Goedemorgen meiden Als eerste even Pearly succes wensen bij de huisarts straks! Spannend hoor en ben reuze benieuwd. Verder is het toch wel heel spannend hoor als ik bepaalde kaartjes bekijk. En idd Monika geen bloed geeft moed Mistimon je hebt een heel mooi kaartje! De meiden op het wachtbankje..het blijft nog even spannend. Ingiemoppie ben benieuwd naar je temp meis, maar die lijn van gisteren zag er niet zo best uit. Zal nog even proberen te blazen voor jullie! Alle andere meiden pfff...we zijn nu met z'n velen hoor ik denk wel aan jullie en leef mee hoor, maar iedereen apart benoemen is zooooooooooo'n hels karwei Hier Mirre's kaartje voor vandaag Begrijp er nog niks van normaal is m'n ei in aantocht, maar gisteren was er zelfs op het ovu-testje nog geen licht streepje te zien! Straks maar weer eens testen, want voel me wel lichtelijk misselijk wat ik meestal rond m'n ei wel heb. Mijn gevoel zegt dat dit een vreemde ronde gaat worden...... Liefs Mirre
Babyblues een goede beurt is goed voor het humeurt hihi Ik ben zoooooooooooo goed in rijmen Maarre wel een aansprekend kaartje heb je. Vraag me alleen het volgende af...zie alleen maar E'ssssssssssssss heb je geen Waterige afscheiding gehad voor je ei? Meiden: Hoe zat het ook alweer was die E -afscheiding (eggwhite) nou voor of na je ei. En als ik geen E zie, maar alleen W heb. Wat zou dat dan kunnen betekenen? Of is daar geen labeltje aan te hangen/voor iedereen verschillend
36,4 naar 36,5 temp naar beneden helaas nog geen eitje gahad denk ik. ik wacht het maar gewoon af. wordt wel weer een langere cyclus. ik kan niet alles bijlezen moet nu gelijk weg fijne dag plaatje uploaden going niet was te groot en heb ook geen tijd om het uit te zoeken. baal wel dat ik mijn ei nog n iet gahad heb ben vanaf juni met de pil gestopt en nog steeds zo rommelige cyclus echt balen....
[img=http://img397.imageshack.us/img397/9985/untitlednq5.th.png] Even proberen....Zelf dacht ik dag 17 ovu, dag 18 was de bm al weer dicht....Zou dat kunnen?
Mogge meiden! Mn kruis is weg...ik heb watery ingevuld want dat heb ik en FF haalt mn kruis weer weg, en logisch ook. Als ik geen watery invul dan laat FF het kruis gewoon staan, maar ik ben zelf realitisch genoeg om te zien dat ik gewoon geen ei heb gehad.Temp is veels te laag en ik neem mezelf niet langer in de maling. Ik ga maar weer afwachten Pearly....meis succes bij de huisarts! Meiden omhoog met die tempjes joh!...Ze lijken wel te blijven hangen deze maand!...pffffff
hmm ik zie nog niet echt hele goede berichten hier. ik moet ook rennen, ff snel mijn kaartje.. het wordt met de dag spannender *bibber*
Hallo allemaal, Hier volgt mijn kaartje van vandaag. Temp toch weer 0.1 gestegen. Heb erg pijnlijke boobs, en gisteravond de hele tijd het idee dat ik ongi zou worden, alleen er is niets te bespeuren. Zal proberen om weer even bij te lezen, maar ik ben erg druk op het moment. Liefs, Divanaatje
@ingiemoppie en me2, ik ben benieuwd naar jullie temps! Ik hoop dat het gunstig is! @jennie, mooi kaartje zo, omhoog blijven he! @rensie, zo meis volgens mij is je eitje nu echt geweest, ik blaas nog ff, zodat je morgen een mooi kruis hebt! Pfffffffffffff @monika, jeetje meis wat spanennd! Ik hoop dat de duiveltjes wegblijven! @babyblues, zo te horen heb je een leuke nacht gehad hahaha. Wie weet is je temp morgen hetzelfde, dan klopt je temp vandaag wel aardig lijkt me. Succes met wachten! @mirre, ik duim voor je dat je eitje gauw komt! Succes met wachten en klussen! @hairdresser, meis je maakt er weer een lange cyclus van! Ik hoop dat je eitje gauw komt! Ik ga voor je blazen! Pfffffff Ik heb mijn kruis van FF gehad! Een mooie dikke Ik heb dus toch een kortere cyclus eindelijk. Ik denk dit keer ongeveer van 29 dagen! Is weer eens wat anders dan 46. Nu moet de temp over een paar dagen alleen nog flink omhoog, en omhoog blijven!
@nies aaaaaaaaaah nee, ik was zo blij voor je dat je eindelijk je kruis had, en nu issie weg... balen zeg! hopelijk laat hij niet nog langer op zich wachten, dat heb je nu toch wel lang genoeg gedaan, ik duim voor je meis. @mistimon, mooi kaartje nog steeds! Wanner ga je ongeveer testen? @divanaatje, supermooi kaartje hoor! wanneer ga jij testen? je temp zit nog zo lekker hoog!
Thanx Roses...lief van je!...En ja, het heeft idd lang genoeg geduurd Heb de hele maand januari overgeslagen...16 decmeber was laatste menstruatie. Maar goed, ik wacht maar weer af...is niks aan te doen! Gefeliciteerd met je mooie kruis meis!
Ik heb dat toen met november gehad, ook de hele maand overgeslagen.... heel irritant en voor mijn gevoel duurde het eeuwen! Hoewel jouw cyclus veel langer is kan ik me enigsinds voorstellen hoe je je moet voelen.... Anderen hebben al 2 keer een cyclus gehad in de tijd dat jij er 1tje hebt.... pfff succes meis! Blijf volhouden en klussen he, hij zal binnenkort toch wel komen neem ik aan, dat superei!
@Roses: ik test pas als ik de 34 dagen zeker voorbij ben (langste cyclus); vorige keer ook eerder getest, heeft geen zin, ben ik nu wel achter. We zien het wel!
Ja tis idd af en toe frustrerend ... de kansen zijn voor mij half zoveel op dit moment.Maar ik heb me wel voorgenomen om na deze cyclus nog 1 kaartje te maken en dan naar de huisarts te gaan.Dan maar een beetje hulp hoor. Ik ben 35 dus ik ga niet een jaar lopen klooien. Zou toch wel graag in 2007 zwanger worden Hoeveelste ronde is dit voor jou meis?
Ooooh 6e zie ik Word ook gewoon tijd dan meis!... Ik duim voor een mooie positieve test voor je deze maand!
hihi dank je nies Ik ben sinds mei 2006 van de pil af. En je hebt gelijk hoor, om anders om wat hulp te vragen, daar zijn ze tenslotte voor!
goedemorgen meiden! nou durf het haast niet te geloven maar heb vanmorgen maar stiekem een testje gedaan omdat ik op dag 14 dpo zit en mn temp niet daalde... 2 streepjes!
goedemorgen meiden hoe is het met jullie ik was onderweg naar mijn werk maar ben weer terug gegaan vanwege een ongeluk staat er 17! km file daar had ik echt geen trek ik nu dus ff de tijd om te kijken of ik mijn temp kaartje bij mijn berichtje krijg toegevoegd helaas was ronde 6 voor ons ook weer mis nu maar hopen of het deze maand lukt mijn temp is wel netjes gezakt dus zeker een eisprong gehad alleen weer lange cyclus van 33 dagen aaa wie heeft er tips hoe ik mijn tempkaartje hier krijg heb hem opgeslagen op mijn schijf en nu? xxx
\/ =D> =D> Van Harte gefeliciteerd, meid. Wat ontzettend fijn voor je. Ik wens je een hele mooie, voorspoedige zwangerschap toe.