Temperatuurkaartjes 25-01-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Monika, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedmorgen,

gisteren kon ik megalange draadjes trekken, gelijk aan de klus!
    hopelijk snel m'n kruis nu...
    Nies, mooi kaartje, jenny72 ook!
    Evi, ik denk dat je vandaag je ei hebt... succes!
    babyblues hoog houden die hap!

liefs rensie

[​IMG][/url][/img]

2. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    bedankt meiden voor jullie medeleven, ik zit nu op 14 dpo maar testen zal weinig zin hebben denk ik, aangezien ik gistermiddag negatief getest heb. Nog geen bloed te bekennen hier ( gelukkig, denk ik)
    Nou misschien gooi ik er morgen nog een test tegenaan en anders hoop ik dat de gyn dinsdag goed nieuws voor me heeft... zucht ;)

@ Nies, spannend! Ik durf niet te zeggen of je ei nu pas is geweest of dat je gewoon een lekkere steiging hebt
    @ Babyblues, nou daar blijven hoor!
    @ Jennie, mooi kaartje, ik ga voor je blazen dat je temp daar blijft!
    @ Roses, nog niet zo veel over te zeggen, omhoog met die temp
    @ Rensie, ik zie dat je lang niet altijd op dezelfde tijd tempt, ik kan er dus helaas weinig over zeggen. Je slijm lijkt er daarentegen wel goed uit te zien, klussen is nooit verkeerd ;)

Mijn kaartje

Ik ben echt " bang" dat mijn lichaam met me aan het spelen is, nouja die paar dagen kunnen er ook nog wel bij :(

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Ppff moest ff heel veel bij lezen. Was gister jarig en had niet veel tijd, dus vandaag weer op de pjoet!

Elvira: van harte meid en geniet maar lekker......

Ingiemoppie en me2: ontzettend balen zeg!

Nies: ? Blijf voor je duimen en blazen....

Pearly: ei of innesteling? Misschien heeft eitje wel heel lang rondgezworven? Blijf ook voor jou duimen en HCG-tjes rond strooien.....

ALle andere meiden die ik nu vergeten ben, mijn excuses maar ook jullie heel veel succes met alles.......

Twinny

4. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Plaats mijn kaartje niet want er is nog niet heel veel te zien. Heb wel even een vraagje. Ik zit nu op dat 11 na de ongi en nog geen eitje in zicht. Meestal pas tussen dag 16 en 19 de afgelopen cyclussen. Nu zag ik gisteren toen ik naar de toilet was geweest dat ik allemaal slijm op mijn wcpapiertje had zitten (sorry voor de details). Het was wit doorzichtig ongeveer van substantie en als ik het wc papiertje dicht deed en weer open zag je dus ook draden dan. Wat heeft dit te betekenen? Want mijn eitje komt volgens mij nog helemaal niet.

Groetjes Bianca (mamavanJordy)

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier is mijn kaartje weer...gisteren was ik van huis en kon hem niet plaatsen, maar dacht even dat de :evil: gekomen waren.

Maar vandaag is hij ineens weer onhoog gegaan...:)

6. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Haha, Ik was alleen maar vroeg vanmorgen omdat mijn mannetje moest werken. Hij had vroege dienst en moest er op tijd uit. Ik ben hem toen even uit gaan zwaaien, heb het berichtje op dit forum beplaatst en ben lekker weer gaan slapen.

Hmmm, wat is je temperatuur gestegen zeg. Mooi zo. het zou wellicht een laat ei kunnen zijn. Ik duim voor je, meid.

7. Niet meer actief

Thanx Marian!...Lekker he, weer ff terug naar bed... ik ben er maar uitgebleven, was veel te excited vanwege die gestegen temp!

Ook wel es lekker hoor, bakkie koffie, ff forum lezen en dan de rest uit bed trimmen ;)

8. Niet meer actief

Goedemorgen ladies!

Hier mijn kaartje....

Zou ik dan vandaag m'n ei hebben :(: :(:

9. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier komt ie dan mijn kaartje van vandaag:

Mooi hè?

Vanmorgen kon ik mijn nieuwsgierigheid toch niet meer bedwingen en heb er toch maar een testje tegenaan gegooid;

IK BEN ZWANGER! kan het nog niet geloven.

Zal proberen om in mijn album een fotootje te plaatsen.

Liefs, Divanaatje

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    divana wat goed! van harte zeg! leuk leuk leuk! :D

11. Niet meer actief

Divanaatje: gefelicitaart! :whistle:

12. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Divaantje gefeliciteerd he superrrrrrrrrrr nou die banner aanpassen he.
    Ik hoop je te volgen ;) jennie72

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kon ook niet anders he Divanaatje! VAn HArte!

14. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    ME2 hoe is die nou ? ongie nog niet doorgezet? blijf duimen voor je
    jennie72

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Divanaatje ik wist het van harte!

Even een korte update van mij, want ons hoofdje en hartje gaat naar onze hond uit die momenteel met spoed onder het mes ligt (zie lounge topic)

Mirre heeft vandaag zelfde temp als gisteren (36.7..al 3 dagen), maar wel een positieve ovulatie-test een smiley (al staat het huilen ons nader dan het lachen)...weet niet of we ons ertoe kunnen zetten nu op dit belangrijke moment..we zien wel wat de dag brengt. Het belangrijkste voor nu is onze hond weer goed en gezond thuis zien te krijgen.

Liefs Mirre

16. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Heeej Divanaatje! Wat super voor je/ jullie! gefeliciteerd! en geniet ervan :D

17. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Divanaatje, dat kon niet anders! van harte meis! geniet er lekker van!

@Mirre, ik heb al in je andere topic wat geschreven maar hier nogmaals, veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je nu niet zo'n behoefte hebt om te klussen (had ik ook niet toen het niet goed ging met mijn kat), hopelijk hoor je gauw goed nieuws en mag je vriendje naar huis!

18. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Meiden, wat voor gevoel hebben jullie bij mijn kaartje als ik vragen mag?
    Ik zelf vind het vreemd, mocht ik zwanger zijn dan had ik toch op zijn minst al een licht streepje moeten zien toch? Ik zit precies op 14 dpo en ik weet dat je ongi kan komen tussen de 12 en 16 dpo. Vooral gister had ik het idee dat ik ongesteld ging worden, maar niets te bespeuren.
    Ik vind het erg vreemd. Hebben jullie daar iets meer verstand/ ervaringen mee? Kan je luteale fase ook afwijken van die 12-16 dagen?

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mistimon, het zou gerust kunnen dat je zwanger bent hoor, maar dat je gewoon laat positief test! Gewoon ff afwachten (hoe moeilijk het ook is!)

20. mistimon

mistimon Actief lid

18 jul 2006
    214
    0
    0
    Hoelang zou dat maximaal kunnen dan? Het is toch vrij standaard die 12-16 dagen na je eisprong? ( ik weet zeker dat ik hem gehad heb, volgend FM)

Deel Deze Pagina