Sterkte Pearly! Dames nou breekt mijn klomp, ik zit op 9 DPO nog maar, maar ik heb het idee dat ik zometeen heel erg ongesteld ga worden! Kan iemand me positieve woordjes influisteren en zeggen dat het " normaal " is en ontzettende zwangerschapsversijnselen?
ik heb het ook hoor op dit moment en ben nog niet zover, heb precies het gevoel of ik kan elk moment ongie worden
Yep hij is er morgen niet vandaar donderdag! Na 9 rondes en al een week overtijd vond hij het wel nodig dat ik ff langskwam! Dus ben benieuwd! Liefs Pearly
Hmm, de spanning wordt er alleen maar meer van dus, niet ongesteld worden, niet ongesteld worden * duimt*
Mistimom, herkenbaar hoor.... ik had al 3 dagen maandverband in en sliep met een kruik omdat ik dacht dat ik elk moment ongesteld zou gaan worden. Maar nee dus.... Ik duim voor je! Pearly, sterkte bij de huisarts!
Heey meid, Ja gisteren nog ene van het kruidvat! Maar ook helaas negatief! Maar waren blijven de nu dan? Laatste keer is 22 december geweest! Liefs Pearly
he meis, alles komt wel dik in orde hoor, kan gewoon zijn dat je eitje later was, of wie weet heb je weinig hcg en ben je wel zwanger. Laten we hopen he, ze kunnen in je bloed zien hoever je in je cyclus bent dus laat eventueel bloed prikken dan ben je zeker.
Werkelijk? Nou dus heel hard hopen dat er geen bloed komt! Weet je nog hoeveel dagen voor je nod dat begon en hoe reageerde je temp erop? Dankjewel alvast!
Die ongi krampen heb ik nu ook, nu hoop ik toch dat ik niet ongi ga worden, maar gewoon harstikke zwanger ben.... [-o<
heb je kaartje gemist mon, of heb je niet geplaatst.. ben al aan het ver terug bladeren geweest hihihi