Hallo dames, Ik ben Cindy en ik ben vandaag ongi geworden. Dus vanaf morgen ga ik temperaturen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, het is pas de 1ste keer voor mij. Groetjes Cindy
Ik verwijs zelf ook regelmatig meiden naar mijn zwanger kaartje... Manlief had gezien de termijn van bevruchting geen superzaad...maar ik juist een super ei! Volgens de echoscopiste zijn we naar alle waarschijnlijkheid zwanger geraakt van de dag na mijn eitje...hoewel t wel weer ene meidje is...en ze zeggen dan dat meisjes zaad trager zijn maar langer leven... In elk geval ben ik t levende bewijs dat heel veel klussen niet nodig is...en ook niet persee voor je eitje! Allemaal succes meiden!
Nou moe, was ervan overtuigd dat ik mijn ei had gehad, maar vandaag was het weer lager... ga denk ik toch ook test doen binnenkort, want in eerste instantie had ff mijn ei op dag 10 neergezet en na 8 dagen ofzo weer weggehaald... nu die maar van vandaag [/url][/img] liefs rensie
Nou mijn ongi komt erdoor. Het is wel minder als normaal ,maar dat had ik vorige maand ook al. Ik denk dat dat door de Clomid komt. Hier toch nog ff mijn kaartje....
goedenavond meiden.... mijn weekendmeisjes zijn nu weer op weg naar hun mama, dus heb ik tijd op bij te lezen. Avalon: als je die negatieve test vandaag weghaalt, denk ik dat FF wel een vet kruis neerzet. babyblues: nog even geduld meis.... misschien is je ei in aantocht. mistimon: wat een heerlijk gevoel is dat hé..... een regelmatige cyclus. hoop op een positieve maand. Appeltje: van harte gefeliciteerd meid. dat zijn echt 2 heeeele dikke strepen! katootje: f*ckerdef*ck.... sorry voor mijn gevloek... zeg dat is om moedeloos van te worden.. pffffff jez*s mina zeg... ff een troosteschouder.... maar er is nog geen bloed gesignaleerd, dus ik blijf nog een ietsiepietsie hoop koesteren voor je.... en vanavond heel groot gebedje voor het slapen gaan. HUG HUG Hairdresser: succes op weg naar ei... klussen dus... roses: op aan de klus dus..... succes monika: dat hebben een heleboel meiden is me wel eens opgevallen. voor het eitje up/down/up/down enz... en na het eitje....... maken ze een rechte lijn.... ik hoop dat je nog ver genoeg boven je gemiddelde zit? wanneer is je NOD?? pearly: en was je de pineut???? heb nog even geduld..... geen rood geeft hoop. me2: samen op het wachtbankje. pfffff jollie: ik temp oraal, onder mijn tong. ik denk dat dat zekerder is als een oorthermometer. sylvia: ik zou het ook niet weten en ben ook benieuwd naar je temp morgen. mariekepieke: is misschien deze ronde idd nog een beetje vroeg, maar je stijging van vandaag is wel errug veel..... weet je zeker dat je hem niet op discarded wilt zetten? Jennie: alsnog succes... wie weet.. er hoeft maar 1 superzaadje tussen te zitten. cindy: hoi en welkom. veel succes met tempen vanaf nu. wel balen van die duivels zeg. rensie: mmmhh moeilijk te zeggen. ik denk dat je nog even een dagje of 2 moet wachten..... dan is het misschien weer wat duidelijker. Hier mijn kaartje. gisteren wel getempt, maar om 9 uur, vandaag dat ik hem niet in mijn kaartje heb gezet... (temp was 36.6 dus schiet eruit als ik hem neer zou zetten). vanmorgen weer gewoon getempt omdat de jongste naast ons bed stond.... tja, toen was ik wakker en kon gelijk wel tempen. mmmhh temp ietsie omlaag. vandaag ongeveer 2 uur lang behoorlijk last van steken/krampen in buik gehad. die zijn nu over. ik heb het verder constant koud/warm en geen trek. brandend maagzuur sinds vanmiddag maar verder nergens last van....
Jah, ik was al verbaasd. Het zit namelijk zo, ben wezen stappen en ging pas om 2.20 uur slapen en ik temp altijd om 6.20 uur. Dit leek me al iets te snel en heb dus om 8.20 uur getempt. Ik zet 'm wel op discarded dan. Super bedankt voor je antwoord, want ik ben nog erg onervaren hierin. Liefs!
mariekepieke: geen probleem hoor..... ik zet mijn temp ook op discarded als ikhet niet vertrouw. maar ik heb ondertussen al 7 temp kaartjes verzameld hihihihi..... monika: spannund... zelfde NOD als moi dus.... een tijdje geleden had ik ook een behoorlijk rechte lijn in mijn cyclus.... (beter gezegd, kleine trappetjes). terwijl ik normaal echt pieken en dalen vertoon. Maar goed, hebben we nu niks aan hé! afwachten en koffie drinken.... zucht.....
Koffie...normaal erg lekker, maar nu ga ik zelfs van de lucht al over mijn nek....pffff wachten, wachten, wachten....
hahaha, dat heb ik al maanden.... maar momenteel heb ik last van soort opvliegers. dan koud, dan warm dan koud..... lijkt wel alsof ik in de overgang ben.... ben pas 38!
pffff gelukkig om te horen.... dan zou het dus ook iets anders kunnen betekenen hihihihi ach we zien volgend weekend wel.
Hallo,hallo! Spannend hier! Ik onthou al die namen van de vorige pagina's niet, ,maar heb onthouden dat het voor Monika en Ingiemoppie erg spannend is! (euh ja,omdat die hierboven staan...) Ik duim in elk geval echt voor iedereen,we willen het allemaal even graag! Zou jullie m'n kaartje wel willen laten zien,maar er staat maar één bolletje op,nog niet echt interessant dus... Heb trouwens vanmorgen rectaal (tussen m'n billen) getempt, is dat oké?Heb vroeger vaginaal getempt maar vond dat vaak zo'n boeltje,zeker nu ik ongi ben... Grts iedereen!
hee meiden! zie mijn banner maar ja wist het wel ook wel hoor, vanmorgen temp gezakt naar 36,7 maar je ergens hoop je dan toch op een wonder he? [-o< helaas niet voor mij deze maand, i kwas twee dagen overtijd, een cylcus van 40 dagen dus dit is in de tijd dat ik gestopt ben met de pil nog nooit voorgekomen. meiden bedankt voor het hopen blazen duimen kaarsjes enzv echt super! ingiemoppie / Monika : spannend voor jullie! ik zal voor jullie duimen! Katootje: sterkte meis, hopen dat voor jou dat er deze maand toch nog een wonder gebeurt, ik duim iig voor je
lucia: succes deze ronde. Naomi: getver de getver, dat was niet afgesproken. HUG HUG..... effe dikke knuf tussendoor.
dankje ingiemoppie je bent echt een schat net wel ff zitten janken hoor bij mijn mannetje op de bank, ik zag dat hij het er ook ff moeilijk mee had, hij dacht echt dat ik zwanger was toen werd het me ff te kwaad en heb ik ff lekker als een klein kind zitten janken... weer 40 dagen wachten gek word ik ervan..
He Naomi dat was niet de afspraak he wat jammer hier een dikke knuffel van jennie72 die helaas maar al te goed weet hoe dat voelt. Waar is Katootje of heb ik iets gemist? Monika veel succes wist niet dat jij PCO hebt of had dachten ze van mij in het begin ook n.m. Vervelend hoor. Roses omhoog die handel! ME2 ik kom ook wachten op dat bankje met jullie. Pearly mijn geduld is oneindig hoor ik stuur cyber stukje hoop toe! Nies waar zit je? jennie72
helpen jullie mij even...ik kom er maar niet uit... ik heb momenteel een stijging van mijn temp... ik zit nu 6 dagen voor mijn nod... als mijn temp weer gaat zakken...dan ben ik bijna zeker dat ik niet zwanger ben, toch? zakt de temp dan voor je menstruatie? of op de dag van je menstruatie? knuffel julie