Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahaha, Mistimom, voordat ik ging tempen (al weer 8 maanden geleden :( ) had ik ook niet eens een thermometer in huis!

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik ook niet (fff fertility friend starte cycle 13 van de week! lang al weer, al temp ik niet meer, hou andere dingen bij)

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik heb niet veel te melden. Kwam alleen even gedag zeggen.
    Ik had vanmorgen heel veel moeite om niet te tempen. Zat met de thermometer in mijn handen. Zei tegen mijn manneke : Ik ga de temp opnemen.
    Zegt hij : Ja, dat is goed.
    Ik heb er even over nagedacht en me gerealizeerd dat het niets zou toevoegen, omdat het nog te vroeg is.
    Als alles goed is, heb ik over 1 week het moment dat ik op 14 dpo zit. dus als ik dan nog niet ongi ben, dan ga ik er dan een testje tegenaan gooien.

Groetjes,
    Marianne

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Groot gelijk Avalon

5. Niet meer actief

Salsabine...van harte!...Geniet er lekker van wijffie!

Lees net dat veel dus watery hebben rond ei....heb ik nu ook last van...vandaar dat FF mn kruis heeft weg gehaald!
    Zou dan nu mn ei komen?.... hehehe....dat denk ik al 30 dagen :confused: :(

6. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Pfffff, Nies. Dat schiet ook niet op zeg, laat dat ei maar springen, zou ik zeggen!

Maareh, 30 dagen wachten op je ei, is wel errug lang.
    Zie dat je vorige cyclus ook 53 dagen geduurd heeft.
    Sh*t zeg.

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nies ik heb altijd watery en heb nog eens drie temp kaartjes gekeken aug, sept en okt en het opvallende was er staat bij afscheiding een W en de ovulatie-test was positief bij mij. Misschien dat het voor iedereen anders is hoor....

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dan gaan we samen een testje doen he

ik temp nog steeds niet, haahha valt goed mee hoor zo

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    IK HEB NET AAN HET SPIEKEN GEWEEST , ALS IK ZWANGER BEN DAN IS HET KINDJE LEVENSVATBAAR OP 22 JUNI OP MIJN VERJAARDAG ZEG ;)

10. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Salsabine: van harte meid, geniet maar alvast lekker.......

MIstimom: jammer dat die negatief was, maar mischien over een paar daagjes?!

Me2: O wat spannend voor jou, nog ff geduld hè meid, ik blijf duimen......

ALle andere weer heel veel succes

TWinny

11. Niet meer actief

Dacht zal mijn kaartje ook maar weer eens plaatsen is tenminste nu weer spannend :)

Salsabine gefeliciteerd meis. Lekker gaan genieten

12. Niet meer actief

Hoi Mirre,

Natuurlijk is het bij iedereen anders maar ik heb er niet zo heel veel last van en nu wel, dus vandaar weer een sprankje hoop op een eitje ;)

Moet mn hoop toch ergens uit trekken ... :rolleyes:

Nu die temp morgen omhoog en dan weet ik het voor de volgende keer ;)

13. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    hee meiden

ik wil even laten weten dat ik hier voorlopig niet zal komen! ik ben er ff helemaal klaar mee :(
    mijn hubbie heeft de uitslag van het zaadonderzoek, en is afwijkend, in hoeverre afwijkend gaat de uroloog nu uitzoeken :cry: :cry:
    ik was sowieso al bezig om gedachten te verzetten en niet meer zo bezig te zijn met zwanger worden , op een gegeven moment leek het wel alsof dat nog het enige was in mijn leven wat mij gelukkig kon maken
    ik heb nu weer andere dingen opgepakt waardoor ik ook mijn gedachten kan verzetten, helaas moet ik nog wel tempen elke morgen, maar oke, nog 1 periode en dan hou ik dat ook voor gezien

meiden, ik wens jullie allemaal heel veel succes, hoop snel op veel ++ testen! ik zie aardig wat mooie kaartjes voorbij komen!
    ik zal af en toe nog wel is op visite komen, zal toch wel benieuwd blijven hoe het met jullie gaat!

groetjes

naomi

14. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Naomi: wat een rottig nieuws zeg en ik kan me helemaal voorstellen dat je dan even afstand wil nemen.
    Op een gegeven moment lijkt het wel of je wereld uit niks anders meer bestaat.
    Heel veel sterkte de komende tijd en veel liefs ;)

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel sterkte NAomi. Zo'n bericht komt hard aan.........Ik hoop dat jullie snel geholpen kunnen worden.....Goed dat je wat afstand neemt.

16. Niet meer actief

He bah Naomi....klote zeg.... ik blijf voor je duimen meis...en dat we je maar snel mogen terug zien in de topic Zwanger.

Dikke knuf!

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he Naomi,

hopelijk komt alles nog dik inorde

18. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    [​IMG][/url][/img]

Hier mijn kaartje, morgen zou ik ongie moeten worden(wat ik niet Hoop). Maar ik heb krampjes dus ik denk dat ik het gewoon wordt.

groetjes,
    Marijke

19. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ja, bedankt meiden jullie zijn echt lief :thumup:
    het k*tte van alles is dat ik op mijn werk moest bellen voor de uitslag
    en dit niet verwacht natuurlijk, tranen liepen over mijn wangen
    toen mijn man bellen, achteraf ook beter hem niet op zijn werk moeten bellen wat vinden jullie? maar ja, aan de andere kant ik kan ook niet alles alleen dragen, maar ja misschien beter thuis kunnen zeggen
    kan het hier op werk ook aan niemand kwijt, ik wil neit dat collega`s weten dat mijn man z`n zaad afwijkend is - om het maar grof te zeggen-
    maaar ja het is wel lastig hoor, ik zit enorm in een dip =- zat ik al omdat de bankgarantie van de verkoop van ons huis ook nog steeds niet gestort is, maar zit je hier met betraande ogen en stil te zijn
    daarom vind ik het nu wel ff fijn hier mijn EI kwijt te kunnen
    bedankt meiden voor jullie lieve woorden en toch oo kwel troost

dikke KUS

20. Niet meer actief

Was dit jullie eerste zaadcheck Naomi?

Deel Deze Pagina