Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    haha sorry :oops: :oops: Maar kijk maar eens in haar album, dit is de enige die zo hoog is :D ;)

2. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    wie kan mij helpen, want van die kaartjes begrijp ik echt niets. als je zwanger bent tussen welke temp moet je dan liggen of is daar geen standaard temp voor? ik heb de 23 mijn eisprong gehad had toen 37.0
    de dagen erna waren 36.8/37.2/37.9/36.9/37.2/36.9/37.4

kunnen jullie hier iets uit opmaken?

3. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Temp je wel elke dag op dezelfde tijd? Ik vind het verschil tussen 37.9 en 36.9 wel erg veel..
    Na je eisprong schiet je ongeveer 0.2 of 0.3 graad omhoog.

4. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ja temp iedere dag zelfde tijdstip...

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nee Kristel je zit pas op dag 7 of 8 na je ei, dan is je temp altijd nog hoog. Als hij ruim na je NOD nog hoog is dan kan het betekenen dat je zwanger bent. Een zwangerschapstemp bestaat niet. Voor sommigen ligt dat net onder 37C voor anderen ver daarboven. Als hij maar hoger is dan je ei temp en daar blijft.

6. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Waar vind ik deze?

7. Niet meer actief

hoi Kristel
    Poeh wat een hoge temps haal jij!Persoonlijk vind ik 37 graden erg hoog om een eisprong te hebben.Temp je sinds je menstruatie?Dit is aan te raden,want in de 1e helft van je cyclus ligt je temp. een stukje lager en dan moet je een dip krijgen, dit is vaak de dag van je eisprong en daarna gaat hij met ongeveer 0.03 graden omhoog.Maar ik denk dat jij een beetje ziekjes bent geweest, want ik vind sommige temps. wel erg hoog!Ook raad ik je aan om naar de site van fertilityfriend.com te gaan, hier kun je je temp. invullen en dan zoekt ff naar je eisprong, erg handige site!
    Persoonlijk vind ik dat je erg snel bent met het temperaturen.Er wordt aangeraden om eerst even een half jaartje voor de 'lol'te klussen en daarna pas ovulatietesten of temperatuurcurves te gaan gebruiken, aangezien er nogal wat spanning bij kan komen.(onzekerheid of je het goed doet en het afwachten of je zwanger bent of niet)
    Ik ben pas na 9 maanden gaan tempen en moet zeggen dat de maanden ervoor een stuk prettiger verliepen, minder stress..

8. Niet meer actief

je gaat naar index en dan klik je temp.kaartjes aan en dan zie je vanzelf temperatuurkaarten zwangeren

9. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    ik deed het eigenlijk meer om te weten of mijn ingeschatte cycles een beetje klopte.. maar idd het brengt best veel stress met zich mee. iedere dag die wekker die af gaat.. denk dat ik het idd na mijn :evil: :evil: eens een keer zonder moet proberen. heb dan toch een richtlijn van een cyclus waar ik vanuit kan gaan. dank je wel dat jullie even wilden mee kijken..

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ach, ik zie het al, stom van me! :oops:

Bedankt! ;)

11. Niet meer actief

hoi kristel
    ben je net met de pil gestopt?Dan kan het soms zijn dat je cyclus in het begin een beetje onregelmatig is.Daarom wordt er aangeraden om pas na een half jaar te tempen, dan is je lichaam 'ontpilt'.
    veel succes met zwanger raken!
    ps je kunt ook gewoon om de dag klussen, zo kun je nooit je ei missen en het is beter voor het sperma, heeft je man/vriend een dag de tijd om een nieuwe verse voorraad aan te maken ;)

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Thanx meiden voor het warme welkom back! ;)

@Ingiemoppie/Ingrid jeetje meid het ziet er wel goed uit hoor je temp kaartje reuze spannend!

@Me2 Het zou zeker leuk zijn als wij 'oudjes' van vorige jaar nu eens naar de andere kant gaan.

@Carmen31 ...ehhh..m'n eisprong is nog niet in aantocht geloof ik, want heb net een ovu testje ff gedaan en N O P E negatief, maar we klussen gewoon lekker door.

@Katootje ik heb het niet helemaal meegekregen, maar uit de reactie's begreep ik dat deze ronde toch niet helemaal oke uitpakte. Jeetje meis ik gun het je ook zo! Keep the faith he.

Alle anderen we leren elkaar hier nog wel beter kennen ;)

Liefs Mirre

13. Niet meer actief

@Mirre: toevallig zeg, ik heb ook vanmorgen m'n pies op zitten houden...ook negatief..Ik gok erop dat mijn eisprong overmorgen is..

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij liepen vorig jaar ook al ongeveer steeds gelijk. Jij hebt toch ook een 24 of 25 dg cyclus?
    Ehh negatief bij jou vandaag, maarre wel een licht 2e streepje? Bij mij gewoon niks, nope , nada...alleen 1 streep. Dat heb ik nou nooit! Meestal in aantocht naar m'n ei een licht streepje

15. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Ingemoppie mooi kaartje hoor!

Oh ik zie zoveel meiden en een aantal mooie kaartjes maar dat is een paar pagina's terug allemaal en dan wil ik het allemaal onthouden...zucht...ben geen 18 meer :) ;)

Iedereen succes natuurlijk en hier dan mijn kaartje:

Pak er denk ik maar een mooi boek bij op het wachtbankje, potje thee en choclaatje erbij :)

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Salsabine, Me2, ingiemoppie: ziet er heel mooi uit, ik ga voor jullie duimen hoor.......

Mirre: welkom terug meis....heel veel succes......

Pearly: balen meid, ik zou gewoon morgenvroeg de huisarts bellen.......

Nies: morgen gaat ie weer omhoog, ik blaas heel hard voor je.....

Alle andere meiden ook weer heel veel succes gewenst.......

Twinny

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo dames,

loop precies al enkele dagen met ongikrampen rond maar dit kan niet want het is veel te vroeg, ook met het stappen heel veel last van. Zo'n zeurende pijn is het.....jeetje

18. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi meiden,

Ik heb op cd 4 nog niet veel te melden ;) , maar des te spannender is het hier zeg! :D

Ik heb al enkele héél mooie kaartjes langs zien komen lijkt me!
    Alleen onthoud ik die namen dus niet :( sorry meiden!

Maar ik duim voor jullie allemaal! ! !

19. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Moet donderdag morgen bij de huisarts komen!
    Pff ben benieuwd wat ie me te vertellen heeft!

Liefs Pearly

20. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Op zijn verzoek moet je daar donderdag komen?
    Hmm nou ik ben benieuwd :rolleyes:

Deel Deze Pagina