Oei... even natellen hoor.... dag 12, 13 en 14 na mijn ei buikpijn en moe, dag 15 alles weer gewoon, dag 16 positief getest. Mijn kaartje staat in mijn album.
Dames, ik moet toch mn ei nog gaan krijgen....wel raar van die 37,0c tussendoor, heb dat tot nu toe alleen maar gehad na mn ei... maarja, aangezien temp verder weer omlaag ging..en niet omhoog... Ik heb vanavond weer ovutest gedaan en die was positief..(zie album) Ik ga vanavond weeer lekker klussen 16 februari wordt dan mn nod..ik wacht ff met kaartje plaatsen tot mn ei geweest is denk ik.. Liefs Syl
@ Monika, ik hou je in de gaten! Ik hoop op erg mooi nieuws voor jou morgen @ Appeltje, hmm jij bent dan dus zelfs nog een paar dagen later ook, nog dichter bij de duivels, ik zit nu net op 9 dpo. Ik heb trouwens de hele middag en net wel het idee dat er iets een kleur aan mijn slijm zit.. het is ietsie bruinig en het zit een beetje door het witte lijkt wel. Maar echt zeker ben ik er niet van, omdat het zo minimaal is. Kun je slijm en bloedverlies in 1 keer hebben? Of is het OF slijm of Bloed?
Hoi meiden, is even kijken of ik mijn kaaryje van vandaag hierop krijg. Die dip vanmorgen...dat voorspelt niet veel goeds he? Maar aangezien ik heel weinig geslapen had heb ik hem maar op discarded gezet. Al vrees ik het ergste weer voor deze maand.....
Shit...lukt me weer niet! Nou zegt ie dat ie te groot is, maar ik heb hem wel verkleidn naar massageboard
Hmm ik weet niet hoe dat werkt, ik sla het plaatje altijd eerst op, op de computer dan open ik hem en ga hem resizen en dan load ik hem up.
uhm...ja.... Ik ben hier gewoon zo onhandig in. Ga het nog 1 keer proberen en anders...jammer dan...dan merk ik het over 2 dagen wel
Goed man! Je laatste temp. lijkt idd wel behoorlijk eng, maar helaas zit er niets anders op dan afwachten wat de temp. morgen doet. Weinig slaap kan zeker invloed hebben, maar hoeveel? Ik zal ook voor jou duimen dat die temp. morgen weer flink omhoog is!
Hoi hier mijn kaartje weer zo gaat het goed toch? hij moet toch hoog blijven? Monika ik denk aan je, duimen ook. Zena omhoog die handel niet naar beneden. ME2 gezellig op dat wachtbankje duurt altijd wel lang das het nadeel. groeten jennie72
Goedemorgen Dames, Heb me na 2 dagen niet te tempen weer niet in kunnen houden. Ik probeer me nu wel weer in te houden, maar om eerlijk te zijn, lukt het niet zo goed. Heb sinds vandaag weer ongi-klachten. Had ik vorige maand ook al vroeg. Ik moet maar weer afwachten. Iedereen weer succes en Sterkte.
weer iets omhoog. hoop dat mijn eitje wel geweest is. heb maar 1 of 2 dagen last van afscheiding gehad wat op vruchtbaar leek.xxxxx fijne dag meiden