jennie72 Klote meid! het zit je ook niet echt mee...weet er alles van! Zou bijna zeggen trek een fles wijn open, maar je zit al na je ei dus lijkt me geen goed plan. Kop op! Troost hug van een "S A D" Mirre.
Idd een beetje off-topic maar ik zal toch nog ff snel antwoorden We zijn idd al een hele poos bezig. Tot nu toe zijn we glansrijk door de onderzoeken en tests gekomen. Maar we hebben nog niet alles gehad. As Dinsdag wordt bloed geprikt om te kijken of het hormonaal ook allemaal klopt. Is dat ook in orde dan zal ik een kijkoperatie krijgen om te kijken of mijn eileiders goed doorgangkelijk zijn. Daarna...? Geen idee. Zien we dan wel weer. Je zou toch haast denken dat er IETS mis moet zijn. Waarom duurt het anders zo lang? We weten het dus nog niet. Maar soms vinden ze ook helemaal niets en blijft het een raadsel waarom het maar niet lukt. Maar ik probeer daar nooit te lang bij stil te staan. Elke ronde ga ik er nog vanuit dat deze ronde wel es raak kon zijn
Hee ladies, positieve berichten en negatieve berichten hier.... Salsabine: gefelicitaart! Naomi: mijn man zegt altijd: het glas is halfvol of halfleeg! Kop op hoor! Jennie: K** van je werk! Nou hier ff offtopic nieuws: ik moet naar de gyn! Heb drie keer een Pap2 uitstrijkje gehad afgelopen jaar.... Vind het erg spannend en maak me zorgen, maar goed, eerst maar eens kijken wanneer ik er mag komen. En nu dan m'n temp-kaartje: Kan iemand hier al wat van brouwen? Ik niet, ben beginnertje Liefs!
@salsabine: gefeliciteerd meid... ik hoopte het al voor je met je mooie kaartje..... ga maar lekker genieten! @zico: he dat is grappig ik ben ook op 22 juni jarig! @naomi: meid wat balen zeg zulk nieuws.... groot gelijk dat je er even afstand van neemt... succes de komende tijd en een dikke knuffel @Me2: jij houdt het nog even spannend
Hoi meiden ik ben ook eens gaan temperaturen.. nu is het zo dat ik gisteren steken in mijn buik had dus ik dacht eisprong.. vandaag was mijn temperatuur maar 0,1 graad hoger dan de rest van de cyclus... kan eht wel zijn dat mijn ei is geweest? of kan het 2 dagen later dan nog gaan stijgen?
@Berna. Jou temp stijgt misschien iets langzamer na je ei, dat gebeurt wel vaker. Zolang hij maar stijgt (ik geloof minimaal 0,3 graden) en daar zo'n beetje blijft hangen, is het goed en heb je je ei gehad. Tenminste: zo heb ik het begrepen, als het anders is, hoor ik het graag! Jij mag de 14e testen hé, me too! Spannend!
Goedemorgen Ik ben de eerste vandaag Weinig bijzonders aan deze kant qua tempkaartje te melden dus ik plaats hem vanmorgen niet. Gisteren 36.6 en nu 36.7.....waar blijft mijn ei!? Heb wel een licht gevoel in m'n hoofd, straks maar weer een ovu-testje proberen maar ik denk dat m'n ei verlaat is. Opzich niet zo erg, want gisteren was ik zo S A D dat we ook niet geklust hebben Zie wel dat ik waterig/vruchtbare afscheiding heb dus vanavond m'n lief maar ff bij de kladden pakken! Ik wens iedereen een plezierige dag en blijf wel meelezen vandaag. Liefs Mirre
hmm mijn temp is weer 0,1 graden gezakt.. en ik had buikpijn net... maar dan in het midden onderin... hmm misschien toch vandaag pas mijn ei?
goedemorgen, dacht zo dat ik hem gehad had, maar temp weer lager schiet zo niet op he! steeds hoop en toch niks rens [img] [url=http://img107.imageshack.us/my.php?image=chart2ldv3.png][img]http://img107.imageshack.us/img107/9176/chart2ldv3.th.png[/url][/img][/img]
Nou ik blijf op dezelfde temperatuur hangen....al 5 dagen....zit geen enkele variatie in...we wachten nog maar af.
ik kreeg me plaatje er niet op maar nu wel. als dit geen ei wordt weet ik het ook niet meer. gisteren avond nog gezellig geklust ds hoop dat mijn temp morgen nu echt omhoog gaat. ga even bijlezen. xxxx
hairdresser Je temp zakt ....zit je ei eraan te komen? Ja dus! je hebt het net al geschreven. Klussen! Monika Het blijft toch nog spannend voor jou!
Heeft iemand al iets van Pearly gelezen? Of heb ik het gemist? ...gezocht en gevonden. De "vervangende" huisarts doet nog niets. Las het elders. Mirre voortaan beter kijken
ik denk het ook mirre hoop het zo en ja gisteren lekker geklust en zag vanochtend dat mijn temp laag was maar dat had ik een paar dagen geleden ook al .... maar nu lijkt het er wel weer erg op dat mijn eitje komt. heb hem 2 keer op dag 21 gehad en nu iest later waarschijnlijk. Salsabine gefeliciteerd meid... en naomi echt
Hallo hier ben ik weer nou dat gaat wel goed voor zolang het duurt. Rensie houd moed hij komt wel dat ei van je het is wel een lange cyclus zo voor je dat is wel vervelend voor je maar het komt goed. Mirre ook jij op naar dat ei. Nog even volhouden he. jennie72
Thanx Jennie! Nog een beetje kunnen slapen na die kater van gisteren (je baan kwijtraken?) Ehhh sorry is off-topic