Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    Ik heb ook nog niks van pearl gehoord.Ik vrees helaas dat ze niet zwanger is en een behoorlijke knauw heeft opgelopen...Maar ik duim voor het tegenovergestelde..
    @Mirre:grijp hem maar bij z'n kladden hoor!

Ik heb gisteravond heel onverwachts de mijne gegrepen, terwijl hij al bijna sliep, haha!Ik had gistermiddag al een vrij posi ovutest en heb 's avonds nog maar getest, bang om een evt. piek te missen...We moeten nu nl goed plannen, aangezien het zaad niet al te best is...
    Dus elke dagklussen is verspild zeg maar...
    Gisteravond was hij erg positief(de test) en aangezien hij vanavond pas na 12u thuis is en ik zaterdag moet werken, heb ik maar m'n kans gegrepen!En aan m'n temp te zien heb ik goed getimed..morgen nog ff temp. afwachten, hoop niet dat hij dan opeens weer een duik maakt...

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Ja maar wel nachtmerries over collega,s en mijn rekeningen niet meer kunnen betalen. Ben er echt moe van. OP naar de nieuwe baan.
    jennie72 bedankt Mirre

3. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Goedemorgen dames,

mijn kaartje voor vandaag

Negatieve test helaas :(

Verder heb ik echt het gevoel dat mijn tepels in de fik staan, * au,au,au*
    Nja op naar de volgende dag.

Fijne dag allemaal

4. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    @Mistimon: het kan zeker nog hoor! Wacht nog een paar daagjes, en test dan opnieuw.

Hier komt mijn kaartje van vandaag. Temp is gelijk gebleven; 37,1.

Nog geen ongi te bespeuren, laat het aub wegblijven!
    Wel al een paar dagen het gevoel alsof, en normaal word ik dan meteen ongi. En zeer pijnlijke boobs, nog nooit gehad.
    We shall see!

Liefs Divanaatje

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Carmen volgens mij was het super om gisteren te klussen je bent vanmorgen zo omhoog geschoten! Nu op het wachtbankje meis.
    Vanavond is hij de mijne of hij wil of niet! haha
    Divanaatje Spannend hoor
    MistimonOver een paar dagen een flinke + voor jou ;)
    JennieOh ik herken het als geen ander die zorgen en ohzo moeilijk om te denken "ach het was maar een baan", maar uiteindelijk heeft t z'n reden en komt alles op z'n pootjes terecht.

6. Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier mijn kaartje weer

Gebeurd nog niet echt veel, maar heb wel last van steken in mn zij en buikpijn.
    Maar goed, dat zegt misschien ook weer niks.

Ik duim nog even door voor de meiden die tegen hun NOD lopen, die hun eitje krijgen en die een tempdaling hebben...fffffff omhoog ermee!
    We gaan weer richting pasen dus dat moet vette eieren opleveren hoor!
    En een heleboel kuuk'ns :)

Zo...koffie 8)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Carmen: je timing is perfect!
    Mistimon, Divanaantje en Monika houden het nog even spannend!
    Jennie: daar blijven he!
    Nies: hoop echt op je ei!

Ik heb ook nog niets over Pearly gelezen.....

Aan mijn temp te zien kunnen de duivels elk moment komen......Heb wel alle symptomen dit keer, misselijk al 3 dagen, zeer pijnlijke borsten, geirriteerde ogen, maar helaas (test was ook negatief)

8. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Mirre, meis veel plezier met klussen vandaag! ;)

@berna1981, hup aan de klus als je je eitje verwacht! Veel plezier

@rensie, he verdorie nog steeds geen ei. Wat balen! Nog ff geduld hebben dus….

@monika, op hoeveel dpo zit je nu? Ik heb nog steeds goede hoop voor je! Succes met afwachten maar weer.

@hairdresser, zou je ei er dan toch nu aankomen? Ik denk het wel! Veel plezier met klussen meis, je ei is wel later dan normaal zeker? Dan is het vast een superei!

@jennie, je gaat weer lekker omhoog, mooizo! Balen zeg dat je je baan kwijt geraakt bent, maar het komt vast allemaal weer op z’n pootjes terecht! Succes nog met afwachten op je NOD.

@carmen, dat ziet er goed uit zeg! Precies goed getimed, dus jij zit waarschijnlijk ook al op de wachtbank!

@mistimon, balen van je negatest maar wellicht heb je te vroeg getest? Je temp is nog superhoog! Ik duim voor je

@Divanaatje, mooi kaartje zeg! Dat kan toch bijna niet anders? Wanneer is je langste cyclus voorbij, en ga je testen? Succes nog afwachten

@Nies, wanneer komt je eitje nou eens! Je klust in ieder geval regelmatig, dus je kan hem niet missen! Succes met afwachten….

@me2, he meis wat shit! Ik had er goede hoop in toen je temp gister hoog bleef. Maar geen bloed geeft moed he!

Hier mijn kaartje, we zijn vandaag 1 tiende gestegen.

9. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    @Roses: mijn langste cyclus is 34 dagen, zit nu op dag 30, dus as woensdag is dag 35; ben benieuwd of ik het zo lang volhoud om niet te testen, ik wil niet te vroeg zijn om een teleurstelling te voorkomen.

10. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @divanaatje, dat is begrijpelijk!
    Maar volgens mij zit het wel goed hoor! Je zit al 17 dpo en je temp is nog zo hoog! Succes met afwachten dan meis!

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Het is weer spannend hier voor een aantal dames!
    Ik hoop snel flink wat positieve testen te zien!
    Ik heb mn ei gisteren gehad (had ik al verwacht) en gisteren hebben we ook nog geklust , dus volgens mij was dat weer een goede timing :)
    Nu is het weer afwachten...pfff...hoop dat de tijd snel gaat!

We gaan met zn allen voor een positieve test!

Mijn tempkaart voor vandaag:

Liefs

Syl

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Roses nu op 14 DPO

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Ik ben lekker laat opgestaan vandaag, was de halve nacht wakker, vandaar.......

Mirre: ff een knuffie voor jou.....

Jennie72: wat ontzettend balen van je baan, sterkte meid en succes met het vinden van een nieuwe..

Mistimom en diviaantje: blijft er spannend uitzien, geef het nog een paar daagjes en dan komt vast die positieve test....

Me2: wat ontzettend balen meid van die daler.......

Nies: ik zie een kleine stijging, ga voor je duimen dat ei nu komt/geweest is!

Naomie: heel veel succes met de volgende check, hoop dat deze positiever uit mag pakken.....

Twinny

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meiden,

Het wordt steeds gekker hier!
    Het ziet er naar uit dat ik een cyclus heb overgeslagen ofzo..... ik snap het niet meer!

Hier komt het
    1e dag laatste menstruatie 22 december! geen menstruatie meer gezien!
    Gisteren bezoek aan de huisarts... zei afwachten nieuwe menstruatie en als die niet komt opdagen gaan we stappen ondernemen!

Maar nu komt het gister ochtend een flinke temp daling naar 36.4 ik denk ooh jee zul je nu net zien dat als je naar de HA gaat dat je ongie wordt! niks te bekennen! Gister avond doorzichtig, rekbaar vruchtbaar slijm en baarmoedermond open? VAnmorgen temp 36,1 zo laag is ie nooit!
    Dus zoals het er nu naar uit ziet zit ik weer rond mijn ovulatie?
    We hebben gewoon door geklust maar vraag me af of we niet beter kunnen wachten dat de eerst volgende ongie doorbreekt?
    Wie kan me hier meer over vertellen? En wat te doen?

Bedankt alvast!

Liefs Pearly

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat vaag Pearly....wellicht gewoon een heeeeeeel erg laat ei ? Na, ja, gewoon maar doorklussen denk ik!

17. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Zo ziet mijn kaartje nu uit als ik het gewoon blijf invullen!

Liefs Pearly

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Heb net een CB digitale ovulatie test gedaan maar nog geen smiley, maar dat was wel een beetje te verwachten..zit wel in m'n vruchtbare periode volgens mij nu want het rechterstreepje was (bij het eruithalen :oops: ) wel al behoorlijk donker.
    Morgen of overmorgen zal denk ik m'n piek waargenomen worden..hihi

Liefs Mirre

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo meiden.....
    tja voor mij is de volgende ronde weer een feit. ben vannacht ongesteld geworden.....
    Vind het wel sneu natuurlijk, maar ik ben niet meer gedeprimeerd zoals eerder. 28 feb mogen we naar de gyn dus er wordt vanaf dan aan gewerkt. jippie....

nu nog snel even de voorbereidingen treffen voor een weekendje weg.
    pearly: halloooooo wat een daling zeg...... ik ben benieuwd wat dit allemeel met zichmee brengt.

nies: meis meis.... kweenie wat jouw temp doet hoor, maar doet wel raar ;)

alle andere meiden..... succes!

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @ingiemoppie, he meis wat balen! Verwen jezelf maar eens goed!Flink stuk chocolade of trek een flesje wijn open ;) Ik wens je veel succes in de volgende ronde!

Deel Deze Pagina