet zo van rectaal. Vergeef me als dit ergens gemeld wordt, want dan heb ik het over het hoofd gezien. Alvast bedankt voor jullie antwoord. Liefs jollie
opzich kan dat wel hoor, je temp zal dan iets lager zijn... als je maar de hele cyclus op dezelfde manier tempt. Er zijn meer meiden die niet rectaal tempen hoor...
ok dankjewel.. dan ga ik de komende cyclus ook maar eens aan de slag.. ben wel eens benieuwd wat ik daaruit zou kunnen opmaken. Liefs jollie
Hoi ladies, marloes, wat gaat dat snel bij jou, alweer 13 weken zwanger! Je had ook laat getest maar ik vind het leuk om te zien dat je al zo ver bent! Ik heb nl toen ook mee in de spanning voor jou gezeten of je wel of niet zwanger zou zijn...je was (en bent!) dus duidelijk zwanger, echt heel leuk! Hoe voel je je? Nou, mijn tempkaart is beetje onduidelijk en raar vind ik zelf..Gisteren was ie gestegen naar 37,0c, die temp krijg ik altijd na een aantal dagen na mn ei...en vanochtend was ie ineens maar 36,6c...2 uur later, ik was mn bed niet uitgegaan, was het alweer 36,9c....hmm..raar...snap er niks van, zou ik mn ei dan toch niet gehad hebben?Ik heb erg veel last van mn borsten, vooral mn tepels die zijn super gevoelig en ook beetje pijnlijk. Ook zijn mn borsten en tepels groter..dit heb ik tot nu toe alleen gehad toen ik zwanger was ( keer, mk). Ik heb het ook wel eens een beetje na mn ei gehad maar niet zo erg als nu, heb er echt last van! Verder ben k ook een aantal dagen misselijk af en toe ( s avonds en s ochtends een beetje maar hoor) en heb weer best veel ongi achtige krampjes... Ik weet neit wat ik ervan denken moet...vanochtend hebben we maar weer geklust voor de zekerheid..al geeft ovutest na vorige week echt niet meer zo positief aan en ook persona niet... Ik wacht het maar af, ook wat mn temp morgen is.. Liefs Syl
ha meiden SAndra: ontzettend balen van je ongi meid, kan me goed voorstellen dat je er erdrietig om was...........we zullen je missen hier, maar des al niet te min: heel veel succes....... KAtootke: NEEEEEE, dat mag toch niet waar zijn lieverd! Ik vind het zo naar voor je! IS misschien een ongepaste vraag, maar ben je al bij de gyno geweest? Insemineren willen ze dan misschien wel niet, maar onderzoeken zijn toch op zijn plaats! Naomie en pearly: ik blijf duimen..... APpeltje: heerlijk meid, geniet er maar van..... Nies: en is ie blijven stijgen? Lucia en jolly: succes met tempen..... Sylvia: innesteldip misschien? Iedereen weer heel veel succes...... TWinny
jeeeeeeeeeej heb mn eerste positieve ovulatietest! Heb net dus maar eventjes getest met Clearblue en die gaf twee dikke strepen. De LH-streep was zelfs iets dikker dan de controlestreep! Ben benieuwd naar mn temperatuur! Dat zou betekenen dat mijn cyclus korter wordt! ik wacht vol spanning af!
Hi Sylvia, leuk berichtje... hier gaat het prima hoor... Ik neem alles voor lief. Na de miskraam (wat een perfecte zwangerschap leek) ben ik blij als ik 's ochtend over moet geven, moe ben etc.. Zie het maar als een teken van leven... en idd morgen gewoon al 14 weken zwanger, het gaat echt snel nu... Bij de echo's, heb er 3 gehad, wel steeds weer heel nerveus... Hoop dat je me snel mag volgen... 3 x is scheepsrecht, en ik hoop dat dat ook voor jou mag gelden! En morgen de temp weer omhoog he, dan heb je een mooie innesteldip
Ik heb even mn tempkaart er van vorige maand (toen ik dus zwanger was, helaas voor hele korte duur, week na nod begon vloeien, 3 dagen na nod ook weer test gedaan en die was toen al lichter) bijgepakt...er wel grappig maar komt wel beetje overheen, periode na ei... toen was het ook pas na 6 dagen 37,0c....en daarna weer meteen lager..hmm..hoop natuurlijk dat het nu ook weer iets goeds betekent...spannend! Voorheen was het zo dat als ik niet zwanger was ik na 3 dagen al 37,0c had....apart allemaal...en dan al die vage klachtjes erbij..ik verwacht niks hoor, maar ik hoop het wel heel erg.. Ook heb ik een positief voorgevoel..nouja, ik moet gewoon afwachten Liefs Syl Tempkaart vorige maand:
dank je Marloes! Fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Ik heb dat nu ook wel, zo van: laat me maar kots misselijk enzo zijn, als ik dan zwanger blijf vind ik het geen probleem . Ik vind het wel echt raar dat ik nu al paar dagen beetje misselijk ben en vooral die hele gevoelige tepels, die ook groter zijn geworden..Mijn vriend zegt ook: jeee, zeg, lijkt wel alsof je iets geslikt hebt voor grotere borsten en tepels... Ik heb er wel last van moet ik zeggen, van mn tepels.. maarja, lichaam is af en toe een raar iets dus ik wacht het maar af..maar spannend vind ik het stiekem wel hoor Ik hoop ook op een innestelingsdip..dus ben benieuwd wat mn temp morgen is...spannend Liefs Syl
Oja, ik had vanochtend/vanacht, wel even , 5 minuutjes ofzo, soort van erge steken soort buikpijn...soort hevige ongi krampen ofzo (weet niet goed hoe ik het moet omschrijven)..leek ook wel beetje op buikkrampen.. Nouja, laten we hopen dat het iets positiefs is Liefs Syl
Dames kunnen jullie helpen als jullie mijn kaartje zien dan zou ik afgelopen Vrijdag mijn eisprong hebben gekregen, maar nu hebben we afgelopen Maandag en die vrijdag geklust is dat niet te laat? ik denk dat ik morgen een kruis ga krijgen. bedankt jennie72
@jennie, het kan altijd hoor! Kijk maar eens bij zwangere tempkaartjes en dan het kaartje van Ninetje!
ja maar het is eigelijk te laat he echt balen, dan moet manlief wel superzaad hebben nou we wachten wel weer af anders door naar de volgende ronde. jennie72
Op de dag van de eisprong ben je ook nog vruchtbaar hoor! Ik had hier laatst een plaatje neergezet, ff kijken of ik die nog kan vinden..
Bedankt Roses ja ik zie enkele kaartjes die dat ook hebben maar het meerendeel heeft daarvoor geklust, die nu zwanger zijn. Dus ik vrees met grote vrees dat we misschien toch te laat zijn. Ze zeggen hier ook dat je voor je eisprong moet klussen ( mag) dat je dan het meest kans maakt op zwangerschap. jennie72
Wij hebben om de dag geklust..als mn eisprong geweest is, klussen we vaak ook nog wel een keer. IK weet het ook niet precies hoor maar dacht wel dat er de meeste kans was als je klust voor je ei, omdat zaadcellen dan al klaar liggen als je ei springt zeg maar... Maar het kan nog wel hoor geloof ik Liefs Syl
Goedemiddag! Ik las dat Appeltje zwanger is: gefeliciteerd! Ik wil oohoookkkkk! Hoe dan ook, ben dus aan het tempen en vind het maar vaag.... Vorige maand ineens een cyclus van 21 dagen, nou dan had ik m'n ei nu al gehad moeten hebben, maar het hoeft dus niet. Hier mijn kaartje, ik kan er niet echt wat mee, misschien jullie wel? Tis vast nog te vroeg in m'n cyclus he? Liefs, Mariekepieke