Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Temp is gelijk gebleven, maar de test was negatief....nog maar verder wachten dan....

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    balen monika.... maar je temp nog wel hoog dus das nog goed.
    ben benieuwd wat die de komen de paar dagen gaat doen.

voor alle meiden op het bankie..... ik kom wel met lekkere snacks en drinken langs...

en die ongi zijn geworden een hele dikke knuffel....

en de klussers....... zet hem op een schiet goed raak he.
    xx

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hihihi avelonneke, ik temp ook niet en elke morgend is het zo van ,mmmmmmm zou ik tempen, ventje zegt dan neen, deze keer doen we eens zonder.
    Ik heb anders nooit ongi krampen , nu loop ik ervan krom... :(

monika , wat niet is kan nog komen he, we blijven duimen he voor alle testers en achters

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dit is het geen wat ik heb om de zoveel dagen effe tempen dan heb ik toch iets he.

spannend gaat het worden na niet gebruiken van ovu testen en temp

5. Niet meer actief

Zena, ik hoop dat ieder lichaam weer anders in elkaar zit, maar ik heb altijd juist hogere temps. las ik weinig geslapen hebt.Ik denk dat dat komt omdat mijnlichaam niet genoeg rust krijgt...

6. Niet meer actief

morge dames

en idd mijn ei is geweest hihihihih
    denk ook dat dit mijn laatste kaartje wordt (zegt ze nu) maar je weet het nooit het niets is zo veranderlijk als een vrouw :)

7. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Weer een snelle reactie van mijn kant, getver Monika nog een dag of paar dagen geduld hebben dus.

Ik zit nu op 10 DPO, ik vind het vreselijk spannend
    en weeer 1 tiende up :D

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    mistimon
    ik duim voor je meid.
    duim duim duim duim duim en nog eens duimerdeduimduim

9. Niet meer actief

Morning!

Schiet niet echt op hier :(

Jennie...hij gaat lekker wijffie! ;)

Mistimon...spannend joh, ziet er ook erg mooi uit!

Jac, mooi kruis meis.... enne ...jou kennende...jij tempt nog wel ff door hehehe 8)

Hairdresser...pfffffffff...omhoog met die handel!...Word tijd meis !

Rensie...ook ff een blow up ..pfffffffff...en nu omhoog meid!

Enne Zena, wanneer ga je testen...das een heel mooi kaartje!

Avalon...ook je eitje gehad zie ik, mooi zo!

Zico...volgens mij ook eitje gehad?

Enne Monika... nog ff paar daagies wachten en opnieuw proberen meis!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja niesje eitje gehad in het weekend ardennen en heb het geweten en geklust dat de balken bijna uiteen vlogen

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hier mijn kaartje voor vandaag....Zal mij benieuwen wat de temp. morgen wordt. Zal wel enorme daling zijn. Over morgen is namelijk mijn NOD. Ik dacht dat ik altijd al op dpo10 daalde maar zag nu dat dat altijd op dpo 11 is, namelijk de dag voordat ik ongi word........Morgen ochtend zal dus spannend zijn.......Dames helpen jullie blazen dat hij hoog blijft?!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ga voor je duimen meis

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier mijn curve ook weer eens. Er is nog niet veel op te zien maar ja. Had nog even een vraagje over FF. Ik zit nu in mijn derde cyclus die ik daar invul en nu staat er een blokje waarop staat je cycluslengte, ovulatiedag en lut. fase. Er staat daar dan bij ave., min en max. Wat houdt dat allemaal precies in (weet wel dat hij kijkt naar de afgelopen cyclussen waar ik getempt heb en dat dan noteert) en moet ik dan de max aanhouden? Wat betekent ave?

[​IMG][/url][/img]

Ik zie dat het voor enkele dames hier spannend is. Mijn duimen draaien voor jullie.

Meiden die ongi zijn geworden: dikke knuffel.

Groetjes Bianca (MamavanJordy)

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mamavan JOrdy: 'ave" = average (gemiddeld) die average getallen zijn de statistieken. Vroegste eisprong en laatste eisprong, vroegste ongi en laatste ongi enz. Dus gewoon statisteken zodat FF je kaartje beter kan begrijpen. FF vult die statistieken ook gewoon zelf in. Je hoeft er niets mee, is gewoon leuk om te weten en je kan er rekening mee houden dat je ei dus soms vroeger of later is.

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @jennie, je gaat lekker, houden zo he je temp!

@rensie, ik hoop voor je dat je eitje geweest is! Morgen omhoog dus!

@avalon, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om je in te houden! Ach je hebt al twee dagen niet getempt, is toch goed ;) Je temperatuur daar houden he!

@hairdresser, het kan toch bijna niet anders dan dat je eitje geweest is? Een mooi dipje en nu ga je omhoog hoor!

@monika, balen meis dat het negatief was, hopelijk te vroeg getest!

@zico, je hebt je eitje dus gehad! Nu dus op het wachtbankje! Succes met afwachten

@babyblues, mooi kaartje met een mooi kruis! Houden zo he die temp

@mistimon, jij gaat lekker zeg! Ziet er goed uit je kaartje! Morgen weer hoog blijven he!

@nies, meis je moet omhoog! Ik ga voor je blazen: pffffffffffffff

@me2, meis je houdt het spannend! Tot nu toe ziet je kaartje er super uit! Ik hoop dat je temp morgen ook zo hoog blijft! Ik volg je in ieder geval :)

@mamavanJordy, het begin is er weer! Succes met klussen

Mijn temp is een tiende gezakt, maar dat maakt niets uit voor mn kruis zag ik. Verder niet zo veel bijzonders te zien. Hopelijk morgen weer omhoog, en dan een lekker dik vet kruis ;)

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA Roses, dat kruis komt er morgen wel! Ook weer "lekker" op de wachtbank.....

17. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    bedankt dames,
    Ikzelf weet natuurlijk nog niet hoe mijn lijf reageerd op een normale eisprong, dus het is voor mij een grote abakedabra. Geduld is een schone zaak :s

@ Me2, ik duim heel hard voor je, je kaartje ziet er ook nog steeds erg mooi uit!

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen dames...

jennie: mooie stijging
    rensie: duim duim voor ei
    avalon: knuf knuf duim duim
    hairdresser: succes!!
    monika: pffff nog steeds duim duim
    babyblues: mooi kruis hoor!! nog steeds!!
    zico: ziet eruit alsof ei geweest is. nu wachten op kruis?
    mistimon: you go girl
    nies: nog steeds mooi boven de lijn meis! maar je mag van mij wel iets hoger. pfffffffffffffffffffffffffffff
    me2: ik blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasss me suf voor je. duim duim
    mamavanjordy: FF rekent nu lekker na 3 rondes het gemiddelde van alles uit. soms schommelen cyclussen nog wel eens en door het gemiddelde te berekenen heeft FF ook een indicatie. en altijd leuk voor diegen die van grafiekjes en tabelletjes houden hahahaha. (zoals ik). AVE= average (lengte van je cyclus), MIN (is de kortste cyclus), MAX (is de langste cyclus).
    roses: joepie jouw ei is ook geweest. nu op naar mooi dik kruis!

mijn kaartje :rolleyes: :rolleyes: (sorry had eerst kaartje van gisteren. nu de goede):

En dan nog even een update van de huisarts. Manlief en ik zijn vanmorgen geweest. We hebben nu eindelijk de verwijzing naar een fertipoli gekregen. gelijk gebeld en we kunnen daar op 28 februari terecht. de huisarts zei nog dat hij uit mijn tempkaartjes kan opmaken dat ik wel een eisprong heb. de zwemmertjes zijn best wel goed, dat zei ook de uroloog in zijn brief. Echter waarom zwemmer en ei elkaar niet vinden, wil hij nu laten uitzoeken bij de gyn. :D

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    INgie: voor die dip die jij vandaag hebt ben ik ook bang voor morgen. Fijn dat de huisarts jullie heeft doorgezonden. Nog 28 daagjes wachten...Ik duim voor je dat het niet nodig is!

20. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Ingemoppie, Ik vrees ook dat de duiveltjes eraan komen bij jou, maar gelukkig kun je volgende maand terecht bij de arts, ik ben benieuwd wat er uit mag komen, hopelijk iets simpels.

Deel Deze Pagina