Discarded betekent dat je die temp buiten beschouwing wilt laten omdat je bijvoorbeeld griep heb en dus koorts waardoor je temp wellicht niet betrouwbaar is. Pearly ik hoop op echte duidelijkheid voor je morgen!
hoop het ook... ben het zat dat we al 5 maanden bezig zijn en nog steeds in ronde 3 zitten schiet niet op! liefs rensie
Ik kan er over mee praten meis... ...Volhouden hoor! Dikke knuf! Pearly.... ik duim heel hard voor je wijffie!
nou, dan ben ik gelukkig niet alleen (helaas voor jullie...) welke ronde zitten jullie en zouden jullie eigenlijk moeten zitten? liefs rensie
Ziet er in ieder geval prima uit meis!Goed getimed, op je vruchtbaarste dag en 1 dag na je ei, volgens mijn huisarts maak je 1 a 2 dgn ná je eisprong extra kans omdat je ei dan op transport naar de baarmoeder nog een spermazaadje tegen kan komen @Me2: ik duim voor je! @Pearl:zucht, schiet ook niet op he!Ik hoop dat je hcg gehalte nog erg laag is?Ik blijf je volgen hoor, vind het wel spannend!duimduimduim!
Ikke zelfde als jou eigenlijk, 3e ronde ... 5e maand....al eerder gestopt geweest met de pil maar toen weer even aan de pil geweest. Maar nu voor 3e ronde officieel op goede tijden klussen, voor zover je die kunt bepalen dan
HOi Dames hier ben ik weer, zo gaat die goed zo gaat die beter. Volhouden zo. Spannend hoor. jennie72
Hier ook mijn kaartje weer...geen bloed geeft moed. Maar wat me wel opvalt is dat ik geen puistjes krijg...die krijg ik normaal altijd een week voor ik ongi wordt en gaan pas weg als de ongi over is...nu nog niks te bespeuren.
morge ook hier mijn kaartje weer. weet alleen niet zeker of mijn temp voor vandaag wel goed is.... was vanaf 3 uur al wakker en heb toen om half 5 mijn vriendje maar ff te grazen genomen en daarna weer ff gaan slapen en om 6 uur kwam dochter lief die bij ons in bed wilde ...wel om 6.55 getempd zoals altijd maar eg betrouwbaar vandaag? denk het niet