Goedemorgen. Even snel mijn kaartje erop en dan naar mijn werk. @Nies je had gelijk hoor . Zie jullie vanavond! Keep the eggs warm!
goedemorgen dames ik snap er helemaal niks meer van.. gisteren krampen en 2 dagen geleden en vandaag een flinke temperatuurstijging en fertillityfirned zet hem op dag 15 iemand hier meer verstand van.. dacht zo dat ik hem gisteren of woensdag had..
goedemorgen ook eve snel mijn kaartje en dan moet ik weg... verslapen vanochtend dus niet op tijd getempt rensie [/url][/img]
FF haalt je kruis weg omdat je langer als 18 dagen na je eisprong zit en niet hebt getest. Dan raakt hij in de war. omdat ze meestal zeggen 18 dagen hoog is 9 maanden droog. Dusse testen maar?
Hoi dank je wel Mistimon en Mirre voel me beter als gister dacht echt mijn ongie komt er aan. Last van ongiegevoelens heel erg. Daam ziet er goed uit omhoog die handel. Mistimon denk aan je ziet er niet slecht uit mooi kaartje ik duim voor je! Hairdresser ik denk dat geweest is dat ei van je ga zo door dames omhoog die handel jennie72
Spannend voor een aantal meiden! Suc6 hoor! Wil even inspringen op het niks voelen....Nou dat betekent echt hélemaal niks hoor....Ik blijk zwanger (wonder boven wonder) en voel er echt nog helemaal, maar dan ook helemaal niks van! Dus keep the faith!
Ha Ha wat ben je toch een lieverd het is je zo gegund he je denkt ook altijd aan andere jij superrrrr wij houden moed jij ben het bewijs jennie72
ElviraR Lieffie ik heb je al gefeliciteerd in de andere topic, maar ben zo blij voor je/jullie! Kan me voorstellen dat je zweeft op deze zonnige zaterdagochtend Mirre heeft weer een negatieve ovulatie-test nog steeds een leeg rondje en geen smile te bekennen (ook niet aan deze kant) Ga vanmiddag uitwaaien met de hond en m'n ventje op Scheveningen dat heb ik even nodig! Dikke knuffel en een fijne zaterdag! Mirre
Hoi meiden, Hier mijn kaartje weer: Lieve Elvier....meis , ik wist echt niet wat ik las joh, echt fantastisch nieuws meis...Nogmaals van harte! Hoi Mirre, vanmorgen niks meer...geen bruin, geen kramp enz...ik weet het ff niet meer...FF laat mn kruis staan maar hoog gaat die temp niet. Ik hoop het niet maar ik denk dat mn menstruatie vandaag wel doorzet, al is er niks meer te zien. We moeten dus afwachten...echt zo'n broekgluurdag vandaag Ik hoop dat je ovutest vanmiddag lekker posi is meis, dan kun je er mooi nog even tegenaan Dikke knuf!
Hier ff snel mijn kaartje, heb nu geen tijd om op jullie allemaal te reageren, dat doe ik vanmiddag even! @ElviraR, wow wat goed zeg, van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
Dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden. Testen doe ik pas na dag 34, langste cyclus. Maar heb nu wel goede hoop! Liefs, Divanaatje
hallo dames, vandaag niet getempt woensdag misschien nog eens. Ik heb weer last van wat precies ongikrampjes en soms "denk" ik wat doen m'n borsten toch raar en denk ik van had ik dit vroeger ook dan het grote : ik weet het niet meer. Ook weet ik niet aan m'n borsten of ik iets zal voelen na de operatie die ik heb moeten ondergaan. Ach we zullen wel zien binnen een weekje, heb geen extra gevoel da zegt ik ben zwanger, weet( het gewoon niet.....
Heey meiden, Hier mijn kaartje weer! Heel laaaaaaaaat eitje? 2 eitjes? ik snap er niks meer van? Wat vinden jullie ervan? Liefs Pearly die het ff niet meer weet!
Woensdag nog! en negatief! Ben bij de HA geweest(donderdag) en vertelde dat ik moest afwachten! tot de eerst volgende menstruatie als die niet komt opdagen dan worden er verdere onderzoeken gedaan! Maar nu had ik donderdag avond alweer heel veel doorzichtig rekbaar slijm! Vrijdag een behoorlijke temp daling en vandaag weer de lucht in! Weet het eventjes niet meer! Liefs Pearly
Nou pearly! Dat ziet er echt uit als een (tweede) ei! Elvira: ik heb je denk ik al 2x gefeliciteerd, maar hierbij nogmaals! Heerlijk om iemand van de "oude temp groep"naar de goede kant van dit forum te zien verhuizen! Hier ook super raar, temp is weer omhoog naar 37 (heb gisteren wel behoorlijk wat wijn gedronken dus misschien vandaar...). Duivels hebben niet doorgezet en echt nauwelijks observeerbare bruine afscheiding......voelt ook niet alsof de duivels komen. Testen zijn negatief (alhoewel ik dacht vanmorgen een schaduw te zien....). Toen ik zwanger was had ik nu al 2 dagen een goed zichtbare posi test. Het vreemde is dat ik in het afgelopen jaar nog nooit een langere luteale fase heb gehad dan 12 dagen en zit nu op 13 dpo. Schiet mij maar lek....
@pearly: op basis van je temp en je slijm zou ik zeggen dat je nu in ieder geval weer een eitje gehad hebt.....
Goedemiddag ladies! Ik had gedacht vandaag m'n ei wel te hebben, maar kan er nix van brouwen. Jullie wel? : Liefs, Mariekepieke