Ik heb naar je kaartje gestaard, maar ik heb er nog zo weinig vestand van dat ik hier niet uit kom. Het is wel een stippellijn, dus misschien gaat ie hem nog verplaatsen als er een paar dagen om zijn? Sorry, ik kan je niet helpen.
Mijn testen waren totaal verschillend bij mijn eerste twee zwangerschappen dus dat zegt niet veel. Vertel eens meer over die schaduw? Als je hebt gedronken, is je temp niet zo betrouwbaar en meestal hoger dan "normaal".
Hallo meiden! Ik ben ook aan het tempen voor het eerst. Ik wil graag jullie m'n kaartje laten zien. Maar hoe doe je dat? Ik denk dat ik binnenkort m'n ei heb. Ben zeer benieuwd of ik het merk aan mijn temperatuur! Liefs Evi
HOi dames stel dat ik morgen een daling krijg is het dan game over? Sorry weet nog niet zoveel. bedankt jennie72
Tnx Daam! Ik ben zo benieuwd wat m'n temp doet, het is voor mij de eerste ronde dat ik temperatuur. Hopelijk is die keer klussen op dag 14 dan genoeg, omdat ik de 2 dagen daarvoor niet geklust heb.
@ Evi, ik denk vandaag, dus ik zal maar flink oefenen Hier weer een nega-test, ik word er een beetje moedeloos van
He, wat vervelend, Mistimon. Wat duurt wachten toch altijd lang he? Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt.
Goedemorgen.... Jij bent ook al vroeg Marian Ik ook, kon niet meer slapen...mn temp was vanmorgen zo hoog, zo hoog is ie de hele cyclus nog niet geweest. En ik maar denken dat mn menstruatie eraan kwam...voelde het letterlijk lopen, maar het was dus niks! En nu die mega hoge temp!...Zou mn ei dan nu pas geweest zijn? I hope so! Zo...nu ff koffie... ben benieuwd naar de rest van kaartjes vanochtend
morge dames hier mijn kaartje maar weer.......... gister klein dipje maar heb een uur eerder moeten tempen omdat mijn dochter al om 5 uur in mijn bedje kroop en ik niet meer geslapen heb tussen 5 en 6 uur hihi ziet er goed uit nies je luisterd toch nog wel een klein beetje naar mij hihiihih en nu hoog houden hoor
Goeiemorgen dames ik zeg even niks over mijn kaartje vandaag 8) Mistimon wat jammer maar houd vol geen bloed geeft moed he ik blijf duimen voor je Heel goed Nies en volhouden nu he. Babyblues ziet er prima uit houden zo jennie72
we gaan ons best doen jenny en ach ja wat is mooi nies hihihi tis zo betrekkelijk he hihi tot nod blijft het toch weer spannend hiihihih
@Nies, dat ziet er goed uit zeg! Ik duim nog steeds voor je! @babyblues, klein innestelingsdipje? Je kaartje ziet er goed uit! @jennie, mooi kaartje meis, je zit lekker hoog, houden zo! Hier mijn kaartje, nog niet veel bijzonders, ik zit nu 6dpo