Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Volgens mij is dat bij iedereen verschillend.... dacht ik

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb weer een aantal mooie kaartjes voorbij zien komen!
    Voor degenen waar de duivels zijn gekomen..verdorie, die stomme duivels ook altijd

Mijn temp is vanochtend nog niet super omhoog gegaan, maar dat was vorige keer toen ik zwanger was ook niet zo..toen duurde het ook even..heb wel 1 keer 37,0 gehad maar ging toen weer omlaag en nu weer omhoog..
    Vanaf gisteren echt meer ongi krampjes erbij..pfff..vandaag echt erg!
    MN temp moet morgen wel omhoog weer hoor, anders betwijfel ik of ik echt mn ei heb gehad (mn lichaam zegt dus van wel, vorige week vrijdag posi ovu test gehad en eggwhite)
    Maar vandaag zag ik ineens een soort van prop slijm, best groot propje...leek wel op vruchtbaar slijm maar het was plakkeriger en minder makkelijk rekbaar als vruchtbaar slijm....Hmm......wie herkent dit? na je ei (week) soort van prop slijm, lijkend op vruchtbaar slijm?

Verder heb ik rommelende darmen, af en toe beetje misselijk en moeier maar het si dan ook druk op het werk.
    maar vooral die ongi krampen die ik nu heb lijken verdacht veel op de krampen die had week voor nod toen ik zwanger bleek te zijn...(plus de andere klachtjes erbij)Heb ook paar dagen erg gevoelige tepels...(ook groter en donkerder)
    Ben zoo onzeker.....heb ik nu wel of niet mn ei gehad al zou ik echt zeggen van wel, zulke ongi krampjes en zere tepels heb ik echt nooit gehad voor mn ei...

Liefs

Syl

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve Katootje,....van mij een dikke kus.... :cry:
    Tis toch ook gewoon oneerlijk he meis....

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb trouwens foto's van de positiev ovu testen in mn album staan...hierna zijn ze alleen maar lichter geworden..die van de 21e is iets lichter maar komt omdat ik er minder uren tussen had zitten (2,5 uur ipv 4 uur)
    Dus heb toen toch gewoon echt mn ei gehad? kan dan toch ook niet anders? Heb gisteren en vandaag weer ovutesten gedaan maar zijn echt nega
    Maar mn temp moet dan dus wel omhoog gaan toch? Had net ook getempt en had maar 37,0c....hoort dan ook hoger te zijn toch? Ik wacht het wel weer af tot morgenochtend, die temp is het betrouwbaarste,...

Liefs

Syl

Liefs
    Syl

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @salsabine, dus je NOD ligt nu rond de 1 febr? Nou meis ik duim voor je, je gaat zo mooi omhoog! Ik hoop dat ik goed geklust heb, en dat er een mooi wonder mag ontstaan ;) Ik heb de ovutesten hier van de site! Gewoon de goedkoopste, de strips. Verder heb ik ook nog wat testjes over van de persona en ik heb nog een doosje clearblue.

@meissie, balen meis, dat je ongesteld geworden bent, hopelijk volgende ronde beter!

@pearly, he hoe kan dat nou , alweer negatief getest. Als ik jou was zou ik gewoon naar de huisarts gaan! Succes!

@katootje, echt balen dat het weer niet zo mocht zijn! Het was je van harte gegund!

@sylvia, mooi kaartje meis, je zit weer mooi boven de lijn! Succes met afwachten

6. Niet meer actief

hoi meiden!
    @Sylvia: ik heb dit ook een paar keer gehad en toen hoorde ik van Natasja dat het te maken heeft met je eitje.Als je eitje niet bevrucht is kun je een beetje slijm verliezen, ziet er inderdaad plakkerig uit en dik...dit gebeurt meestal rond dag 4 na eisprong..
    Maar het blijft allemaal speculeren natuurlijk, wil je niet onnodig teleurstellen...Gewoon maar afwachten helaas...
    @Katootje: ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het heel erg kut voor je....Ik hoop echt dat je de moed nog op kunt brengen om door te zetten..heel veel sterkte..

Sorry meiden, heb niet alles goed gelezen, zag dat er een paar mooie kaatjes bijzaten, duimduimdim!
    @Zico:goed dat je ff gestopt bent met tempen, ff een beetje rust is ook lekker he!Zelfde geldt voor Avalon..

Hier probeer ik een klein beetje afstand te nemen, maar ik lees wel mee, want dat kan ik toch niet laten...1 maart naar de gyn, aan de ene kant kijk ik er naar uit, want dan gebeurt er tenminste iets.Maar aan de andere kant word je wel geconfronteerd met het feit dat we hulp nodig hebben, plus dat je priveleven op tafel gegooid wordt...Maar goed, alles om een kindje in ons armen te mogen sluiten...

Ik vergeet bijna Appeltje nog!Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. en weer ietsjes lager....

[url=http://img264.imageshack.us/my.php?image=chart2mip1.png][img]http://img264.imageshack.us/img264/5271/chart2mip1.th.png[/url][/img]

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    mooie tempdaling volgens mij nu.
    nou moet alleen nog die temp omhoog.
    vorige twee rondes ook op dag 21 ei gehad dus hoop nu weer.xxx

9. Niet meer actief

ja daar gaat ie weer omhoog.. morgen kruis denk ik van FF

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn temp is vandaag niet gestegen. Hij is gelijk aan die van gisteren.

Het blazen heeft niet geholpen helaas.

11. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ben je nu overtijd monika of dat niet...
    even gemist denk ik.
    hoop dat ie morgen hoger is dan maar gelijk blijven is altijd beter dan zakken....xx

12. Niet meer actief

morge dames zo heb nu even bij gelezen

wat een mooie kaartjes zitten er weer tussen.....

nies: ja daar is ie weer dat mooie kruis....... en kan zijn dat je idd net je piek hebt gemist meid............ ga hard blazen voor je dat je temp nu lekker hoog blijft.....

voor alle wachters hou hoog die temp he...... en alle bijna testerss
    my fingers are crossed.

katoo voor jou weer een extra dikke knuffel hoor... kan er nog steeds niet over uit (jij ook niet natuurlijk) het is je zo gegund meid....

13. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0

Hier mijn kaartje hij heeft de eisprong dag een dag opgeschoven, vreemd weet toch zeker dat ik hem vrijdag had. Maakt niet uit als die temp maar blijft stijgen is het belangrijkst. :rolleyes:
    Babyblues zo gaat die goed even volhouden voor dat kruis.
    Rensie jammer omhoog die handel.!
    jennie72

14. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @hairdresser, daar komt je ei denk! Veel klusplezier nog!

@babyblues volgens mij heb jij ook je eitje gehad!

@Monika, balen dat je temp niet gestegen is, misschien stijgt hij morgen ochend wel! pffffffffff

@jennie, FF is is wel zeker van dat je je ei op dag 19 gehad hebt! je hebt een superdik kruis namelijk. Als je écht zeker weet dat je hem eerder had, kan je hem zelf in vullen (heb ik van de week geleerd haha) Dan krijg je een blauw kruis.

Nou ik heb dus écht gister mn ei gehad want ik heb een flinke temperatuurstijging! Eindelijk begin ik mijn lichaam een beetje te kennen, wat heerlijk! Alleen ik heb mijn eitje nu dus veel eerder. Ik heb 2 keer mn eitje gevonden met tempen, een keer op dag 21 en de ander op dag 30. En nu dan op dag 16. Wel blij dat mn cyclus nu veel korter is, maar ik heb dus een vrij onregelmatige cyclus.

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik heb mijn banner meteen maar even aangepast :)

16. Niet meer actief

Morning meiden,

Mn temp is weer iets gezakt maar blijft nog wel boven mn gemiddelde, kruis blijft nog staan dus...
    Had 'm liever omhoog zien gaan :(

Effe terug lezen!

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @hairdresser, nee nog niet, a.s. zaterdag is mijn NOD. En ik hoop het testen zo lang mogelijk uit te stellen, maar denk niet dat het me zal lukken.

18. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Ik kon niet meer blijven liggen, hoe frustrerend op je vrije dag :S

@ hairdresser, nou flink omhoog he!
    @ babyblues, houden daar die temp, of hoger dat mag ook ;)
    @ Monika, het wordt spannend, nog een paar dagen
    @ Nies, * blaast voor je*

Hier wordt het ook met de dag spannender, ik had gister echt het idee dat mijn borsten gegroeid waren en natuurlijk de gevoelige tepels zetten mij aan het denken. Ik hoop zoo dat mijn lijf me niet voor de gek houd!

Een kleine daling, mag ik dit al verstaan onder een innesteling of niet? In ieder geval wil ik die temp. morgen weer omhoog!

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zoals de vorige periodezs heb ik weer een misselijkheidsgevoel, braakneigingen, vorige maand had ik het niet. Het is weer veel te vroeg om er conclusies uit te trekken en we blijven op onze wachtbank wachten nog 10 dagen, zodadelijk naar het vakantiesalon.

hopelijk vandaag veel nieuwe zwangeren, testers veel succes, ongidames, op naar volgende ronde

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen meiden

Mirre doet weer eens mee...(sinds okt 06 heb ik niet meer getempt ) maar ik heb er wel behoefte aan om weer meer inzicht te krijgen in wat m'n lichaam aan 't doen is.....
    We gaan er dan ook voorzichtigweer voor
    Een hoop nieuwe meiden hier, maar ook nog wat oude temp 'vriendinnen' waarbij ik hoop dat het nu snel R A A K mag zijn!
    Spannend, want m'n NOD is 14 feb....Valentijnsdag ;)
    Zal eerst even m'n kaartje plaatsen voor vandaag en kijk gewoon ff iedere dag mee en zie dan wel of ik hem iedere dag plaats of niet.

Volgende valt me op:
    * Vandaag dag 10 en temp gaat ineens omlaag! Wat zou daar de reden van kunnen zijn? Ik zit nooit op een temp van 36.5!?
    *Na gemeenschap hebben heb ik wat roze verlies!? Vorige cyclus had ik dat ook, maar leek dat ongeveer met m'n eisprong samen te gaan.
    Denken jullie ff met me mee?

Liefs Mirre

Deel Deze Pagina