Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen dames

Minou en naomie: wat verschrikkelijk balen meiden!

Mistimom: denk je dat niet goed is dat je nog geen dipje hebt? Is pas dag 8 en er hoeft niet perse een dipje te komen hoor..........succes.

JEnnie: mooi kruis, nu hoog houden hè!

NIes: zet hem op meid, hoe staat het met de ovutesten, worden ze al duidelijker?

MOnica: ga blazen dat je temp. wat omhoog gaat.......

Alle andere meiden weer heel veel succes met alles......
    Twinny

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jennie: mooi kruis! Op de wachtbank!

Hier mijn kaartje. Nog steeds niets bijzonders. Zit gewoon rustig op het wachtbankje....

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen dames:

zena: wow.... mooi kaartje hoor
    jennie: mooi kruis
    roses: mooie positieve ovu test :D:D
    rensie: nou zeg.... waar blijft dat ei van jou nou?
    monika: ben je aan het evenwichtsbalk lopen??? ik blaas je wel een beetje omhoog hoor. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :D
    hairdresser: pfffffffffffffffffffffffffffffffff voor je eitje
    mistimon: mooie stijgende lijn. heb helaas geen verstand van progesteron...
    katootje: effe weer knuf tussendoor lief.... hoe is tie vandaag?

Hier mijn kaartje... pfff wat een stijging. ben er nog niet zeker van of dit goed of slecht is. vanmorgen erg last van brandend maagzuur (en geen trek in eten. Daarna op werk misselijk, maar kan ook komen omdat we ruzie hadden met een medeweggebruiker met asociaal rijgedrag, die ons daarna nog eens klemreed om zijn verhaal te halen...... ik beetje shakerig in de auto dus...

Ach we zien wel aanstaand weekend....

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

mooi kaartje me2....
    twinny, jij ook fijne dag.

nies: show me your temp babe!

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    INgie: ook lekker kaartje. Mijn kaartje zegt echter nog helemaal niets. Zit op dag 8. Mijn luteale fase is 11 dagen en meestal gaat bij dag 10 de temp omlaag. Ik wacht dus rustig af.

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik schrok me vanmorgen kapot....een collega zei tegen me je bent in verwachting...ik had niks gezegd of gedaan om dat te onderbouwen....Ik zei van oh ja?
    Ja ik zie het aan je ogen zei ze....

Ik wil geloof ik eerst een posi test zien.

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Lucia, bedankt voor je hulp, geen idee waarom het mij niet lukte! Vanmorgen was mn temp weer een beetje omhoog 36,9.
    Maar ook even een testje gedaan en die was zo negatief dat zelfs ik er geen streep in kon zien, dus ik denk toch niet dat het raak is. De pijn in mn borsten is ook weg en ik heb helemaal geen afscheiding. Dus dat is weer niet zo goed geloof ik.
    Maar goed...heb iig dit keer een mooi kaartje. De vorige zag er heeel anders uit.
    Groetjes!

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Hier mijn kaartje weer!
    Ja wat moet ik ervan zeggen!
    Ik weet het niet meer! :(

Liefs Pearly

9. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Daar was ik inderdaad bang voor, dat er nog geen dipje is geweest.
    Sorry voor de rare omschrijving in mijn vorige post :oops:
    Ik heb toch wel bepaalde klachten, maargoed wie niet ;) Het worden spannende dagen!

@ Pearly, dat ziet er goed uit! Wanneer ga je testen?
    @ Monika, vreemd zeg, als ze echt "gaven" heeft wil je haar dan ook even deze kant op sturen 8) Ik hoop voor je dat ze gelijk heeft!
    @Me2, bij dag 10 gaat hij omlaag ( voor de menstruatie?) heb jij wel een innestelingsdipje dan?
    @ Ingemoppie! Wauw wat een mooie innestelingsdip! en nou hoog houden hoor :d

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mistimom, je hoeft geen nesteldipje te hebben. Ik had toen ik zwanger was een dip op dag 10 (zie album), maar normaal betekent die dip op dag 10 dat ik ongi word.

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @mistimon: ik had toen ik zwanger werd geen innestelingsdip.... en nu alweer bijna 9 weken op weg

12. Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier mijn kaartje weer!

Ik heb mn kruis!...Maaaaaaar ben een beetje achterdochtig hoor, ik geloof er nog niet in namelijk...ik kan die negatieve ovutesten niet verklaren.
    Ze hebben alleen de eerste paar dagen hele lichte streepjes gegeven, ik ben op de 23e begonnen en toen had ik dus die lichte streepjes...gister en eergister helemaal geen streepjes meer...dus tja....het zou kunnen dat ik voor de 23e een positest had maar daar geloof ik ook niet in.
    Effe afwachten dus wat mn temp morgen doet...pffff....

13. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Jullie stellen me wel gerust! Nou nog even zitten op die akelige wachtbank en dan zullen we het weten.
    Het klinkt wel zwanger-achtig moet ik zeggen
    * menstruatiekrampen al vanaf vorige week
    * gevoelige borsten ( al heb ik dit wel vaker)
    * moe moe moe ( mjah dat heb ik ook wel vaker)
    * het gevoel dat het raak is ( eerste echte ronde, dus tja wat zegt dat?)
    * toeval ( een week voor eerste afspraak bij de gyn ongested, een keurig ei te zien op de echo, op het goede moment daarom dus geklust etc. Ohw en ook zoiets mijn mams pendelt en heeft het erg vaak goed moet ik zeggen, en we zouden volgens haar 2 meiden krijgen, maar pats boem nu geeft hij aan dat ik zwanger ben van een jongen. Hoe vreemd. ( nah je moet er bij zijn denk ik)
    * ik eet alles wat los en vast zit
    * vanochtend onwijze hoofdpijn.

Nja, allemaal mischiennen... ik weet het niet hoor :S

14. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    @ Nies , spannend.. ik ben zeer benieuwd!

15. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik heb me vanmorgen ingehouden en niet getempt. Brrr. Ging wel tegen mijn gevoel in, maar ja, Ik had me voorgenomen na het kruis niet meer te tempen. Dus ik moet even volhouden.
    Ik vind het wel eng hoor. Want tja, stel nou dat mijn ei nog niet geweest is en ik vandaag alsnog een lage temp had. Tja, dan is het gewoon jammer.
    Volgende maand gaan we er weer tegenaan. We houden moed.

Pearly : Hé meid, wat een moeilijke periode zeg. Je kaartje ziet er zo zwanger uit. Ik zit me rot te duimen dat je spoedig een positieve test in je handen hebt, zodat je meer weet.

Monika
    : Dat is inderdaad schrikken zeg. Het zou toch helemaal te gek zijn, als ze het inderdaad aan je kan zien. En tuurlijk ga je eerst wachten op een positieve test, want mensen kunnen zoveel zeggen. En pendels ook. Een positieve test is eigenlijk het enige waar je van op aan kunt.

Ingiemoppie : Oooooooh, wat gigantisch spannend meid. Wat heb je een mooi kaartje. En ach, een stijging is toch niet zo erg? ;) Tenzij je denkt dat je ziek wordt. Dan is het minder. Nog even geduld en dan hopenlijk dit weekend goed nieuws. Mijn duimen draaien overuren voor je.
    En ik heb de negatieve ovutests allemaal verwijderd, maar hij blijft een stippelkruis geven. Ik vermoed dat het komt omdat ik voor de stijging geen dip gehad heb. Wellicht is FF teveel in de war daarom. Ik heb dus geen idee op welke dag de sprong geweest is. Ik wacht het maar rustig af.

Me2
    : Ik vind je kaartje er ook heel mooi uit zien. 8 dpo en dan zo'n kaartje. Goedzo. Ik hoop dat je zo mooi hoog blijft.

Hairdresser : het is inderdaad de 100 mter hordenlopen. Phew. Wat duurt dat lang he? Heb je je ei al gehad? Zo ja, dan mga hij inderdaad weleens de lucht in gaan.

Rensie : Wat vervelend, meid, dat je temperatuur nog niet omhoog is gegaan. Wordt een lange cyclus zo. Sterkte.

Roses : Wat een mooi regelmatig kaartje zeg. Zo te zien krijg je vandaag je eisprong of morgen. Veel succes met klussen en ik duim voor jullie dat het deze maand raak is.

Jennie72 : Wat een mooi kruis, zeg. Heel goed. En nu verder stijgen en straks twee streepjes op je zw.test. Duim Duim Duim

Zena : Nou nou, dat ziet er als een superkaartje uit, meid. Fantastisch. Dat moet haast wel goed gaan. Ik zit me rot te duimen voor alle meiden hier. Er zijn er zoveel met mooie kaartjes. ;)

Nies
    : Poeh, wat een lange cyclus. Word je het soms niet een beetje zat?. Zou ik wel hebben, maar ja, meer als geduld kunnen we niet hebben, dus wachten maar weer. Ik hoop dat je spoedig je eisprong krijgt.

Naomi32 : Hierbij een virtuele knuffel voor jou en je mannetje. Ik vind het heel vervelend voor jullie dat het deze maand nog niet zo mocht zijn. Hou moed, ook al duurt het lang. Ik heb deze maand ook weer een cyclus rond de 36 dagen. Het lijkt wel elke maand langer te worden. Heel veel sterkte.

Minou : Ook voor jou een virtuele knuffel. Vervelend dat het nog niet raak was deze maand. Ik duim dat het spoedig raak zal zijn voor je.

Cindy31 : Welkom op het Temp-forum. Gezellig dat je ons gezelschap komt houden.

SandraK : Sorry dat ik nu pas reageer. Ik wou je even een knuffel geven. Al is het een virtuele. Ik vind het zo naar voor jou en je mannetje. Ik had zo'n hoop dat het deze maand raak zou zijn. Ik begrijp dat je er je buik even goed vol van hebt. Misschien is het wel beter om wat afstand te nemen. Ik ken genoeg vrouwen die pas zwanger werden, nadat ze gestopt waren met tempen. Zelf ben ik de stress na de eisprong ook zat en ben ik nadat ik mijn kruis kreeg gestopt met tempen. Vind het even genoeg en merk over 11 dagen wel of ik ongi ben of niet.

Katootje : Heel veel sterkte meid. Meer weet ik helaas niet te zeggen. Vind het gewoon heel erg voor je.

Alle dames die ik vergeten ben, wens ik weer heel veel sterkte en succes. En ik spreek jullie snel weer.

Groetjes,

Marianne

16. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Hoi meiden :D

Lang niet geweest en man ik kan het bijna niet meer bijbenen zoveel wordt er gekletst :confused: :)

Ik zag in ieder geval een paar hele mooie kaartjes Ingemoppie bv. succes meis! ;) duim voor je!
    Er zitten er ook een paar op het wachtbankje net als mij af te wachten of het deze ronde dan een keer onze beurt is....zucht... :rolleyes:

Nou hier mijn kaartje...ik heb nog nooit zo'n vage maand gehad!
    Moet ook eerlijk zeggen dat ik alleen getempt heb en niet echt verder er veel mee bezig ben geweest bewust.
    Ik geloof niet dat het raak zal zijn omdat mn ei onverwachts vroeg is volgens FF maar ik kan me neit herinneren dat ik eggwhite heb gehad maar ja :(

Daarbij had ik ff een klusdip deze maand...ach we zullen wel weer zien maar ik reken erop dat ik volgende maand weer mn best moet gaan doen.
    Maar kijk maar eens hier:

17. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ingiemoppie, Salsabine en ME2: wat een mooie kaarjtes tot nu toe, ik zal nog wat extra HCG-tjes jullie richting op blazen......

Pearly: heb je al bloed laten trekken, misschien kunnen ze daar wel al wat in zien?

Monica: mijn vriendin zag het ook aan mijn ogen, ik zelfs trouwens ook. Ze bleven glinsteren, werden niet dof meer, zelfs als ik me heel neerslachtig voelde!

Nies: misschien is je hormoonwaarde zo laag dat er geen vette streep komt en was die vage streep de aanduiding van je ei....... Ik ga blazen hoor dat de temp. hoog blijft!

Twinny

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ziet erna uit dat ik langzaam maar zeker weer op de wachtbank kom te zitten.

Pfffff die tijd tot NOD is altijd het ergste....

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Pearly: je kaartje ziet er veelbelovend uit.... ik ga voor je duimen!

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @rensie, balen meis dat je je ei nog niet hebt gehad! Ik ga voor je duimen dat je hem zsm krijgt! Dit wachten is ook maar niets…

@monika, meis je moet de andere kant op! Ik ga voor je blazen pffffffff Ik hoop trouwens dat je collega gelijk heeft!

@hairdresser, een dezer dagen moet je ei toch wel komen toch? Ik hoop zo snel mogelijk, veel plezier met klussen in ieder geval!

@mistimon, je kaartje zo houden hoor je zit lekker hoog in ieder geval

@me2, nog een paar dagen, hopelijk heb je dan goed nieuws! Je zit in ieder geval lekker hoog! Houden zo he

@ingiemoppie, wow mooi kaartje, ziet er zo uit als een innestelingsdipje :) hihi Ik ga voor je duimen hoor! En mooi he mijn positieve ovutest, was mn eerste positieve! :)

@pearly, meis je kaartje blijft mooi! Hopelijk ben jij degene die een late positieve test krijgt! Kan toch bijna niet anders? Je zit al 17 dpo en je temp blijft stijgen!

@nies, wow meis geweldig dat kruis! En nu afwachten geblazen! En wat betreft de vage streepjes op je ovutest, misschien heb je je LH-piek gemist? En testte je er precies tussenin?

@avalon, wat goed meis dat je je hebt kunnen inhouden! Het is natuurlijk een behoorlijke verslaving en gewoonte geworden. Ik hoop zo voor je dat het je gauw lukt! Ik duim voor je hoor! Wanneer is je NOD?

@salsabine, wow wat een mooi kaartje! Je gaat lekker de lucht in, houden zo hoor! Wanneer is je NOD?

Ik moet dus vandaag inderdaad mijn eitje gehad hebben! De ovutest was net negatief en ik heb alweer gevoelige borsten! Ik heb gisterochtend geklust en 2dagen daarvoor. Dat moet inprincipe toch goed zijn? Mannetje is nu 2,5 week weg dus ik heb mazzel gehad deze maand denk ik. We hebben in ieder geval kunnen klussen voor het eitje! Ik heb bij FF een paar temps verzonnen en dan geeft hij een dik vet kruis op vandaag! Dus nu omhoog die temp ;) Ik ben benieuwd morgen!

Deel Deze Pagina