Nee, dat is zo mooi aan de natuur. Vroeger wist men vaak pas na een maand dat ze zwanger waren. De natuur heeft ons zo gemaakt dat het vruchtje geen last heeft van schadelijke invloeden de eerste weken (geloof tot week 9). Stoppen na je ei heeft dus hetzlefde effect als stoppen na je posi test, MAAR roken kan wel de vruchtbaarheid aantasten (je ei is dan minder goed zeg maar) dus kan zijn dat je minder snel zwanger wordt. Stoppen na je ei heeft dus alleen een psychische bijdrage en geen fysische.
Me2, bedankt voor je antwoord.... Ow ow wat zit een mens toch mooi in elkaar, ik kan me daar iedere keer over verbazen. Nu met het zwanger worden ben ik me daar helemaal van bewust. Het idee dat er een klein mensje in ons gaat groeien! Daar gaan we voor!
Bedankt voor het hard onder de riem meiden! blijf wachten en broeden op ei (als een echte legkip) liefs rensie Klote voor de ongi's die zijn gekomen.. voor de wachters succes!
Hm...rare is dat ik dacht dat het ging lopen maar er is niks meer te zien...idd maar even afwachten tot morgen dan...thanx Zico
@Nies: ik zou er verder niet over inzitten, of je nu wel of geen ei gehad hebt...Ik hoop dat die ongi snel doorzet(of je bent zwanger, zou super zijn) Tempkaarten uitprinten en hup naar de dokter!Vind dat je al lang genoeg gewacht hebt! @Pearl:vreemd lijf heb je toch!wel jammer dat je niet zwanger bent zeg... @mE2:jammer dat het niet raak is.Denk nl eerlijk gezegd ook dat je rot ongi door gaat breken, gezien je temp... Neem het er maar lekker van dit weekend in de kroeg ofzo! @Zico:haha, lachen zeg dat kaartje van jou!Verslavend is he, dat tempen?! @Ingemoppie:jammer dat je ongi geworden bent zeg..Maar goed dat je naar de gyn. gaat, zo word je iedere maand ook gestoord he.. Hier zakt mijn broek af!Mijn temp. is omhoog geschoten, dus dan verwacht ik dat m'n ei geweest is...test ik vanmiddag nog steeds vet positief!Normaal gesproken is op de dag van mijn 'verhoging' de ovu.test altijd weer heel erg negatief, dus denk dat mijn ei vandaag of morgen springt... Ik werd vanmorgen om 6u wakker, omdat mijn vriend er uit moest, maar ik heb daarna nog wel kunnen slapen tot kwart voor 8...Zou mijn temp. misschien daarom al wat hoger geweest zijn?Snap er niks meer van..Ik wacht het morgen maar af(temperatuur) en ik test nog maar een keer.Baal wel, want met slecht zaad wil ik wel goed mikken
He daar vrees toch dat het ook voor mij game over is voel dat altijd ruim van te voren ben erg moe wil alleen maar slapen, last van die tepels, en emo nou ja we krijgen hulp in Februarie. Ik ben alleen maar realistisch. Sorry voor het gezever van mij Ik zal eens kijken wat die temp morgen doet, mijn lichaam heeft altijd een aanloopje nodig om ongie te worden, we blijven hopen dat dta niet gebeurd. Ik heb echt last van die ongie gevoelens jennie72
Ik heb een vraagje. Ik ben nog niet zo goed in die temp.kaartjes. Maar zakt je temperatuur als je vruchtbaar bent, of juist niet? Groetjes Cindy
Ik ben afgelopen cyclus begonnen met tempen. Het is wel een mooie manier om de ovulatietest achteraf te controleren. Helaas heeft deze cyclus geen vervolg gekregen. Persoonlijk vind ik het erg kort: 22 dagen. Toch lijkt alles er te zijn: ovulatie, dpo (beetje kort, maar toch), dipje op het eind en meteen alles eruit. Hebben de "experts" misschien nog opmerkingen? Ik hou me aanbevolen! Terugkijkend op de afgelopen twee jaar is dit een vrij normale cyclus lengte. Vanavond met vriend gesproken; ik temp nog twee cyclussen door en als er dan geen ander nieuws is, maak ik afspraak met ha voor ons beiden. Dan ben ik gewoon benieuwd of er idd. niets aan de hand is of misschien toch. Hij was akkoord. Toch wel een toffe vent! Liefs, Veertje2
Dag dames hier is die weer zo gaat die goed. ik had eigelijk verwacht dat ie zou gaan zakken aangezien ik al een last heb van die ongie verschijnselen maar integendeel Ik hoop niet dat mijn lichaam een loopje met mij neemt. Succes dames blijf er bij dat er te veel mesen ongie zijn geworden naar mijn zin, ME2 vond het net zo gezellig zo samen. En ingiemoppie echt jammer Carmen ik duim voor je. jennie72
Goedemorgen Dames, Zoals beloofd heb ik weer 2 daagjes tussendoor gewacht en pas vandaag weer getempt. Zoals je kunt zien, blijft de temp vrij stabiel. Ik heb niet echt het idee dat er iets gaande is in mijn lijf. Ik voel geen vreemde dingen en ben er daarom wel redelijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Ik weet dat het nog te vroeg is om iets te zeggen als je op 9dpo zit, maar ik voel me gewoon niet anders, niet zwanger. Dat plus het feit dat ik vermoed dat we niet goed geklusd hebben rond de eisprong bereidt me voor op de ongi binnen nu en 5 dagen. Fijne dag Dames. Ik zie heel wat spannende kaartje en ik duim voor alle dames. En alle dames die bezoek hebben gekregen van de heel vel sterkte. Groetjes, Marianne
Hoi Cindy, Op de dag van je eisprong, zakt je temperatuur naar beneden en na de eisprong, maakt je temperatuur ook een sprong naar boven. Dit verschilt per persoon hoor, maar normaal gesproken kun je wel zeggen dat de dag dat je temp omhoog springt de dag na de eisprong is. Als je mijn kaartje bekijkt, zie je geen echte dip voor de eisprong. Fertility Friend weet daarom niet zeker of de eisprong daar was. Ik hoop maar van wel. Succes.
goede morgen meiden. mijn temp maar iest omhoog. had hoger verwacht. ik weet niet of mijn ei nu is geweest hoop het wel natuurlijk maar ik heb ook niet zo veel afscheiding gahad ach ja xxx
Goedemorgen! Hier mijn kaartje maar weer. Temp is gelijk gebleven op 37.1 Echter, mijn kruis is weg! Wat nu? Snap er helemaal niets meer van! Liefs, Divanaatje
Ja, wat moet ik daar nu mee? Is mijn ei nu wel of niet op dag 13 geweest? Snap er de ballen niet van!
lijkt mij wel ach dat hele temperaturen is soms rar. ik zit er ook lekker midden in en weet niet waar ik nu aan toe ben.....
Goedemorgen Hier aan deze kant nog steeds dezelfde temp als gisteren (36.7), maar gisterenavond wel een goede vrijpartij gehad dus het aankomende ei ontglipt me niet Later op de ochtend weer even een ovulatie-test eraan wagen ...ben reuze benieuwd! Avalon1972 vind het wel sterk hoor om niet te tempen, pas vandaag weer even...zal duimen dat het wel raak is al voelt het niet zo (lees zooooooooooooooooooooooooo vaak dat juist DAT een symptoom is, het niks voelen NiesJe maakt het nu wel heel spannend zeg meid hoe staat het nu met het bruiverlies en je temp deze ochtend? Me2 en Ingiemoppie Flink ad borrel dit weekend en proost op een volgende, betere, laatste ronde op naar een beebje! JennieJe gaat goed..vooral doorgaan zo..mooi tempje. Alle andere meiden succes met klussen, het wachtbankje of met het de rode duivels 'dronken' voeren Liefs Mirre
Goedemorgen dames! @ Jennie, hij is weer omhoog, ga zo door! @ Avalon, ik vind het echt goedvan je dat je je kan inhouden, je temp ziet er goed uit! @ hairdresser, zou het dan nu eindelijk? Ik hoop het voor je. @ Divanaatje, wat vreemd! Zoals ik het zie lijkt het me dat je eisprong op dag 13 of misschien op dag 15 is geweest, wanneer waag je er een testje aan? Mijn kaartje voor vandaag, nog steeds stabiel... zucht ik snap er niets meer van. Morgen maar weer een test er tegenaan.. Ik hoop het zooo ( nou wie niet he )