@ Indigo, sorry maar daar kan ik helaas ook niet veel zinnigs over zeggen.. heb je fertilitifriend al eens geprobeerd, die geeft je net even wat maar inzicht. Poeh ik was even vergeten hoe het was dat je hormonen het weer optimaal doen--> lang geleden Mijn humeur is niet iets om naar huis te schrijven, de derde dag op rij. :S
hallo allemaal, er zijn weer een paar spannende kaartjes zeg. ik ga nog even voor jullie duimen. ik heb morgen al de 1e afspraak bij de gynaecoloog, vind het wel spannend weer grtz
Toen ik zwanger was, had ik niks in de gaten...dacht alleen dat ik griep had.. En toen ik een test ging doen bij de dokter (was spontaan een week overtijd...) zegt ie doodleuk dat ik zwanger was... Dus ik echt vol ongeloof : "huh? hoe kan dat nou?" Zegt ie: "nou San, lijkt me dat ik dat niet meer hoef uit te leggen..." We waren dik een jaar bezig al, maar ik had echt niks, noppes, nada erg erin dat het zover was....
heb je nu dan een natuurlijke cyclus of clomid? sorry voor al de vragen maar heb een tijdje niks meer van je gelezen
Hallo dames katootje wij wachten maar hier duurt wel lang hoor, Sandra hoe is het met jou? spannend hoor voor de meeste hier. Pearly ook bij jou wacht ik op een dikke ++++. KOm op he. Wij wachten hier alleen nog maar op dat andere kruis. Monika spannend ik duim voor je tot morgen en dan hoop ik op een stijgende lijn hoor. jennie72
Allemaal spannend hier lees ik wel ik hoop voor iedereen op positieve testen zou wel gezellig zijn. volgens mijn lijst via FF zou ik nu rond dag 12 mijn ei hebben gehad toch wel raar dat ik dan nu zo'n korte cyclus heb na die van 52 dagen van de vorige keer, maar ben wel blij dat ik op tijd ben begonnen met klussen . Ik hoop dat het raak is deze keer. Kent iemand dit na zo'n lange cyclus ineens weer zo'n korte... Groetjes en iedereen veel succes. Ramona.
he dames, van m'n eerste dat een miskraam werd wist ik niets, verschoot me en bult. Van m' 2 kinderen was ik doodziek hele dagen braken en misselijk wezen, heb met hen gehele periode thuis moetn plat liggen omdat ik zo'n wisselende bloeddruk had , niet normaal. Dus we zitten nu in de klusserdeklus dagen en zullen rond 10 feb meer weten he
Goedemorgen dames, Gister tijdens de 'slijmcheck' kon ik draadjes trekken, van 2 tot 3 cm gelijk aan de klus, hopelijk niet weer een geintje van mijn lijf, maar echt inkomend ei... hoe langduurt het dan nog na 'draadjesslijm' liefs rensie oh ja vandaag nog steeds recht lijntje [/url][/img]
Hoi Indigo, 0,5 graad is veel hoor, het lijkt alleen heel weinig maar je anders zou je ongeveer koorts krijgen van ei.... je temp kan ook pas zakken als je al een paar dagen ongi bent, hoeft dus niet voor de te zijn temp je op dezelfde tijd? succes rensie
Euh...heb in december een natuurlijke cyclus gehad, ze zijn wel langer, maar voor clomid moest ik afvallen, dus ik naar de diƫtiste en daar kwam ik alleen maar meer aan, dus probeer het nu zelf.
vanochtend weer wat andere afscheiding. denk aan me lichaam te voelen dat me ei weer in aantocht is wat weer heel goed mogenlijk is nu test is alleen nog wel negatief maar zie wel mijn lijntje dikker worden... spannend met al die meiden hier. ik denk wel dat er zeker zwangeren tussen zitten
Zo.... en die van mijn schiet ook weer omhoog..... Heb de afgelopen 3 dagen menstruatiekrampen gehad, maar er is nog steeds niets.... vanochtend weer buikpijnvrij. Dit wordt een spannend weekend, ik zit nu 16 dagen na mijn eitje.... normaal na 14 dagen al ongesteld. Maar ik voel me niet zwanger. De zijkanten van mijn borsten zijn al een week gevoelig, maar dat wordt niet meer ofzo..
Ik wacht nog even hoor..... heb ook ervaring met vage streepjes die lichter worden. Als ik mijn 32-dagencyclus aanhou, dan heb ik pas morgen NOD, dus eerder dan zondag of maandag doe ik niets... (zeg ik nu )
Vandaag is mijn NOD, en ik denk dat mijn ongi ook vandaag door zal zetten.... Gister al wat bruinverlies, vannacht wakker van erge ongi-krampen...maar zie verder nog niks. Al met al heb ik het idee dat het deze keer wel raak was, maar dat het bij de innesteling fout is gegaan... Normaal word ik ongi 12 dagen na mijn ei....nu niet....en ik ben al vanaf een week voor mijn NOD zo enorm moe dat het gewoon opviel. En zo'n 9 dagen na mijn ei heb ik een dag buikpijn gehad....voelde heel anders dan normaal als ik ongi moet worden zeg maar.... Maar goed.....helaas weer niet gelukt dus.....
Hihi dat was vanmorgen de bedoeling geweest. Ik moest vanmorgen om 4.00 al rap naar de badkamer. Sindsdien krijg ik er alleen nog wat spetters uit. Vanavond? Morgen?